@mamba25: goed nieuws zeg! heel fijn! wanneer moet je terug? @Esther: Ik moet eerlijk zeggen, ik wist niet dat jij zo jong was. Ik ben inmiddels al 30. Het is denk ik,wel een betere keuze voor de leo eerst. @Never lose hope: suc6 morgen!ik duim voor je!
@ellez dat klinkt ook goed! Nou wachtbankje.... Eerst nog even gezellig aan de bak samen, maar dat zit wel goed 😉 @leentje vrijdagochtend 10.00 mag ik weer zien hoe het ervoor staat. Zullen we even een lijstje maken wanneer we onze afspraken hebben? Ik volg meer topics en raak de draad kwijt haha! Zal ik maar beginnen? Dan vullen jullie maar aan 😉 Afspraken Vrijdag 6 november Mamba 2e FM, CD12 (FM cd10: 12.9mm, te dun BMslijmvlies) NOD Mamba 23 nov
Druk topic inderdaad soms lastig om te zien wie wat hoe, moet soms even paar x teruglezen. Nadat ik hier over ivm las werd ook ik enthousiast. Ben inmiddels ook 30 en nu al 2,5 jr bezig voor de eerste. Als ik dan lees dat ze met leo ook goede beschadigen krijg iik ook ietwat twijfels. Maar morgen mijn laatste tablet provera en over 1 maand dan laatste poging met puregon. Mocht dit dan niet aanslaan ga ik door naar zwolle en laat ik nu net op internet lezen dat ze daar in de testfases ook ivm deden tien. dus dat kaart ik daar dan zeker even aan of leo of ivm... Maar goed voorlopig zit ik nog even een maand op wachtbankje . Duurt soms zo lang.
Afspraken Vrijdag 6 november -Mamba 2e FM, CD12 (FM cd10: 12.9mm, te dun Donderdag 5 november -nlh, 6e FM CD23 (FM cd 20: grootste folikkel 11.) NOD Mamba 23 nov nlh geen idee
Thanks! Langste cyclus was bij mij 48 dagen. Dus kan zo zijn dat er nog geen rijpe follikel zit maar ik hoop het wel.
Helaas was de follikel het er niet mee eens word er een beetje moedeloos van. Ik had toch de hoop dat ik ook eens een kortere ronde zou hebben. Elke keer een eisprong op cd 20 zou ik niet erg vinden, dan zou ik ook gewoon doorgaan. Maar ik zit nu op cd 23 en het is weer niet groter dan 11mm. Ik heb het met de gyn overlegd dat ik zo niet door wil gaan omdat het zulke lange spuit rondes zijn. Ik moet ook elke ronde nog afwachten of er een eisprong komt of dat ik weer overstimulatie heb. Ze was het er mee eens dat dit niet zo door moet gaan, ook omdat er normaal 12 eisprongen voor staan voordat er iets anders gaat gebeuren en aangezien ik in bijna 2 jaar tijd nog maar 1 eisprong heb gehad kan dat nog wel heeel lang gaan duren. Ik ben dan nog wel jong maar dat betekend niet dat ik dit nog 10 jaar zo volhoud ( bij wijze van) Ze wist van de IVM af en gaat naar Zwolle informeren voor mij ( er werd daar eerst een heel onderzoek naar gedaan en ze wist nog niet of dat al klaar was, en dat ze dat nu gewoon als behandeling hebben). Ook over de Leo gaat ze informeren. Ze zei dat ze dan gaan kijken of de Leo bij mij past.( ze had een vrouwtje waarbij het heel goed had gewerkt en 1 waarbij het helaas niks had gedaan) en ik kan dan bij beide andere ziekenhuizen dan ook op gesprek komen als ik wil. Ze zei dat die IVM idd wel wat voor mij is maar dat je dan ook net zoals bij ivf maar 3 pogingen hebt. Zoo heel verhaal . Moet me weer even herpakken en nog hoop houden voor deze ronde Liefs
Helaas was de follikel het er niet mee eens word er een beetje moedeloos van. Ik had toch de hoop dat ik ook eens een kortere ronde zou hebben. Elke keer een eisprong op cd 20 zou ik niet erg vinden, dan zou ik ook gewoon doorgaan. Maar ik zit nu op cd 23 en het is weer niet groter dan 11mm. Ik heb het met de gyn overlegd dat ik zo niet door wil gaan omdat het zulke lange spuit rondes zijn. Ik moet ook elke ronde nog afwachten of er een eisprong komt of dat ik weer overstimulatie heb. Ze was het er mee eens dat dit niet zo door moet gaan, ook omdat er normaal 12 eisprongen voor staan voordat er iets anders gaat gebeuren en aangezien ik in bijna 2 jaar tijd nog maar 1 eisprong heb gehad kan dat nog wel heeel lang gaan duren. Ik ben dan nog wel jong maar dat betekend niet dat ik dit nog 10 jaar zo volhoud ( bij wijze van) Ze wist van de IVM af en gaat naar Zwolle informeren voor mij ( er werd daar eerst een heel onderzoek naar gedaan en ze wist nog niet of dat al klaar was, en dat ze dat nu gewoon als behandeling hebben). Ook over de Leo gaat ze informeren. Ze zei dat ze dan gaan kijken of de Leo bij mij past.( ze had een vrouwtje waarbij het heel goed had gewerkt en 1 waarbij het helaas niks had gedaan) en ik kan dan bij beide andere ziekenhuizen dan ook op gesprek komen als ik wil. Ze zei dat die IVM idd wel wat voor mij is maar dat je dan ook net zoals bij ivf maar 3 pogingen hebt. Ook heb ik een uitstrijkje laten maken omdat ik elke keer dag na het vrijen oud bloed heb. Ze zei dat het kon komen omdat alles beter doorbloed is maar voor de zekerheid even een uitstrijkje gemaakt. Zoo heel verhaal . Moet me weer even herpakken en nog hoop houden voor deze ronde Liefs
@Never lose hope: Ooh wat sneu dat deze ronde jou niets oplevert Hopelijk binnenkort meer info over LEO en/of IVM. Dikke knuffel!! @Ellez: Brussel is voor mij maar 25min rijden, ik woon in Vlaanderen Succes op het wachtbankje! @Mamba: Jij ook succes op wachtbankje! @Leentje101: Leeftijd is ook maar één factor hé. Ik vind 30 jaar ook nog erg jong hoor @Rantje: Hebben ze bij jou nog nooit LEO voorgesteld en je bent al zo lang bezig? Amai jou hebben ze ook al even aan het lijntje gehouden precies Dat wachten duurt altijd lang! Ik zou zeker eens informeren naar die IVM en de hulp eisen die je nodig hebt. Hopelijk vlug raak voor jou! Hier beetje zenuwachtig, morgen rond deze tijd lig ik op de operatietafel voor de LEO, spannend!
@nlh o nee wat is dat weer een domper zeg! Groot gelijk dat er nu maar eens andere stappen ondernomen moeten worden. Wanneer hoor je meer van het zh?
Dankjewel Esther! Jij heeeel veeel succes morgen! Komt vast allemaal goed! Mamba, ik denk eind volgende week! Ik zie ook dat ik het bericht i p v aangepast 2 x heb verstuurd. De laatste is dus goed haha. (Ik maak trouwens deze ronde nog wel af, anders zou het zo zonde zijn. moet maandag weer heen)
balen nlh! Ben heel benieuwd wat ze over zwolle melden, na mijn laatste ronde puregon ga ik daar ook heen en ik wil graag ook weten of ze ivm doen daar ja. ben benieuwd. @ esther, nog nooit andere behandeling voorgesteld maar heb ook al gehoord dat ze in dit zh beetje te lang proberen... dus ben er ook beetje klaar mee eigenlijk. Kan wel via huisarts second opinion aanvragen maar dan kan ik eerst overnieuw beginnen ben ik bang met alle behandelingen. Spannend wat voor jou de LEO gaat doen ook. heel veel succes morgen!
Ik ga morgen ook nog even zelf bellen! Kijken wat ze zeggen . Dan laat ik het jou ook wel even weten!
@esther heel veel sterkte morgen! Ga je volledig onder narcose of hoe werkt zoiets? Ik zal aan je denken morgen!!
@esther hoe is het met je? Hier vanmorgen weer Fm gehad. Gemengde gevoelens. Eitje was nu 13,5x17,7 dus ze houdt het op 15. Dat is 2 mm groter in twee dagen. BMS is niets gegroeid. Zit nog steeds op 3.. Geen idee welke kant dit dus uit gaat. Kom ik net ook nog m'n nichtje tegen (de eerste was ongepland na 3 maanden relatie, de tweede is net 9 mnd) drie keer raden...... Kan wel janken.
Oh jee snap je gemengde gevoelens.. Afwachten dus! Niet leuk om daarna zulk nieuws te horen van je nichtje.. Dikke knuffel!