mamba@ Hopelijk blijft hij door groeien, welke cyclus dag zit je nu? Lastig van je nichtje dan denk je echt dat wil ik ook.. Esther@ hopelijk is alles goed gegaan met de operatie...
@nlh ja wel zuur ja... Was ook behoorlijk chagrijnig toen ik thuis kwam.. @ellez ik dit nu op cd12 dus het kan nog 😉 Ik heb wel een zwaar gevoel vandaag rondom m'n baarmoeder. We gaan gewoon door met klussen tot we uitsluitsel hebben 😊 Vanaf wanneer zou ik ovutesten doen denken jullie? Maandag ga ik weer op Fm. Zal ik dat afwachten? Ik temp ook.
Als je gewoon doorklust is dat in iedergeval goed. Aangezien je met temp pas na je ei weet of je hem hebt gehad. Je kan ook wel die van de action halen? Die zijn niet zo duur. Kan namelijk wel snel groeien hoor! Ik had een keer van niks op de echo, en 3 dag later een van 16 en toen weer 3 dagen later was die 20 en zat er nog een van 16 ( toen die keer dus me einige eisprong gehad) kan eigenlijk alle kanten op en je moet doen wat goed voelt, want je moet er geen stress van krijgen
@nlh ja weet ik stiekem ook wel, maar het is deze keer zo rommelig allemaal hoe het gaat. Gisteren heb ik 6 ovutesten van Sensitest ontvangen. Dus wil niet te vroeg beginnen, want anders ben ik er al doorheen voordat m'n ei komt. Ik voel nu ook echt rugpijn opkomen. Dus who knows wat dat mag betekenen.
Snap ik, is ook allemaal best zenuwslopend! Doe waar jij je goed bij voelt en ik blijf duimen dat hij mooi doorgroeid!!
Sorry meiden heb niet alles helemaal bij gelezen. Heb er 6 dagen werk op zitten. Esther, wat fijn dat er die IVM bestaat, dit lijkt me een veel vrouw vriendelijkere behandeling dan IVF. Goed dat je vandaag toch de LEO hebt laten doen, hoe gaat het nu met je? Leentje, wat fijn dat je zo snel je LEO al krijgt zeg!! Mamba, fijn dat het eitje groeit Hier, vandaag werd ik door de HA gebeld. Hij zegt ik heb je dossier over de gyn hier liggen, maar ik snap het niet. Waarom heeft hij je naar huis gestuurd voor 6 maanden?! Ik zeg geen idee dat schijnt het protocol te zijn. Hij zegt ja dat dacht ik dus niet, je gaat vandaag nog bellen om een nieuwe afspraak te maken. Je gaat zeggen dat je NU behandelingen wilt en dat dit geen Clomid betreft maar meteen spuiten. Hij zegt kom op nou over je dochter heb je ruim 2 jaar gedaan met veel moeite, meiden die IVF krijgen kunnen meteen terecht voor een 2de en jij moet 6 maanden wachten op je wens 24 november dus een nieuwe afspraak!!
Het is inderdaad gelukt na een lang traject Dus hou de moed er in lieve dames. Ik weet hoe moeilijk dat is en hoe makkelijk het klinkt uit iemand anders der mond
@satijnvlinder zo dan heb jij ff een goeie ha! Wat fijn dat hij voor je op komt! Ik vind het persoonlijk ook heel vreemd. Vooral bij een tweede. Dan weet je hoe het eerst ging. Dat is ook de reden dat ik vrijdag een gesprek heb bij de gyn. Het gaat veel 'geremder' dan bij de eerste. Als ik zelf namelijk 26 okt geen bloedverlies kreeg had ik bijna een maand stil gestaan omdat mijn gyn pas over 3 weken kon. Nu kon ik gelukkig mooi aan dd clomid, maar die lui begrijpen echt niet dat drie weken veel te lang is. Elke dag is er een teveel. Succes de 24e!
Never lose hope: Goed dat je deze ronde toch probeert af te maken, dan is het niet voor niets geweest. Ik heb ook gevoel dat jij wel goed tegen je gyn kan zeggen van wat werkt en wat niet werkt. Mooi zo, opkomen voor jezelf! En wie weet maandag toch meer geluk? Mamba25: Jouw follikels en je bms houden je ook in spanning. Vervelend zeg! Zie je nog beetje zitten? In ieder geval veel klusplezier de komende dagen, je weet nooit Satijnvlinder: Goed nieuws van je huisarts! Dat ze jou 6 maanden laten wachten is ook belachelijk. Hopelijk word je nu vlug geholpen en vlug zwanger van wondertje 2 Hier gisteren de LEO gehad. In de operatiezaal meteen onder narcose gebracht. Ze hebben eerst kijkoperatie gedaan, baarmoeder zag er goed uit, ze hebben ook doorgangekelijkheid van de eileiders onderzocht en zag er ook prima uit. Ik had wel wat endometriose en dat heeft ze weggeschroeid. Operatie heeft 1,5u geduurd. Daarna nog 1,5u op ontwaakzaal gelegen. Dus een 3-tal uur weg geweest. Ik heb 3 sneetjes in mijn buik van 1,5cm ongeveer. Wel wakker geworden met heel veel buikpijn. In het ziekenhuis via infuus zware pijnmedicatie gekregen. Ik kon ook moeilijk of niet plassen gisteren en was heel zwak (kon niets eten). Ik heb 's avonds ook nog 3 keer moeten overgeven dus voelde me echt slecht. Vandaag heb ik wel al iets kunnen eten en net voor het eerst goed kunnen plassen. Wel nog ontzettend veel buikpijn, bukken, opstaan, draaien,... doet heel veel pijn. Dit had ik wel onderschat. Binnen 6 weken op controle om dan terug met hormonen te starten. Leentje: Jij ben de volgende woensdag! Veel succes!
@Esther: Hey meid! ben zo blij om van je te horen. Dacht gisteren veel aan je!Fijn om te horen dat het goed is verlopen.Niet leuk dat je veel pijn heeft Hopelijk is het snel over.Was je erg zenuwachtig?Vind het ontzettend spannend! Was gisteren naar de anesthesist geweest en ik moest bloed prikken en bloeddruk meten.Die was wel iets hoger maar niet zo erg. @mamba: Begrijp je heel goed,soms lijkt het alsof iedereen om me heen zwanger wordt en ik niet idd wat esther zegt veel klus plezier hahah!wie weet...lots of babydust for you! @Never lose hope: oh meid, niet leuk!mijn laatste ronde had ik ook eentje van 12mm op cd18 denk ik.Zoveel hoop toen maar ja... ik hoop dat je snel meer info krijgt over de Leo of de IVM. Dikke knuf
Ik doe helemaal geen ovulatie testen word ik alleen maar nerveus van wacht altijd echo maar af... Hoe vaak klussen jullie om de dag ? Ik durf nooit een dag over te slaan als ik de pregnyl heb gezet.... Kan inderdaad nog alle kanten op gaan mamba ik heb ook heel laat mij eisprong rond cd 18 zelfs...
@esther hee wat goed om weer van je te horen! Klinkt wel heftig ja. Gelukkig is het nu achter de rug. Overgeven kan door narcose komen. Beterschap!! *knuffel* @ellez ik maak me niet zozeer druk om de grootte van het eitje of dat ie wel of niet springt, maar meer of het kan innestelen mocht het bevrucht raken. Om de dag seks hebben is het beste. Dan is de conditie van zaadcellen optimaal.
Esther wat fijn dat alles er verder wel goed uit zag! Toch weer een geruststelling. En ook mooi dat het kleine beetje endo is weggehaald!. Maar jeee wat super naar dat je zoveel pijn had laat je maar lekker verwennen door je mannetje! Knuuff Ja ik ben wel iemand die voor mezelf op kan komen idd haha. Maar dat komt ook omdat ik zie dat deze behandeling zo niet werkt voor mij. En dan denk ik van... Hmmm... Moet ik nou zelf met dingen komen? Zoals ivm ( waar ze gewoon wel van af wist) en wanneer ik zeg dat dit niet werkt dat ik dan te horen krijg dat ik daar gelijk in heb? Wie is hier de gynaecoloog dan? Maaaargoed. Ben heel blij dat ik van jou over de ivm methode heb gehoord. In Brussel kunnen ze pas in het nieuwe jaar een afspraak met mij hebben. Ik moet 16 november bellen voor een afspraak. Maar ik ga maandag even met Zwolle bellen Leentje bedankt voor de knuffel. Ik hoop dat jij straks niet zoveel pijn hebt van de Leo! Ga ik mooi voor duimen
Esther wat fijn dat de LEO aangaf dat eigenlijk alles verder goed was. Alleen vervelend dat je zoveel pijn er vaart. N L H goed dat je zelf door pakt en slecht van je gyn. Mamba ja ergens is dat gewoon slecht, dan ben je bij de eerste zwanger geraakt via de MMM met veel moeite ook nog!! 18 maanden waarvan de meeste zonder enig resultaat op clomid en dan moet je 6 maanden wachten en daarna clomid. Ammehoela. Mijn HA is echt een topper!! Ben heel blij dat ik na de geboorte van onze dochter de stap heb gemaakt naar daar. Mijn oude HA was eigenlijk nooit aanwezig en de vervangers bar slecht. Deze HA zegt echt je moet voor jezelf op komen. Je gaat toch geen 6 maanden wachten!! De komende afspraak is al weer ruim 2 maanden na de vorige!! Dan zou ik over 4 maanden pas mogen komen volgens de gyn, dat is nog na de verjaardag van mijn dochter!!
Leentje: Ik was een beetje zenuwachtig, maar viel nog mee. Ik had de ingreep wel onderschat want heb nog steeds veel pijn. Mijn man moet me echt ook helpen met wassen, aankleden,... omdat ik niet goed uit de benen kan. Ellez: Geen ovulatietesten doen, lijkt mij het beste. De echo's bieden meer zekerheid. Wij deden om de dag vrijen toen we nog natuurlijk probeerden. Nu doen we IUI en dan is het gewoon twee dagen voor de IUI niets (omdat dat niet mag van gyn). Never lose hope: Goed dat je actie onderneemt en belt naar Zwolle en Brussel. Laat ons ook weten wat de echo morgen geeft! Satijnvlinder: Goed dat je team vormt met je HA. Dat is echt nodig ook een dokter die aan jou zijde staat! Hier nog steeds aan het herstellen van de LEO behandeling. Het gaat traag en is pijnlijk. Gelukkig heb ik een hele week ziekteverlof voorgeschreven
Ja dat is wel echt fijn. Nu ren ik telkens panisch naar het toilet ook. Ik weet totaal niet wanneer mijn menstruatie komt. Niet erg prettig tijdens het werken Fijn dat je een hele week hebt Esther.
Afspraken Vrijdag 6 november -Mamba 2e FM, CD12 (FM cd10: 12.9mm, te dun Donderdag 5 november -Nlh, 6e FM CD23 (FM cd 20: grootste folikkel 11.) Dinsdag 24 november - Satijnvlinder, op aandringen HA eerder terug naar gyn NOD Mamba 23 nov Nlh geen idee Satijnvlinder uhm niet tot de MMM
Afspraken Vrijdag 6 november -Mamba 2e FM, CD12 (FM cd10: 12.9mm, te dun Donderdag 5 november -Nlh, 6e FM CD23 (FM cd 20: grootste folikkel 11.) Dinsdag 24 november - Satijnvlinder, op aandringen HA eerder terug naar gyn Woensdag 23 december - Esther1991, controle bij gyn 6 weken na de LEO NOD Mamba 23 nov Nlh geen idee Satijnvlinder uhm niet tot de MMM Esther1991 geen idee