vandaag 2 weken overtijd.. wie ervaring met negatieve testen en positief bloeduitslag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinkertje, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    #1 tinkertje, 11 mei 2015
    Laatst bewerkt: 11 mei 2015
    Hoihoi,

Als ik ervanuit mag gaan dat ik weer een juiste cyclus had ( 2 maanden 28 dagen, na 4 maanden geen menstruatie door stoppen met de pil) mag ik vandaag zeggen dat ik 2 weken overtijd ben..
    Alleen nog steeds negatieve testen :( .. heb dehuisarts gebeld en de assistent zou overleggen of er een bloedonderzoek nodig was, ik moet straks terug bellen..

Ik vroeg me af, wie heeft er ervaring mee dat er na 2 weken negatieve testen (thuistesten) toch nog een positieve bloedtest kwam?..

Symptomen zijn er die erop lijken, maarja je lichaam kan je flink neppen :).. je gaat zo twijfelen...

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    In je bloed kun je eerder zien dat je zwanger bent dan in je urine. Een bloedonderzoek kan al worden gedaan als je nog maar een week na de eisprong zit. Als je negatieve urinetesten hebt, is de kans dus vrijwel nihil dat je bloedtest positief is. Ben je werkelijk twee weken overtijd en zwanger, dan had je positief moeten testen.

Ik ben bang dat je cyclus in de war is en dat je geen of veel later een eisprong hebt gehad. Dan zou je nu nog niet overtijd zijn.

Succes!

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik heb dit gehad. Ik weet niet meer de exacte waardes van de bloedtest maar mijn urinetesten bleven wit. Het was een miskraam. Te weinig hcg voor een positieve urinetest maar er heeft wel wat gezeten.

De kans is in jouw geval groot dat je cyclus (nog) niet regelmatig is doordat je nog aan het ontpillen bent.

4. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Bedankt voor de reacties! Net bloed wezen prikken ze probeert het nu meteen na te kijken, dus kan eventjes wachten :) ..

De mevrouw die prikte had zelf precies het zelfde alleen 1.5 week overtijd en ook allemaal negatief to de bloeduitslag kwam, jahoor positief! Dus het kan wel.. :) spannend

5. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ahhh jmmr ze konden het hier niet bekijken.. ik kan morgen proberen te bellen..

6. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat spannend tinkertje!

Ik doe heeeel hard duimen voor jou...ookal is het maar om uit die onzekerheid te komen!

7. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wat lief dankje wel crosscountry !!!! Inderdaad al was het maar iets dat gebeurd.. naja morgen eind vd middag weten we meer :D ..

8. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Spannend hoor, ik duim voor je!!!

9. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ohhhhh wat spannend! Ik duim voor je!

10. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    En, heb je de uitslag al? Ik zit ong in hetzelfde schuitje (na 4 maanden wachten 2/3 nette cycli, 1 van 36 dagen en zit nu op dag 45). Ik hoop op goed nieuws voor jou! Ik heb zelf de hoop al opgegeven dus wat positieve verhalen zijn welkom :)

11. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Ik testte pas bij 6 weken zwangerschap positief, geen idee hoelang je oorspronkelijk dan overtijd bent, want ik werd direct na het verwijderen van mijn spiraal zwanger. Dus geen duidelijke cyclus gehad.. :) Al een uitslag?

12. Kiki9

Kiki9 Lid

24 apr 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Ik las je topic en leef erg met je mee. Ben heel benieuwd en hoop voor je op een positieve uitslag! En anders heb je in ieder geval duidelijkheid... Maar Fingers crossed!

13. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Spannend hoor! Waarschijnlijk weet je het nu al. Ik duim op een zwangerschap

14. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoop zo erg dat je zwanger bent en het nu aan het vieren ben...!

15. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hellaas negatieve bloedtest... en nu weer 2 dagen verder en nog steeds geen menstruatie! Nu al cyclus van meer dan 40 dagen! Vaal er wel van, nu weet ik ook niet wanneer er een nieuwe ovulatie is, en we dus extra keer sex kunnen hebben ( gericht)..

Hebben nu zoiets van we zien wel wanneer het komt, ovulatietesten dacht ik nog aan, maar aangezien ik nu helemaal niets weet is dat ook niet handig, dan kan ik zo beetje elke dag misschien wel maand lang testen, dat is gekke werk..

Dokter denkt mn hormonen die van slag zijn door het stoppen met det pil.. gewoon waardeloos want vanaf dat ik gestopt was ( nov 2014) was ik al4 maanden niet meer ongesteld geweest toen EINDELIJK weer 2 28 dagen cyclussen en nu dit weer.... bah

16. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Inmiddels cyclus dag 43 -_-

17. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Balen! Ik kan me voorstellen dat je wilt dat dan menstruatie maar begint en je naar volgende ronde kan. Bij mij is het vandaag, dag 46, toch ineens doorgebroken. Gemiddelde was 31 dus ook behoorlijk laat. Hopelijk komt het voor jou ook snel!

18. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    sterkte en succes 😯

19. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @gemini, thanks! Jawell kan uiteraard nog komen ( hoop ik dan ), waw dan duurde het bij jou deze keer inderdaad ook lang :( ellende he dat het lichaam zelf bepaald wanneer hoe en wat hihi

20. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @crosscountry bedankt voor je krabbeltje! Lief van je x

Deel Deze Pagina