PCOS, hormonenbehandeling slaat moeilijk aan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esther1991, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje101

Leentje101 Actief lid

11 jun 2015
    102
    0
    0
    Hey dames,
    @Never lose hope: Wat mooi om te horen!ik duim voor je!veel klusplezier :D
    @mamba: oh nee :( wanneer mag je weer testen?
    @Esther: Ben blij dat je je weer beter voelt, ga je maandag weer werken?

Hier heel zenuwachtig voor morgen. Had sinds vrijdag veel hoofdpijn en is alleen gister een beetje gezakt.Moet me morgen om 7:15am bij het ziekenhuis melden. Ik probeer wel gewoon rustig te blijven en denken aan waarom ik het doe.Me mannetje gaat mee dus dat is wel fijn. Ik hou jullie op de hoogte.xoxo

2. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Wat gek mamba! Misschien is hij vanavond wel positief!
    Of missvhien is hij al gesprongen?

Leentje, dankje lief van je! Ik wens je heeeel veel succes morgen en wat fijn dat je man mee gaat! Komt allemaal goed, en je weet idd waar je het voor doet meid! Xx

3. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @leentje succes morgen! Zal aan je denken!!

Willen jullie even meekijken? Ik pak net mijn ingedroogde ovulatietest erbij en volgens mij zie ik echt wat. Hier het contrast was aangepast omdat het op de foto minder goed te zien is dan in het echt. Volgens mij is dit langzaam positief aan het worden of niet? Morgen test ik rond het middaguur nog eens dan maar.

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Hier het origineel. Maarja... Hij blijft bij mij heel lang helemaal roze. Pas na een half uur kan ik echt zeggen of ik wat zie of niet.

5. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Heb je vanavond al getest? 2 x per dag testen en dan kan je hem bijna niet missen! Ik zie hem idd wel. Hij moet even donker of donkerder zijn. Welke test doe jij? Ik heb ze gewoon van de action :p

6. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Hij moet veeeeeel donkerder nog :D deze is van vanmiddag 13.30u. Dus ver ingedroogd.
    Wat zeggen jullie wanneer ik dan weer zal testen? Ik heb er nog 3. Die van Action zijn betrouwbaar?

7. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ik vind dat lastig om te zeggen als je nog 3 hebt. Maar ik heb zelf niet veel evaring met ovulatie testen, heb wel veeeeel er over gelezen. Er is ook een forum hier dat gaat over ovulatie en zwangerschaptesten en daar word die van de action toch ook wel vaak gebruikt. Daar lees ik ook veel dat ze 2 x per dag testen om de piek niet te missen.

http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/579025-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-and-zwangerschapstesten-deel-30-a-468.html

Als je iniedergeval maar blijft klussen, en temp je ook? Dan kan je wel achteraf zien wanneer die is gesprongen. Maar ik zou zeker morgen weer testen. En anders de gyn vragen om pregnyl?

8. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamba wat goed nieuws zeg succes op het wacht bankje

Moet inderdaad nog even geduld hebben probeer pas maandag weer testje te doen...
    Moeilijk hoor ben vaak geneigd om de dag een test te doen

9. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie hem wel hoor:..
    Gebruikte ze ook van de action ook de zeangerschsps test van mij eerste zwangerschap was goed dus ze werken wel

10. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @nlh ik temp inderdaad wel. Ook daar heb ik wel een vraag over. Het schommelt bij mij nogal. Met name door de tijd. Vanmorgen was zoonlief een uur eerder wakker dan normaal. Maar m'n temp was ook lager dan gisteren. Ik dacht dus dat ik gisteren mijn ei had ivm het zere gevoel. Zal ik dan mijn temp van vandaag verwijderen?

Zie hier mijn kaartje: 60123d Ovulation charts on FertilityFriend.com

@ellez oke dank je. Dan kan ik dat evt nog proberen.

11. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    @ ellez welke cd zit jij nu? Of hoeveel dagen na ei? Spannend :)

12. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83

Dus je hebt het niet elke dag op het zelfde tijdstip gedaan? Want anders kan je er niet zo goed wat van zeggen. Volgensmij krijg je eerst een dipje en schiet hij daarna omhoog.

Gister was hij nog op de echo te zien toch? Ik zou wel even doortesten en door temperaturen als ik jou was. Ik vind het zelf ook lastig met die steken.. Kan van ei sprong zijn maar kan ook zijn omdat hij groeit. Jammer dat we niet een kijkje kunnen nemen he!!

13. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Wat vinden jullie dan: op de tijd van vandaag, of de normale tijd? Ik ga nu echt maar een wekkertje zetten dan. Maar dat is denk ik te laat.

Ja pff ik moet gewoon een echo apparaat hebben hahaha! Toen ik zwanger was had ik wel een doppler om zelf thuis het hartje te kunnen luisteren ☺️

14. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Wat een goed nieuws nlh, komt een mooie kans aan!

Balen van de witte test!

Hopelijk voel je je al weer stukje beter ester, ik voel me ook nog snel moe, gister eerste werkdag en was best pittig.

Succes allemaal op wachtbankje, gister toch nog met inlegkruisje moeten lopen hopelijk vandaag helaas van alle bloedinkjes af, word wel tijd na 1,5 week vind ik

15. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Mamba ik zou de tijd doen die je het vaakste hebt gedaan, zo kun je het goed vergelijken. Wat leuk zeg dat je dat had met je zwangerschap! Heb jij ook zo last van je tepels? En liezen?

Mofantje, die Leo werkt dus behoorlijk na, hopelijk gaat het snel wat beter met je! En stopt dat bloeden ook.. Dat is ook niks 1,5 week lang bloed.. Nu is vast alles opgeschoond ! En dan kan er mooi een eitje gaan groeien :)

Ik moet om 10.30 naar het ziekenhuis voor de pregnyl. Had gister en vanmorgen nog een dikke negatieve ovulatie test. Dus hoop wel dat het eitje mooi rijp is. Word echt zo zenuwachtig van het idee dat ik weer een eisprong mag krijgen bluaah irritant, wat kan je jezelf dan gek maken.

16. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @mofantje dat snap ik. Nu is het wel lang genoeg he!

@nlh succes!! Ik hoor de tussenstand wel weer!

Hier heeft zoonlief m'n temp verprutst vanmorgen. Hij was heel actief, over mij heen klimmen enzo dus ik was zelf ook al aardig actief voor 6.45u.... Temp was dus ook weer 0,2 hoger..

17. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    ......maar ik weet wat ons te doen staat!

18. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Oh jeej mamba! Die is super duidelijk :), dank gaan wij gelijk op! Ik verwacht mijn ei do op vrij nacht. Die van jou gaat nu ook binnen 24-36 uur toch?

Pregnyl was echt even pijnlijk, maarja voor het goede doel 👍

19. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @nlh ja dat denk ik wel. We gaan dus vanavond aan de bak. Dan doe ik ook nog even een testje. Hoe groot waren je eitjes nu?

Samen op het wachtbankje! En als we er nou ook allemaal zwanger vanaf komen zou het top zijn! Dan gaat deze club ineens als een speer. Goed voorbeeld doet goed volgen. Dus dan heb ik ook wel vertrouwen in de dames die net de LEO hebben gehad!!!

20. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ik hoefde geen echo meer, ik kwam alleen om de prik te halen.. Want ik vind dat zelf moeilijk om te zetten omdat deze net wat anders is als de puregon. Het zou wel goed zijn toch? Gister was hij ruim 17 en ik had nog een keer puregon gespoten en dan vandaag pregnyl. Van de pregnyl krijgen ze ook altijd nog een duwtje. Ik hoop het heel erg dat dit hele groepje zwanger word :) duim voor ons allemaal!!

Deel Deze Pagina