PCOS, hormonenbehandeling slaat moeilijk aan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esther1991, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel, alleen word stap 2 weer spannend hopelijk niet weer een miskraam. Maar dat blijft toch altijd spannend denk ik..

Nee hoor mamba is niet raar dat je die bewaard heb is toch iets bijzonders..😀

2. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha nee hoor, ik heb die van mijn dochtertje ook nog :D

3. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ellez, als je tussendoor een omo witte hebt gehad dan wil ik je voorzichtig feliciteren!!

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Oke gelukkig ik ben niet de enige haha!

YESSS mijn temp is 0,2 gestegen! Had direct nog een x getempt want ik kon het amper geloven, toen werd ie zelfs nog 0,1 hoger! Maar ik houd die 0,2 stijging aan. Houden zo!

5. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Die van mij ook🙈!!

6. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Yessss!!!! Dat wachtbankje wordt een beetje krap zo :p

7. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ellez: Proficiat! Hopelijk loopt je test mooi op :)

Mamba25 & Never lose hope: Wat spannend dat wachtbankje bij jullie beiden! Ik duim!!

Leentje: Hoe gaat het met jou twee dagen na de LEO? De eerste dagen had ik zoveel pijn

Aangezien ik het na de LEO 6 weken natuurlijk een kans moet geven van de gynaecoloog ben ik hier ook maar terug gestart met ovulatietesten. Ik zit nu op cyclus dag 17, maar al de ovulatietesten waren negatief tot nu... Ik hoop zo hard op een eisprong en geen 6 verloren weken... Afwachten dus!

8. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Wat goed mamba en NLH

Nog een 1.5 week voor ik naar de gyn kan word nu langzaam toch echt gek van het feit continu buikpijn te hebben alsof ik ongi word maar der zet niks door. Wel van onder erg vochtig heb gewoon echt inlegkruisje nodig :$

9. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Satijn, geen naderend eitje??

Hier vandaag even een moeilijk momentje op het werk! Was een groep klanten waar mee ik aan het praten was, en ze begonnen over een familielid van hun waarbij het zwanger worden maar niet wou lukken. Die gene zat ook aan de behandelingen etc. En hoe sneu dat is als je dat hebt, en 1 vrouwtje zei ja ik was zo maar zwanger wij zijn allemaal heel vruchtbaar. Nou dat komt wel even binnen, het liefst wil je dan zeggen : maar ik heb dat ook! ( maar dat doe je natuurlijk niet) :(

10. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Denk het niet NLH heb dat al ruim 4 weken :(

Dat is lastig he!!
    Hier nu vaak.ook van vreemde oh die van jou is op een leeftijd voor een 2de :(

11. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @satijnvlinder ja dat is ook zo'n opmerking waar ik zuur van word. Ons zoontje is veel ziek geweest, lag met 8 wk in het zh en pas na anderhalf jaar was er een soort van oplossing voor het elke week op en af ziek zijn. Vrij simpel: neusamandel verwijderd. Hij is nu nog 'maar' elke 3 wk aan de beurt. De medicijnen slaan nu wel aan doordat z'n neusamandel niet meer in de weg zit. Maar het is wel erg vermoeiend, dus met een 2e hebben we bewust gewacht. Ieder z'n eigen keus

@nlh ik ben dan weer zo bijdehand om zoiets te zeggen als: nou dat is heel fijn voor u, maar helaas is dat geluk niet voor iedereen weggelegd. Dan zeg je niets concreets, maar je zet ze wel ff op hun nummer :)

Ik temp morgen nog 1x om m'n lijn te krijgen, maar zoonlief is nu al twee dagen ver voor m'n temp tijd wakker. Hij wordt weer eens ziek.... Er is nog wel 0,1 stijging. Maar zo is het eigenlijk ook echt niet betrouwbaar helaas..

12. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Mamba, ja hier tja ze word in februari 2 jaar dus vind het verschil straks wel meevallen. Althans als ik snel mag starten en snel zwanger mag zijn. Maar dat zelfs vreemde dat zeggen grrr

13. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Vreemden ook ja?! Dat heb ik nog nooit meegemaakt haha!
    Mijn zoontje wordt 23 dec 2 jaar. Ik vind het eigenlijk wel lekker want dan is hij 2,5-3 en wat zelfstandiger dan wanneer ik iemand zie klungelen met twee kinderen onder de twee jaar 😊 Maar ieder z'n eigen keuze natuurlijk!

14. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha dochter zou hier dan ook 2.5 a 3 zijn. En ja ze was dol enthousiast over een baby in de winkel en de dame achter de kassa zegt, nou ze heeft de leeftijd. Mama waar blijft die 2de :$ Ik maak zulke opmerkingen nooit omdat ik weet dat het voor sommige erg moeilijk is verbaas me dan altijd dat er mensen zijn die dat wel doen.

En tja verder krijg je nu steeds vaker van bekende en wanneer komt de 2de. Soms wel lastig. En tja schoonvader is momenteel heel erg van ik hoop dat er een 6 de kleinkind komt.

15. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Vreselijk vind ik dat idd. Bemoei je er niet mee, denk ik dan.
    Mijn zoontje is ook gek op baby's en poppen en alles wat ermee te maken heeft. We zeggen wel eens: wil jij graag een broertje of zusje? En eerst was het stellig 'nee' maar nu is het 'jaaahh' (alsof hij het begrijpt hahaha)
    Denk dat het wel lekker is als er nog een kind bij komt. Soms vraagt hij zoveel aandacht van me. Hij kan dan echt niet zelf spelen. Als er dan een ander kind is kan hij daarmee spelen :p

16. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Satijnvlinder: Amai dat wachten op de dokter moet lang duren zo... Hopelijk weet je binnen 1,5 week meer!

Never lose hope: Inderdaad vervelend als je (onbekende) mensen hoort praten over zwanger worden enzo... Mijn collega was zwanger twee weken na haar pilstop! En dan is ze al heel haar zwangerschap aan het zeuren over zwanger zijn... Op het werk moet ik altijd erg op mijn tong bijten...

Wat leuk wel Mamba en Satijnvlinder dat jullie al één wondertje hebben. Hopelijk tegen volgend jaar een tweede :D

Hier vandaag op cyclus dag 18 (10 dagen na de LEO operatie) en aangezien ik 6 weken natuurlijk moet proberen, doe ik ovulatietesten. Nu de ovulatietest van vandaag was (bijna) positief. Wat denken jullie? Ik heb de foto hieronder geplaatst.

Ik had één keer een eisprong gevonden vorig jaar (heb de ovulatietesten van toen bewaard) en toen had ik ook eerst een bijna positieve (idem aan die nu). De volgende dag om 12u een knaller en die middag om 16u zag de gyn op echo dat ei al gesprongen was. Dus we hebben het voor de zekerheid alvast maar gezellig gemaakt! Dit is mijn eerste eisprong sinds mei!! En waarschijnlijk laatste kans op natuurlijk zwanger worden... Dus ik vind het super spannend :D

Bijgevoegde bestanden:

17. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @esther wauw dat is mooi nieuws! Wat snel al! Ik vind m al best duidelijk dus wie weet springt ie morgenvroeg al. Heel slim om vast een feestje te bouwen :-D houd je ons op de hoogte van de volgende test?

18. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Oh Esther wat fijn!!!! Ik vind hem heel duidelijk, maar even doortesten en gezellig maken!! Missvhien krijg je wel gewoon je cyclus terug door de Leo :) wat zou dat mooi zijn! Houd ons idd op de hoogte!

Mamba, heb jij ook zo last van steekjes bij de eierstokken en liezen ?

19. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Soms wel. Meestal links. Ze zijn niet heel vervelend maar het is wel gevoelig. Ik hen vooral lage rugpijn. M'n tepels voel ik eigenlijk niet meer branden. Maar de eventuele innesteling moet ook nog komen. Ik heb trouwens wel enorme zin in snaaien. Nootjes hier, chocolade daar.. Heb ik weken niet gehad vanwege m'n dieet, maar of ik ben nu pas aan het detoneren, of er is een andere oorzaak 😉
    Jij nog andere symptomen?

20. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ik heb echt steekjes aan beide kanten, dus ik hoop maar dat het eitje echt gesprongen is ( ben ik gelijk weer bang voor cysten). Ik heb wel heel erg last van mijn tepels maar ik heb ook pregnyl gespoten. Dat snaaien herken ik hahaha! Zei toevallig gister nog tegen ml van, nou dat word nog wat als ik dan echt zwanger raak haha! Lage rugpijn valt hier opzich wel mee. Als donderdag nacht tussen 1-2 mijn ei is gesprongen zit ik nu ongeveer op 4 dpo dus vanaf vandaag kan dan de innesteling komen :). Heb trouwens wel last van ( klinkt wat vies) dikke afscheiding. Het is zo onwerkelijk idee zijn om zwanger te raken nu!

Deel Deze Pagina