PCOS, hormonenbehandeling slaat moeilijk aan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esther1991, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    #521 Never lose hope, 23 nov 2015
    Laatst bewerkt: 23 nov 2015
    Ik blijf maar zulke streepjes plassen, weet niet of jullie het kunnen zien na het uploaden.

Mofantje wanneer heb je gister getest? Soms moet het het 2 x per dag doen om hem niet te missen. Xx

Het is de action test. Is nu 12,5 dagen na pregnyl en 10/11dpo. Ik weet dat ik niks anders kan doen als wachten. Maar die pregnyl moet toch afnemen en hcg moet juist toenemen :p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,5 KB
      Weergaven:
      3
  2. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha sorry dat snap ik. Maare probeer je niet gek te maken! Dat zou nu af moeten nemen of oplopen indd

3. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha dat is voor mij makkelijker gezegd als gedaan :). Maar ik doe mijn best! Morgen mag je al heen he!

4. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha zo herkenbaar allemaal ;)

5. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Never lose hope: Ik zie helaas niets op jou test... Maar het is nog vroeg hé. Morgen nog eens testen? In mijn ziekenhuis doen ze altijd twee weken na eisprong sowieso bloedtest.

Mamba25: Jij nog getest? Ik heb altijd pijnlijke borsten vlak voor mijn maandstonden, dus bij mij zegt dat niets... Hopelijk bij jou wel!

Mofantje: Wat goed zeg dat je ovulatietesten donkerder worden! Ik heb wel 7 dagen lang twijfelgevallen had voor ik een knaller had. Dus blijven testen! En voldoende intiem zijn uiteraard ;) Mijn echtgenoot en ik hebben het de afgelopen twee weken echt om de dag gezellig gemaakt om zeker niets te missen... Als je eisprong hebt, betekent dat dat de LEO werkt dus dat is ook mooi!

Satijnvlinder: Jouw doktersafspraak nadert nu ook, EINDELIJK! Hou ons zeker op de hoogte :)

Hier sinds vandaag ook op het wachtbankje voor twee weken. Bah vervelende weken, als je niets anders kan doen dan wachten... Ik probeer dan extra op voeding te letten en geen alcohol te drinken enzo. Maar vorige keren was dit altijd voor niets. Dus hopelijk nu wel! Binnen twee weken weet ik meer!

6. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Spannende rot weken zijn dat he Esther!

Ik heb elke dag rond 8 uur getest met 2 E urine is dat en gisteravond rond 8 savonds.

7. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Je test toch altijd 's avonds dan en niet 8u 's ochtends?
    Voor ovulatietesten mag je namelijk beter geen ochtendurine gebruiken!

"Ovulatietesten: Test niet met ochtendurine. De eerste urine van de dag is vaak wat donkerder en geconcentreerder. Deze kan iets meer hormomen bevatten dan je dagplas. Een ovulatietest doen we bij voorkeur niet met ochtendurine omdat deze iets te vroeg een positieve testuitslag zou kunnen geven. Elk moment na 10 uur `s morgens tot aan het slapen gaan is in principe goed."

8. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Sorry dames, ik heb een drukke dag met heen en weer gesjees van werk naar huis, naar opa en oma (oppas), naar andere afspraak, naar verjaardag, koken voor broer en schoonzus...
    Maar ik wil even tussendoor zeggen dat ik vanmorgen het gevoel had wat ik heb als ik ongesteld moet worden. En net heb ik bruin/rozeverlies ontdekt... Ik zit op 10dpo... Dus ik weet het ff niet zo goed allemaal.....

9. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ah nee mamba.. Wat sneu, ik hoop dat het niet doorzet! Heb het vaker gelezen dt iemand dat had en toch zwanger was dus hoop dat dit bij jou ook zo is! Dikke Knuf

Esther, spannend he die 2 weken ! Maar gelukkig ben je tot zo ver gekomen!!

Mofantje, dan hoop ik dat je je piek gemist heb! Of dat hij straks nog komt.

10. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    #530 Ellez, 23 nov 2015
    Laatst bewerkt: 23 nov 2015

Dankje wel voor de foto zie nu pas hoe klein het echt nog is..
    leuk idee dat je dit gedaan heb :)
    ik ga geduldig afwachten nog 14 dagen..en met zon pret echo kan je alleen maar onzekerder worden als ze nog geen hartje zien enz..
    Wat een geld he voor die pretechos

ik ga even flink wat lezen heb een hoop gemist.

Mamba hopelijk blijft de ongesteldheid weg..

11. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Never Lose Hope: Lastig he of de pregnyl nou uit je lichaam is of niet.. ik werd er ook gek en onzeker van..
    Spannend allemaal hoor duim met jullie mee meiden...

12. Leentje101

Leentje101 Actief lid

11 jun 2015
    102
    0
    0
    Hey ladies! super drukke dagen voor mij.. maar ik lees hele spannende verhalen hier!
    @mamba,NLH ik duim voor jullie, lees het net over mamba :( hopelijk is het niet je maandstonden!ik duim!
    @Satijnvlinder: Ja ben gestopt, moest op wat anders focussen..Morgen is het zover voor jou toch?
    @Esther: Ik vind het nu ook zo spannend voor jou, omdat je pas de leo heb gehad! Ik duim de komende twee weken!
    @ Ellez: nog even volhouden meid. Kan me wel voorstellen dat het moeilijk is.

Hier super druk met school maar de afleiding is altijd fijn :) De bloeding is ondertussen gestopt en ben super blij dus! Was totaal 9 dagen ongesteld. Heb ovulatietesten gehaald maar weet het niet zo goed wanneer ik zou moeten testen. Ik had weer bloeding na de leo op cd 23. Zit nu op cd 11 van deze cyclus, maar dan vraag ik me af vanaf wanneer ik zou kunnen testen? vanaf cd 14? sorry als het een rare vraag is. Ik heb zelf niet zoveel ervaring met dit testen.

13. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @Esther welkom op het wachtbankje! Wachten is killing, maar hopelijk voor de laatste keer!

@mofantje inderdaad niet met je eerste urine testen!

@ellez ik hoop op een prachtige echo voor je!

@leentje thanks! ook voor je privéberichtje. Heel lief :) Het gaat weer goed met me hoor. Hoop afleiding gehad vandaag. Ik heb normaal ook maar 4 dagen en afgelopen keer 6 dagen bloedverlies. Dus ben blij voor je dat die lange week+ over is! Ik zou alvast gaan testen hoor. Dan kun je hem wellicht zien oplopen en heb je je piek sneller door. Hou ons op de hoogte!

Hier is het weeïge gevoel van vanmiddag weer weg. Ook geen rugpijn meer. Het slijm (het is wat dikker, rekbaar) is rozerood en weinig. Ik hoop ten zeerste dat het een (late) innesteling is. Vandaag is 10 dpo en mn temp is 0,2 gedaald. Die wie weet ook een innestelingsdip. Maar dan moet ie morgen dus echt omhoog!
    Zoonlief vanavond wakker en overgeven. Boven gekomen lag hij er samen met knuffel Pip middenin met zn gezicht. Met ML onder de douche geweest. Ik dacht dat het van het snoepen op de verjaardag kwam, maar net heeft 'ie de bank ook ondergespuugd. Ik hoop niet dat 'ie ziek wordt. Een rustige nacht is wel nodig.
    **** zojuist nog een keer.... **** want morgen heb ik POP gesprek op mn werk. Wish me luck in alle opzichten.

14. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Satijn succes morgen!

Oh mamba gelukkig maar.. Dacht even ik hoor niks misschien is het doorgebroken fjeuuuh! Ik had je ook een privé bericht gestuurd ! Juist omdat ik me zorgen maakte :p. Ga hard voor je duimen! En beterschap met de kleine man.

( ga namelijk nog steeds voor de november deal haha)

15. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Esther spannend op het wachtbankje

Mamba NEEE ik duim voor vals alarm!! Aaaah beterschap voor je zoontje!

Leentje wat knap dat je toen deze keuze hebt gemaakt. Nu bijna afgestudeerd :)

Zo indd morgen is mijn afspraak... Pas laat op de dag... Heb al wat dingen op papier gezet, zodat ik niet van mijn stuk gebracht word. Ik wil niet naar huis zonder opwekkers en spuiten, hele dikke PUNT

16. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Heb net ff zitten kijken en morgen is CD 128 :( en ben ik al ruim 4 maanden niet ongi :x

17. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Go satijnvlinder, je kan t!

Spannend nog , ik duim door mamba en nlh

Gister ochtend streepje lichter en gisteravond streepje weer donkerder . Hele dag veel zeurende en stekende buikpijn gehad links. Net vanmorgen weer wat steekjes dus t wringt nog allemaal. Ik ben wel overtuigd dat er iets gebeurd en dat het door de Leo komt!

Thans voor info

18. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @nlh ja Superlief van je!!! *smak*

@satijnvlinder succes vandaag! En idd voet bij stuk houden. Zo hee 4 mnd niet ongi... Daar moet gauw verandering in komen!

@mofantje dat klinkt goed! Ga het maar gezellig hebben dan :D

Hier is m'n temp weer gedaald tot een fractie boven de lijn. Ben bang dat het een verloren zaak is. Een innestelingsdip van 2 dagen lijkt me stug... Volgend jaar dan maar weer verder want ik kan het niet maken om op de bruiloft van m'n beste vriendin in september uitgerekend te zijn...

19. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Update. Het is nu echt bloed. Nog geen ongi krampen. Maar the party is over voor mij. Sorry nlh ik hou mezelf niet eens aan de november deal...

20. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Terwijl ik in een ander topic roep dat ik nog geen ongikrampen voel beginnen ze nu wel te komen. Het is helderrood en m'n temp is weer gedaald naar nèt boven de lijn. 'Pak je jas maar' zouden ze dan zeggen. Het is gebeurd. Volgend jaar weer proberen en maar eens zien hoe het deze keer uitpakt met die vreselijke bijwerkingen.

Deel Deze Pagina