PCOS, hormonenbehandeling slaat moeilijk aan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esther1991, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Knap dat je nog niet hebt getest Esther! Ik hoopte van wel haha ben heel benieuwd!! Word je altijd 14 dagen na ei ongesteld? Of heb je een kortere lf? Duim duim duim, ook voor jou mofantje!

2. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Dinsdag is mijn nod denk ik Esther. Nu 9 dpo. Ik twijfel ook of ik moreg 10 dpo ook niet ff testje doe. Teleurstelling is rot maar is ook de spanning weg en meer rust ofzo.
    Heb weer stekende en gevoelige tepel. Kwam net wat symptomen tegen en indd ik herkende er echt, heb ze van de week in boekje benoemd. Houd al vanaf begin boekje bij met data en alles.

Te spannend dit weer ik wil niet hopen

3. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Never lose hope: Ik heb meestal netjes twee weken na eisprong mijn maandstonden, dus dat zit wel goed.

Mofantje: Laat mij weten of je morgen gaat testen! Jij voelt enkele symptomen, dus wie weet... Hier nog steeds geen enkel symptoom. Wel wat hoofdpijn, maar ook dat is meestal voorbode van mijn maandstonden.

Hier nog steeds aan het twijfelen of ik morgenochtend (11 dpo) ga testen of niet... Ik voel me eindelijk goed in mijn vel en ben bang om terug down te zijn.

4. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Twijfel twijfel, heb jij tot gedaan, ik ga t niet doen denk ik. Pas vandaag op 3 kids onder 3 dus heb energie nodig voor hen en niet om emoties te onderdrukken al miet ik wel spanning onderdrukken. Morgen is vergadering uitgevallen en mijn avond dienst dus alleen sinterklaas surprise afmaken en 1 therapie geven daarna naar Fam in brabant

5. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Vandaag 11 dpo dus heb er een gevoelige test tegenaan gegooid.
    Normaal zou je echt al een lichte streep moeten zien, maar ik zie helemaal niets. Dus weer niet gelukt... Niet zwanger :(

Ik ben teleurgesteld, verdrietig maar vooral kwaad. Kwaad op mezelf, kwaad op mijn lichaam dat niet doet wat het moet doen, kwaad dat ik mijn lieve echtgenoot ook ga teleurstellen, kwaad dat mijn lichaam faalt en kwaad op alles en iedereen dat wat ik ook doe, niets lijkt te helpen :x

Bijgevoegde bestanden:

6. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Aaah nee Esther... Ik krijg helemaal tranen van je berichtje:( helpt het als ik misschien heel lichtjes een lijntje denk te zien? En dan sommige vrouwen pas na nod positief testen? Vind het heel sneu voor je, hoop dat de ongesteldheid weg blijft en dat je wel zwanger bent! Maar ik ken je gevoel.. Geef de hoop niet op!

Dikke knuffel xx

7. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Ben aan het werk maar wil ff reageren Esther.. Wat jammer! Ik snap je heel goed.. Misschien ben je late tester? Ik testte ook pas op 14 dpo voor het eerst positief. Ik blijf hoop houden voor je. Dikke knuff!!!!

8. Leentje101

Leentje101 Actief lid

11 jun 2015
    102
    0
    0
    Och Esther :( word verdrietig als ik dit lees! ik wil je geen vals hoop geven maar wil dit toch even vertellen. Een vriendin(pcos klant) van mij heeft ook thuis getest en ook negatief test gehad. Paar dagen later bloed in het ziekenhuis geprikt en bleek positief. Het is heel vervelend maar nog niet de hoop opgeven! mag het echt zo zijn dat je niet zwanger ben dan houden we hoop voor de volgende ronde. Ik gun het je echt! en ik duim nog dat je een positieve test ga krijgen! dikke knuf!

9. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Never lose hope & mamba25: Dankjewel voor jullie bemoedigende woorden. Ik ben er bijna echt van overtuigd dat het niet gelukt is. Ik zie echt zelfs geen tuurstreepje, dat had er wel moeten zijn... Ik wou gewoon dat ik meteen terug mocht starten met hormonen en IUI, maar moet van gyn nog wachten tot 23/12 (zucht!). Dan geef ik het nog één kans en daarna ga ik voor de IVM.

Hoe gaat het met jullie dames?

10. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Normaal moest ik na LEO 6 weken "de natuur" zijn gang laten gaan, maar ben het wachten zo beu dus net gebeld naar gyn omdat ik echt niet opnieuw drie weken wil wachten om opnieuw te starten met hormonen.
    En ik mag morgen al gaan voor echo en krijg dan meteen nieuwe lading Menopur mee. Zodra ik ongesteld ben, mag ik terug starten! Ik geef hormonen + IUI dan nog twee kansen. Als het dan niet lukt, ga ik voor de IVM.

We hebben nieuw plan, dus voel me al iets beter als deze ochtend.
    Dankjewel dames voor het luisteren, jullie zijn the best!

11. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Ohwwww wat ontzettend rot!
    Wel heel fijn dat zh naar je luistert en je helpt zeg!
    Ik heb 3 kindjes hier en ookal zijn ze lief en klein beetje aan t boeven t valt metegen omdat ik gewoon niet lekker in mijn vel zit.
    Nog altijd zere tepel maar durf niet te testen

12. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Bedankt Leentje! Ik durf er niet meer op hopen... Ik moet morgen wel naar ziekenhuis, dus kan gyn vragen of ze voor de zekerheid bloed wil testen. Maar ga er echt niet meer vanuit.... Hoe gaat het bij jou?

Mofantje: Succes met het testen! Ik hoop dat het bij jou een leuker resultaat is dan bij mij. Jij hebt wel enkele symptomen (ik voelde niets)

13. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Oh beter Esther! Maar misschien is het helemaal niet nodig! Daar duim ik nog voor hoor :). Ik doe deze ronde nog en dan dus nog een ronde op deze manier en ga daarna ook over op ivm! Gelukkig voel je je weer iets beter.

Mofantje voor jou ook spannend zeg! Hopelijk ben je gewoon hartstikke zwanger:) wanneer ga je testen?

14. Leentje101

Leentje101 Actief lid

11 jun 2015
    102
    0
    0
    Ah Esther! ben wel blij dat je snel geholpen kan worden! succes morgen.xoxo

15. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL

Dikke knuffel voor jou....
    Heb er geen woorden voor... Begrijp je volkomen...

16. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Esther wat balen!!!

17. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Satijn ik las je blog en ik zou idd de stoute schoenen aantrekken hoor! Je kunt altijd de afspraak weer af zeggen mocht je later ongesteld wordenxx

18. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha ja he!! Moet morgen eens kijken hij plaats mijn blog raar. Maar ga morgen gewoon bellen. Dadelijk word ik de avond of zaterdag ongi en dan kan dat maandag pas

19. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    En Esther en mofantje?? Hoe is het bij jullie? Duim duim duim

20. Leentje101

Leentje101 Actief lid

11 jun 2015
    102
    0