Hee dames, Ik blijf maar doorgaan over het PCOS. Maar ik kan gewoon aan niets aan denken. Nu ben ik benieuwd hoe snel jullie zwanger zijn geworden tijdens de behandeling! Als je antwoord er niet tussen staat, lees ik er heel graag over hieronder! Liefs, Leaf
hier was ik ook benieuwd naar ik lees graag mee en zet me stem nu op na zoveel rondes nog niet zwanger!
Na ongeveer 5 rondes was ik ineens zwanger. Toen we net naar de gyn waren gestapt. Dat werd helaas een MK. En in de 5de ronde na de mk weer zwanger. Dus net binnen het jaar. En net vlak voor ik met de clomid moest beginnen. Mijn cyclus leek zich ook een beetje te herstellen... Ik heb niet gestemd optie staat er niet echt bij.
Ik heb niet echt rondes.. Heb eigenlijk in 1 jaar maar een echte ronde kans gehad zeg maar waarbij de Clomid aansloeg..
Eerste na 3,5 jaar. Uiteindelijk met icsi zwanger geworden. Lag ook aan zaad van me man die had minder dan 0,7mil 2de eerste tp van een cryo. Wel in een natuurlijke cyclus. Dit lukte bij de eerste nooit moest altijd bijspuiten. 3de onverwachts in ronde 0. Na de bevalling kwam de ongesteldheid pas na 9 maanden opgang. Maand later spontaan zwanger. Merk wel dat me pco minder erg werd na elk kind. En ben ook gezonder gaan leven denk dat dat ook mee hielp
Na twee jaar nog steeds niet zwanger helaas.. Heel veel succes met het traject en hopelijk heb je snel een positieve test in handen!
Hier 14 maanden bezig, maar ik had voor Clomid ook niet echt 'rondes'. Dat waren er in 1 jaar namelijk maar 3... Verder zegt mijn handtekening genoeg denk ik.
Toch belangrijk om te vermelden: Ik ken een aantal personen in mijn omgeving waarvan één nét zwanger bleek te zijn toen ze een eerste controleafspraak had (zonder medicatie dus) en drie die in de eerste of tweede ronde (met clomid) zwanger raakten. Zulke meiden met dergelijke succesverhalen komen misschien minder snel op een forum terecht
Ik was met de eerste eisprong zwanger. Maar voordat die eisprong kwam waren we wel een maand of 7/8 verder. Heb 4 rondes clomid gehad voor de zwangerschap, dus vandaar dat ik heb gestemd op 4-6 rondes.
Ik heb de rondes ingevuld dat we in het medische traject zaten, dus met hulp van hormonen. 5 rondes clomid (alle doseringen), 2 rondes puregon, waarvan de laatste met IUI en raak! Maar was in augustus 2012 al gestopt met de pil (en precies 1 jaar later begonnen de behandelingen)
Bedankt voor jullie reacties! Ik weet niet of ik er echt blijer van word maar ik denk dat ik er maar gewoon vanuit moet gaan dat er sowieso een halfjaar nog overheen gaat. @Light Je hebt daarin gelijk ja. De succesverhalen zitten waarschijnlijk minder op dit soort forums dan de vrouwen waarbij het lastiger gaat en dus steun zoeken! Bedankt voor je succesverhalen van vrouwen in je omgeving!