PCOS, hopeloos opzoek naar lotgenoten.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Faith030, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Heel erg herkenbaar!
    Bij mij met 50 mg en 100 mg ook max 6 mm en vandaag 1e echo op dag 11 na 150 mg follikel van 24 mm!!
    Ik had ook totaal geen vertrouwen meer in clomid maar gelukkig de gyn wel!
    Hou vol!

2. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooooooh meid ik hoooooooop dat ik het zelfde als jij kan zeggen! Good luck! X

3. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Hoe gaat het met jullie? Ik hoop dat iedereen van de zon geniet en dat iedereen zijn geluk, hoop en kracht bezit.
    Ik zit vandaag op CD 12 met 150mg clomid en ik heb voor het eerst sinds de medische molen een eitje van 11mm!!!!

Ik voel hoop, maar aan de andere kant durf ik niet te hopen en blij te zijn.

Wie herkent dit?

Liefs

Faith

4. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps. Mijn eitjes werden de eerdere twee pogingen met clomid niet groter als 6mm.

5. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ik weet eigenlijk niet wat een normale grote is van een eitje? Maar ze zijn dus al groter dan voorheen!! Yes faith! :D i'm happy for u! Probeer ook blij te zijn want dit is weer een stapje vooruit!

6. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi daantje!

Gemiddeld is een gezond eitje tussen de 14 en 20mm, dan heb je zeker kans dat het springt.
    Dat klopt, het is ook een stap vooruit. Maar wel weer dubbele gevoelens. Het negatieve overheerst toch stiekem. M'n vent is wel zeker blij!

7. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    is ook niet gek hoor meis.. na zoveel teleurstellingen is het ook moeilijk om echt blij te kunnen zijn.. je zal zelfs zien als je zwanger bent dat het dan een tijdje zal duren voor je echt blij kunt zijn... is niet gek.. (ik ga er gewoon vanuit dat je zwanger zult raken.. merk je het ;) ) maar dit is goed nieuws!! en daar moet je je aan vast houden!

8. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

wat fijn dat er wat groeit faith
    dat is natuurlijk al 1 goeide stap vooruit nu hopen dat het straks raak is!

9. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks ladies, ik hoop op gods wonder. <3

Ik was al info aan t zoeken over de follikelmeting... Heeft iemandook op dag 12 een follikel gehad van 11mm?

10. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    ,het faith....geef je nickname eer!!!
    Ik ben gestart met clomid 50, geen groei mocht vorige week maandag direct overstappen op 100mg en die dag ook weer als cd3 tellen, vandaag dus cd 12 en een eitje van 19mm en eentje van 17mm!!!!!
    Maandag was er nog een eitje van 14,5mm dus het kan houd FAITH,faith :)

11. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL

Wauw lieverd, gefeli iteerd!,, hopelijk ben jedeze ronde zwanger...

Wel eem rare gang van zaken? Dus nadat 50mg niet aansloeg ben je direct overgestapt op100mg..... Hoe zit t dan metjebaarmoederslijmvlies?
    Ik ben blij voor je, het helpt iig

wel!

Xxx

12. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Jullie zijn er voor mij geweest toen ik diep in de put zat.
    Nu wil ik mijn hoop en lichte vreugde met jullie delen.
    Ik had vandaag op CD 14 een follikelmeting en.......... Ik heb een eitje dat goed door groeit! Hij is 15mm. Eindelijk, 150mg clomid slaat aan..................
    Dat betekent nu theoretisch dat mn ei sowieso moetspringen een deze dagen omdat ie te `groot` is om te verdwijnen...

Dikke kus Faith

Ps. Wat zijn jullie ervaringen wat de eispeomg betreft?

13. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Faith!! dat een goed nieuws zeg! ik ben heel blij voor je! mij ei gaat ook vandaag of morgen spingen denk ik.. phoe wat heb ik last van mij buik...
    maar goed dat terzijde..

Bij mij was het de 4e ronde met clomid raak.. je moet echt op het juiste moment vrijen.. das mijn ervaring.. maar ik neem aan dat jullie het vandaag nog wel gezellig gaan maken ;) en morgen ook? ;) dan komt het vast goed! spannend hoor! maar k ben wel super blij voor je dat de clomid nu aanslaat!!!! (doet een dansje ;) :p)

14. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn faith!! Volgens mij heb i nu mijn eisprong haha..voel me wel iets anders maar kan het moeilijk omschrijven .

Ik kon direct overstappen naar 100mg omdat er ook geen bmsgroei was.

15. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL

Hey, als een ei 15mm is, dan moet t sowieso doorgroeien toch? T kan niet zomaar verdwijnen lijkt mij? Zoja, dan hebben wij nu ook voor het eerst echt een kans met clmoid. Dit is mijn derde ronde. 50 en 100 deden niks bij mij.
    Gisteren op cd 14 had k dus een ei van 15mm, heb gistern8 geklust. Wil vannacht klussen en morgen n8 klussen.
    Lijkt mij wel genoeg toch?

Kusjessss
    Ps laat je wat weten

16. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL

He aimee,

Wat fijn dat je een eisprong hebt gehad! Hopelijk raakt ie bevrucht. Xxx

17. DutchDiamond

Faith een ei groeit door tot ong. 20mm en groeit ong. 2mm per dag maar een uitzondering daar wil ie ook wel verder groeien na bv 25mm ik zou toch om de dag klussen krijg je geen echo's meer of bloedtest om te kijken of je echt een eisprong gehad heb?

18. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    He diamantje,

Om de dag klussen durf ik niet hoor. Stel dat ik m nou net mis? U never know right... Ik heb maandag weer een echo... Dan zit ik op cyclusdag 17, wat zou betekenen dat ie theoretisch gezien 21mm zou moeten zijn... Ze verwacht dat we maandag niks meer zullen zien omdat ie gesprongen is....

Denk Miss ook wel dat k dan een bloed test krijg. En als k m'n eisprong heb dit weekend en k dus elke nacht klus.. Zou t toch haast raak moeten zijn toch?!?!

Hoe is t met jou?

19. DutchDiamond

zijn zaad kan tot een week blijven leven in je ;) dus om de dag zit je vaak wel goed
    maar snap je onzekerheid die heb ik nu ook dus wij gaan hier ook elke dag aan de slag als ik weer een ei heb maar ik weet dan ook precies wanneer ie gaat springen straks

met mijn follikel (wil je niet je moed ontnemen) hebben we toen ook elke dag/anderhalve dag geklust maar was ook niet raak helaas
    er kan zoveel mis gaan tijdens de innesteling

hier een dipje inmiddels komt door de hormonen denk ik ga vandaag spuit 7 zetten

20. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Bij mij deed clomid 50 en 100 ook weinig. Max 6 mm na 21 dagen.
    toen met de 150 mg opeens 24 mm!!! na 11 dagen!

Deel Deze Pagina