Trekkende liezen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Koesje, Dec 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koesje

Koesje Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik zit vandaag op dag 29 van mijn cyclus. Mn cyclus ligt elke maand tussen de 28 a 34 dagen.
    Vanaf vorige week dinsdag (21 december) heb ik last van trekkende liezen, steekjes/krampjes in mn buik en soms een drukkend gevoel op mn schaambeen.
    Ik ga 1 januari testen maar ben eigenlijk wel heel benieuwd of er meer meiden waren die dit voor hun NOD hebben gevoeld en zwanger bleken te zijn..

Alvast bedankt!

Groetjes

2. butterfliez

butterfliez Actief lid

Nov 20, 2010
    107
    0
    0
    Ja ! Ik had dit ook, eergister en gister vooral ! Vandaag getest en kan voorzichtig zeggen dat ik zwanger ben !

Had vandaag een lichte posi test ! Dus ik zou zeggen; Testen !!

3. Koesje

Koesje Niet meer actief

Butterliez gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws voor je zo aan het einde van het jaar!:)
    Jij hebt er dus een paar dagen last van gehad? Ik bijna een week..
    Wil aan de ene kant al testen maar ben bang dat het te vroeg is..

4. Kaintak

Kaintak Lid

Dec 27, 2010
    44
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had dit ook en ik bleek idd zwanger te zijn! Ben nu acht weken zwanger. Ben heel benieuwd of het bij jou ook het geval is. Zou wel leuk zijn toch ;)?

5. Koesje

Koesje Niet meer actief

@Kaintak, zou idd helemaal te gek zijn!! Kan aan niets anders meer denken! Dat wachten duurt me veels te lang..
    Oh enne gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. Kaintak

Kaintak Lid

Dec 27, 2010
    44
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankje Koesje! Je bent wel geduldig hoor, pas 1 januari testen. Ik hoor natuurlijk graag wat de uitslag is :). Ik ben hier voor je aan het duimen.

7. Koesje

Koesje Niet meer actief

Hihi nou grote kans dat ik eerder ga testen..;) Ik houd je op de hoogte!

8. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    bij mij betekende het ook dat ik zwanger was :p
    Ga voor je duimen!!

9. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

bij mij was het ook een teken van zwanger zijn.
    nu mag ik ook 1 januari testen of we van ons 2e kindje zwanger zijn, spannend.....

10. Koesje

Koesje Niet meer actief

@Rijkie, spannend! Dan zitten we in hetzelfde schuitje! Heb jij dat gevoel de hele dag door?

@Blike1987, thanks voor het duimen! Ik durf er bijna niet aan te denken zo graag hoop ik dat ik zwanger ben. Alleen het trekkende gevoel herinnert me er telkens weer aan dus wachten duurt laaannnnggg...

11. chocotof

chocotof Bekend lid

Dec 28, 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Wat fijn om te lezen, het is heel herkenbaar voor mij. Ik heb steken in mijn onderbuik het is niet heel pijnlijk maar prettig is anders.. Het is een beetje een trekkerig gevoel. Ook heb ik een beursig gevoel voornamelijk in mijn rechterlies. Ik mag 4 januari testen. En dat duurt lang! kan het bijna niet houden!

12. Mijammi

Mijammi Actief lid

Dec 20, 2010
    244
    7
    18
    Zoooooooooo herkenbaar. Mag ook op 4 januari pas testen, berekend op mijn onregelmatige cyclus. Denk (met de nadruk op denk :D) te weten wanneer mijn ei was (de 16/17de) dus technisch gezien kan ik het de 31ste al testen :$, maar ja of ik durf 8)

13. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hier ook herkenbaar ik kan ook rond 1jan testen. Heb vandaag getest belachelijk vroeg natuurlijk. Maar ik was benieuwd of de kv5e nu al posi aangeeft of vals posi ivm alle verhalen nou gewoon omo wit hoor.

Ik hoop het voor ons allen dames.

14. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    hier was het ook een teken van zwanger zijn,
    zelfs de enige teken haha.
    Ik had dit bij me zoontje ook en nu had ik het weer dit was voor mij de reden om te testen en jah hoor zwanger!

15. Mijammi

Mijammi Actief lid

Dec 20, 2010
    244
    7
    18
    @Tinkerbell1987: GEFELICITEERD, wat goed! En verder geen tekens? Dat lijkt me ook lekker :D (denk steeds meer tekens te vinden, sommige meestal aanwezige zijn dan wel weer minder...)

@Alle andere dames: duim voor jullie!!!!

Ik durf nog steeds niet te testen, hahahahaha. Morgen vrij dus misschien morgenochtend dan maar 8)

16. Jasey81

Jasey81 Actief lid

Oct 13, 2010
    104
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik duim voor je meis dat je een giga posi-test in handen hebt!! :D

17. fioontje80

fioontje80 Niet meer actief

Ik wil ook graag nog even inhaken op dit onderwerp. :) Afgelopen nacht wakker geworden van pijn onderin m'n buik, uitstralend naar m'n liezen. Het gevoel was stekend en zeurend. Heb er toen een paracetamol voor genomen. Vandaag erg moe en misselijk. 31 december kan ik gaan testen... spannend!

18. Mijammi

Mijammi Actief lid

Dec 20, 2010
    244
    7
    18
    @Jasey81: jij hier ook :$. Weet nog steeds niet of ik durf hoor (ben echt een watje). Sommigen delen voelen niet "ongi" en sommigen dingen weer wel. Aangezien het al een aantal maanden niet was, heb ik me daar ook maar op ingesteld... Maar toch :D. Als ik de giga posi-test morgen heb, hoor je het gelijk (ja ik doe dat wel gelijk, hahahahaha)

@Fioontje80: ga je het redden de 31ste?!?!

19. fioontje80

fioontje80 Niet meer actief

Ik heb me er wel op ingesteld om het de 31e te doen, maar de verleiding is groot om morgenvroeg al te testen.... moeilijk hoor, want ik wil het graag weten :)
    Succes iedereen die nog gaan testen!!

20. Mijammi

Mijammi Actief lid

Dec 20, 2010
    244
    7
    18
    Jij ook succes met testen (en vol houden met niet-testen) :D.
    We horen het uiteraard (graag zijn niet nieuwsgierig...)

Share This Page