PCOS, hopeloos opzoek naar lotgenoten.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Faith030, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Ik heb ook Pcos, en Leo laten doen. Sindsdien werkt mijn hele lichaam zoals het hoort. Ik raad het iedereen aan!

2. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is Leo?

3. meandewoud

6 aug 2014
    27
    0
    0
    NULL
    Duivendrecht
    @Pcosje Ik zou ook graag willen weten wat LEO is?

4. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb t ff zelf opgezocht en dit is het antwoord !

LEO behandeling:Laprascopische Electrocoalgulatie Ovariumkapsel (LEO) Via een buis die door een sneetje in de navel en boven het schaambeen in de buik gebracht worden brand de arts met een laserstraal een aantal follikels aan de rand van de eierstokken weg. De eierstok wordt als het ware beschadigd. Een gunstig effect van deze beschadiging is dat er heel vaak (tijdelijk) een eigen cyclus ontstaat.
    Ik denk dat jij alleen kijkoperatie en een HSG doorspuiten van eileiders hebt gehad. Daardoor ben je ook al vruchtbaarder.

5. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Ik heb alles in een gehad en na een jaar geen cyclus te hebben heb ik er nu een van 35 dagen. Dus werkte wel. Ook al 1x gelukt helaas een miskraam. Dus ik vind het wel een aanrader....

6. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hai meiden,

Is een LEO ingreep op verzoek mogelijk of gaat er een heel traject aan vooraf en mag het alleen als een arts dit adviseert?

gr. HQ

7. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Alleen de openingspost gelezen..
    Ook ik heb pcos, misschien fijn om weer een succesverhaal te lezen.

Clomid 50 mg en 100 mg deden bij mij ook helemaal niks. 150 mg sloeg aan en was direct zwanger. Hopelijk bij jullie ook snel een positieve test! :)

8. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL

Super!! Had jij innestellingsbloed? En op welke dag heb jij getest?

9. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Nee ik heb helemaal geen bloed of bruinverlies gehad tijdens de zwangerschap. Ik heb op dag 27 getest en toen was er een licht tweede streepje op de Kv 2v5. Werd op dag 28 en 29 steeds donkerder. Op dag 30 heb ik een CB gedaan en deze gaf aan, zwanger 2-3 weken.

10. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL

Morgen is mijn NOD (14 dagen terug een ei van 21,1mm gehad) hoogstwaarschijnlijk dus of maandag/dinsdag/woensdag m'n eisprong gehad..
    Nu heb ik donderdagmiddag 2 druppels roze slijmverlies gehad.
    Vrijdag niks... Tot gisteren avond ik weer een klein beetje roze slijm verloor.. En net weer Innestelingsbloed nog steeds? Of word ik toch gewoon ongie??????

Ben zooo down (again!!!)

11. meandewoud

6 aug 2014
    27
    0
    0
    NULL
    Duivendrecht
    ohh Faith030 ik snap precies wat je bedoeld.. die twijfel die je altijd hebt.
    De innesteling is ongeveer tussen de 6 en 9 dagen na je eisprong. Het kan zijn dat het een innesteling bloeding is.
    Heb je verder last van kwaaltjes?

Ik heb mijn eisprong gehad op op 30 juli.. op 5 augustus had ik last van extreem kramp in mijn baarmoeder voor de rest geen bloeding ofzo. Weet dus niet of dit een innesteling kan geweest zijn.
    Heb niet echt kwaaltjes normaal als mijn periode eraan komt heb ik enorm last van gevoelige borsten.. en nu maar een klein beetje.. wel meer moe.. maar dat kan ook betekenen dat ik ongesteld ga worden..
    Mijn NOD is woensdag dus ben benieuwd.
    Durf nergens op te hopen, helemaal omdat ik nergens last van heb.

Faith hou moed meid ook wij zullen ooit met een positieve test in onze handen staan!!

xxx

12. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morgen ochtend niet testen, kan het even niet meer aan. Totaal geen zin in teleurstellingen. Ik zie wel wanneer dit roze gedoe ophoudt of doorzet. We shall see.
    Ik heb trouwens wel een beetje rugpijn, dit heb ik vaak als ik menstrueren moet. Ben benieuwd.
    En mijn borsten zitten onder de blauwe aders, dat hb ik nooit zoveel.

Wat zijn jouw symptonen verder???

Ik hoop dat wij en alle andere meiden bij wie et niet zo vlot en makkelijk gaat, gauw, een positieve test in ons handen hebben.

Amin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel geluk woensdag, i hope that its gonna be your llucky day!!! <3

13. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    hi meiden!

Ten eerste duim ik mee voor diegene die binnenkort mogen testen! spannend.

Heeft er iemand ervaring met provera en dan last van dikke witte afscheiding?

Ik ben nu mijn tweede ronde provera begonnen en mag zaterdag stoppen en vervolgens op mijn derde dag 100mg clomid beginnen ipv 50 mg..alleen de laatste dagen heb ik opeens heel veel last van afscheiding en ook een beetje kramp. Had ik de vorige keer niet.

Iemand meer ervaring?

liefs HQ

14. xxJenniferxx

25 aug 2014
    87
    2
    8
    #94 xxJenniferxx, 25 aug 2014
    Laatst bewerkt: 25 aug 2014

.... Sorry er ging iets mis

15. xxJenniferxx

25 aug 2014
    87
    2
    8
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op deze site en moet het allemaal nog een beetje uit zien te vogelen....
    Graag zou ik jullie ervaringen willen horen wat betreft pcos en Clomid...

Bij mij is in 2007 PCOS geconstateerd en ik heb veel last van overgewicht, overbeharing en acné.... Ondanks het feit ik 20 KG ben afgevallen m.b.v. BIO HCG Original blijf ik op een BMI van 28 hangen en kom ik snel weer aan zodra ik mijn eetgewoonte na de eerste fase BIO HCG aan moet passen....

Vanaf mei dit jaar zijn wij na een aantal onderzoeken waaronder een positieve zaadonderzoek gestart met Clomid 50 mg.... Helaas tot op heden zonder het gehoopte resultaat... Wel heb ik elke maand een eitje en eisprong gehad gezien ik sindsdien wel gewoon menstrueer met een cyclus van +/- 40 dagen....

Ik moet zeggen dat ik weinig last ervaar van het Clomid gebruik maar dat het wel zeer verwarrend is als ik last heb van me borsten, misselijk, hoofdpijn e.d. Ik heb twee keer gedacht dat het raak was maar vervolgens werd ik gewoon ongesteld (komt waarschijnlijk doordat ik bijna niet ongesteld werd hiervoor en ik de kwaaltjes daar niet goed van ken).... Erg frustrerend....

De eerste twee clomid rondes had ik rondom mijn eisprong onwijs veel witte afscheiding in een keer en daarna nam dat weer af... Ook hierdoor dacht ik dat het misschien raak zou zijn.... Maar twee weken later was ik gewoon weer ongesteld....

Nu bij de derde ronde clomid heb ik dat niet gehad en zit ik inmiddels op dag 35 van mijn cyclus en nog niet ongesteld.... Donderdag mag ik gaan testen dus hoop zo dat het deze keer wel raak is....

Echt de zware voortekenen heb ik ook niet zoals ik die de eerste twee rondes wel had.... Had vorige week wel een dag ontzettend gespannen borsten en gevoelige tepels en last van me onderbuik en hoofdpijn.... De gespannen borsten is niet meer aan de orde, wel nog gevoelige tepels en zo nu en dat iets steken in mijn buik... Ook meer hoofdpijn dan normaal....

Het is allemaal zenuwslopend en erg onduidelijk zijn dit voortekenen van een menstruatie of is het een zwangerschap..... Donderdag zal ik het hopelijk weten....

Graag hoor ik wat jullie ervaringen zijn met Clomid gebruik....

16. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hi ladies,

Hebben jullie weleens na clomid 100 Mg op dag 8 al een positieve ovulatietest gehad? En vervolgens op dag 15 weer?

Ik heb opgezwollen borsten, zeurende pijn in m'n onderbuik.

Kan ik twee keer een eisprong hebben?

Ik ben op vakantie dus kan de dokter niet echt vragen hoop dat er hier misschien iemand met ervaring is.

Gr. HQ

17. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Ook ik heb pcos. wij zijn gestart met de 1e ronde clomid. Ik heb maandag mijn eisprong gehad volgens de gyneacoloog. Ben benieuwd of het raak is.
    Wel al rare klachten maar dat kan ook omdat ik er mee bezig ben.
    Zoals bijvoorbeeld weer vervelende darmen ( net als bij mijn dochter) heel veel afscheiding en ik ruik dingen die andere niet ruiken. We zullen het 7 september weten. Succes voor de rest!!!!

18. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

Ik heb even een breakout genomen met een maand pauze. Kon de stress en Zkh bezoeken niet meer aan.
    Hoe gaat t met jullie? Is er iemand al zwanger?
    Ik ben deze periode wederom met clomid 150mg begonnen en gisteren op Cd 12 had ik een ei van 10mm. Morgen weer een echo.
    Hopelijk gaat t dit keer wel goed! Als ik deze ronde niet zwanger ben, krijg ik een kijkoperatie om te bekijken hoe t met m'n eileiders ervoor staat.

Heeft er iemand ervaring hiermee? Ik zal zo eens zelf op t forum rondkijken.

Heel veel geluk lieve mensjes!

Xxxx

19. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi HQ,

Helaas ik herken dit niet.... Mijn eisprong is altijd laat pas na CD 21...

20. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey faith, Ik mistte je al :) .

Ik was de eerste einde met juiste dosis gelijk zwanger ! Helaas na 5,5 eenmiskraam. Wist ook vrij laat dat ik zwanger was pas met 4,5 en bij 5 begon ik al licht bloed te verliezen dus dat is niet leuk.
    Maar gestart met nieuwe ronde, zie banner dus goede moed.

Begrujpelijk hoor om ff rust te houden hoop dat de nieuwe medicatie zijn werk doet. Je moet ff in het andere tooic vragen naar ervaringn, Dacht dat een aantal wel zon operatie hadden of krijgen ... succes deze ronde !

Deel Deze Pagina