PCOS, hopeloos opzoek naar lotgenoten.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Faith030, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @faith - wat heftig en ik begrijp je break drang helemaal.

Vorige keer wel eisprong gehad op vakantie maar helaas niet raak. Na terugkomst wel naar het ziekenhuis geweest en daar zei ze ' je eierstokken zijn mooi schoon dus je hebt zeker een eisprong gehad. Daarna ongesteld geworden en weer aan de 100mg aangezien dit lijkt te werken. Vervolgens op cd10 naar het ziekenhuis op dag 9 had ik al een positieve ovulatietest. Bleek ik op dag 10 een ei van 20 bij 30 te hebben. Had een andere dokter die dag en hij zij dat dit over moest zijn van vorige keer en ik moest het van m'n andere kant hebben deze maand en dinsdag terug komen. Dinsdag terug geweest, eierstokken schoon en volgens die arts heb ik m'n eisprong dag 10/11 gehad. Morgen bloed prikken on het zeker te weten en volgende week even afwachten.

Ook ik denk soms....aaaah even geen dokters, echo's, ovulatietesten en vieze clomid meer.

Maar we wachten weer af!

Succes meiden! Hoop snel van een van ons een succesverhaal te horen.

Liefs HQ

2. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    (knuffel) voor jou..

@succesverhaal:
    Hier ook een PCOS'er.. clomid resistent. In het verleden aantal IUI's gehad maar die hebben niet tot een zwangerschap geleid.

Nu, jaren later.. zie mijn onderschrift. Ik heb een kleintje rondlopen.. zonder medicijnen.. Zomaar poef een wondertje :D Om maar aan te geven; het kán dus wel ;)

3. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL

Wauw wat fijn dat je zo vroeg al een eisprong hebt! Dan groeien je eitjes erg hard! Bij mij is m'n ei op CD 10 nog ''maar" 10/11mm... Bij jou klaarblijkelijk al vol groeit! Hoe is het nu met je? En wat was de uitslag de uitslag van jouw progesteron? X

4. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL

Hallo lieve schat! Bedankt voor je steun. Het is zeer gewaardeerd. Ik hoop dat ik zsm t zelfde als jij kan zeggen.

Dikke kus en geniet van je wonderkind!!!! X

5. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @faith30

Het was te mooi om waar te zijn. Vorige week gebeld voor mijn progesteron en die was helaas maar 1.5 dus geen eisprong. Ongesteldheid bleef vanzelfsprekend ook weg en een negatieve zwangerschapstest dus sinds gisteren ben ik weer gestart met 10 dagen provera en moet ik op de derde dag van mijn menstruatie een uitgangsecho laten maken en vervolgens starten met 150mg clomid.

Ben er dus ook even helemaal klaar mee en heb tegen mijn partner gezegd dat ik als deze ronde niet lukt even een pauze wil. Heb last vanmijn hele lijf en vooral die provera kuren vallen me erg zwaar.

Vandaag heb ik dus even zitten speuren naar alternatieve manieren kwam ik op pcossolutions.nl uit. Kent iemand dat?

Ze hebben pillen en raden progesteron creme aan? Iemand ervaring??

liefs HQ

6. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie? Hoever zijn jullie in de medische molen?
    Ik heb afgelopen week een kijkoperatie gehad, godzij dank géén verstopte eileiders en géén verklevingen over dergelijke.
    Nu ben ik aant herstellen......

7. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hi faith,

Wat fijn te horen dat de kijkoperatie een positieve uitslag had. Veel pijn nu?

Ik was inmiddels weer 10 dagen aan de provera maar heb nu ruim een week later weer geen menstruatie. Vrijdag ben ik in het ziekenhuis geweest en baarmoeder slijmvlies was wel mooi dik. Ik heb ook al een dag of 3 soms een beetje roze afscheiding maar verder komt er dus niets en kan ik ook niet beginnen met 150mg clomid.

Heeft iemand hier ook weleens gehad dat provera opeens niet aanslaat. Vorige keren namelijk wel bij mij.

Liefs HQ

8. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi HypeQueen,

Wat vervelend dat het allemaal zo traag gaat he? Ik had ook altijd mooi dik BMS.. En precis wat jij ook zegt, eerst een aantal dagen minimaal roze slijmverlies... bij mij zette de menstruatie dan toch door.
    Ik heb geen ervaring met provera, me menstruatie komt eigenlijk altijd......

Ik heb nu geen pijn meer van de operatie, godzij dank zo snel opgeknapt!! Echt absoluut niet verwacht. Ik had vooral zoveel pijn aan me schouder en nek, dat kwam door het koolzuurgas dat ze in hebben gespoten tijdens de operaite.
    Mijn wondjes doen nu echt een beetje pijn, wat ik wel merk is dat ik gisteren en vandaag wat moe ben... misschien is het de nasleep?

9. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    hey ik heb ook pcos. Na de bevalling
    van mijn zoontje bleef ik maar bloeden 31 dagen aan een stuk en dan even 2 dagen niet en dan 28 dagen wel 3 dagen niet en ga zo maar door... ik heb in totaal 1.5 gebloed maar al die tijd zonder eisprong (echt hè Ik was zo jaloers op de vrouwen zonder eisprong en zonder bloed... maar het is sowieso k*t als je geen of weinig eisprongen. hebt) clomid 50. 100 en 150 sloegen allemaal niet aan en ik werd er alleen maar depressief en heeeeeeel erg moe van. Ik moest smiddags slapen sloeg helemaal nergens op... mocht gelukkig over stappen op gonal f daar met 50 eh begonnen .... overstimulatie. .. had ik eindelijk een eisprong zijn t er 5... Dus klusverbod.. Toen naar 37.5 geprobeerd, dat was dan weer te weinig want op cd 12 werd ik weer "ongesteld"... fijn zo vaak bloeden. ... en tussen stand zit er helaas niet op de spuit dus nu om de dag 37.5 en 50 en heb nu al 2x en mooie cyclus met eisprong op dag 14!!!

ik lees hier trouwens over provera. Ik heb 2x provera gehad en dat werkte niet echt voor mij. ... moest ik eindelijk op commando ongi worden blijft t uit. .. maar ik heb daarna een paar keer primolut gehad. Dat werkte bij mij top! 2 a 3 dagen na t stoppen van de kuur was Ik ongi. misschien een idee om te vragen of je primolut mag ipv provera als je denkt dat t niet doet bij jou wat t moet dien.

Mijn tips luister naar je lichaam en probeer hoop te houden!

10. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel ervaring met primolut, na 2-3 dagen van t stoppen vd kuur werd ik ongesteld.
    Hopelijk is t gauw raak Melanoor!

Deel Deze Pagina