PCOS, hormonenbehandeling slaat moeilijk aan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esther1991, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Nouja 3 pogingen vergoed. Ik moet nog even aanhoren in Brussel hoe het allemaal zit bij ivm. Bijv hoeveel onrijpe eitjes halen ze er uit? En mag je in Brussel missvhien nog wel over op iets anders als ivm niet lukt. Las net dat ivf poging 5700 euro kost.. dusja dat kunnen wij niet zo maar betalen. En denk dat ivm ook wel zo duur is.Zjjn nu wel even alles aan het uitzoeken ivm vergoedingen. Omdat het in Brussel is krijgen we 80 procent van die 5700 vergoed wat dus betekend dat wij per poging zelf nog 1200 ongeveer moeten betalen. Dus ook even uitzoeken of dat eventueel anders kan.

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Autocorrect ging met mijn verhaal aan de haal haha 'profijten' moest pogingen zijn.
    Mijn verzekering zegt dat ivf vanaf de 4e poging wordt vergoed. En natuurlijk kun je niet eindeloos doorgaan, maar je kunt zeker 6 pogingen doen (is wat mijn verzekering zegt). Is dat zo duur?!!!!! Jemigdepemig dat hebben wij ook niet hoor!

3. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Never lose hope: Ik zou zeker al volgende ronde IUI doen. Dit verhoogt de kansen toch ook al met 5 tot 10% en de IVM kan je afwachten van wat ze in Brussel zeggen. Second opinion kan helpen hé meid. Wij zouden ook starten met IVM volgende ronde als het nu niet gelukt is. Wie weet komen we elkaar nog tegen in Brussel :D En ik zit ook in een ander groep waar ik bij de twee laatste ben van de acht die nog niet zwanger of bevallen zijn, collega die zwanger is, vriendin die zwanger is,... Niet leuk. Maar onze beurt komt nog! Echt waar! Dikke virtuele knuffel

Mamba25: Dat prikken gaat echt meevallen. Hopelijk vlugger resultaat en normaal sowieso minder bijwerkingen dan Clomid. Clomid is echt bah op dat vlak. Nog 6 daagjes en dan weet je meer!

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @esther precies! En volgende week weer aan het werk dus dan vliegt het voorbij..

5. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Esther ik zie hem toch best duidelijk. HCG verdubbeld om de dag ik zou dus maandag nog een keer testen is hij dan donkerder is dan nu weet je genoeg ;) mijn duimen draaien!

Mamba Beterschap met je zoontje. Ivf kan overigens ook niet eindeloos ;) kan maar bij een paar verzekeringen maar dan betaal je ook. Normaal is het 3 kansen

Nlh wie weet heb je wel meer pogingen of heb je er maar 1 nodig van IVM!! En je gevoel is vanuit mijn eerste kindje erg herkenbaar, zonderde mij ook steeds meer af zowel privé als hier op de pagina. Ik riep na de ronde kap ik er mee, al die hormonen en ik raak toch niet zwanger. Na die ronde hoefde het ook niet meer ;)

Nou baas niet gezien assistent wel en een goed gesprek mee gehad! Dis dat scheelt wel.weer. Voel me nu wel weer wat rustiger ten aanzien van werken. De collega waardoor ik deze problemen kreeg heb ik het vandaag wel ff laten voelen en die gaat er via de baas ook nog wel wat van horen.

Grr ik hoop dat ze maandag wat zien! Want ik verlies weer veel vocht :$ in mijn blog heb ik trouwens het hele verhaal van de laatste week geschreven ;)

6. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Dikke knuffel Nlh. Ook heel herkenbaar voor mij. Clubjes waarin iedereen al bevallen is en al 1ste verjaardagen van hun Kids viert. Het gevoel dat iedereen doorgeeft en wij stil staan. Je best doen meer leuke wensen voor 2016 te bedenken om je focus wat te proberen te verleggen wat eigenlijk gewoon niet gaat.

Wat enorm spannend Esther! Ik zie ook zeker wat. Duimennnn.

Ik wil deze keer echt wachten. Vorige ronde werd ik ongesteld zo'n 12dagen na eisprong dus dat is volgend weekend. Als ik 10 jan niet ongesteld ben wil ik testen.

Gister hele dag sauna gehad voor eerst bij zwaluwhoeve met manlief het was echt heerlijk en viel vroeg in slaap ben dus nu alleen al wakker en piekeren is toegeslagen.
    Bah. Ik ga heel hard proberen nu al het piekeren hier te laten en nig in slaap te vallen

7. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Satijnvlinder: Goed dat je goed gesprek hebt gehad op je werk. En ik duim voor je op maandag! Vocht verliezen is normaal wel goed teken :)

Mofantje: Zo een dagje sauna kan goed doen hé. Succes nog verder met wachten

Never lose hope: Gaat het al wat beter?

Dit is mijn Kruitvat test van deze ochtend. Vandaag 11 dagen na IUI en 13 dagen na pregnyl. Er is duidelijk een streepje, maar misschien nog van de pregnyl? Ik ben sprakeloos, dit heb ik nog nooit gehad... Maar blijf bang afwachten tot bloedtest woensdag...

Bijgevoegde bestanden:

8. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Ooh Esther die is duidelijk!!!!! Ik hoop voor je dat het de pregnyl niet meer is!!

9. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Wauw Esther als dat van pregnyl zou zijn zou t lichter zijn na zoveel dagen denk ik. Ik heb t er weleens uitgetest en het was bij mij weg met -5000 ie. Dat word woensdag positieve uitslag! Ik moet morgen bloedprikken voor hoe mijn eisprong is geweest. 2e week wachten vind ik moeilijker dan eerste.

10. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@Esther, ik denk echt niet dat het van pregnyl is daar is hij wel veel te duidelijk voor. Denk dat je 13 dagen na pregnyl hoogstens nog een tuur tuur streepje zou zien en dit is echt een duidelijke streep!

@Mofantje, ik zit nu op 6 dpo, heb wel getest of de pregnyl eruit is. Vandaag een witte test, dus nu kan ik met alle rust de 2de wachtweek in en als ik dan test weet ik zeker dat het geen pregnyl meer is! Btw eerst wilde ik niet testen om te kijken of het eruit was maar aangezien ik na mijn curretage nog 4 weken positief testte was ik bang na 14 dagen vals positief te zijn.

@Satijnvlinder, spannend! afscheiding is inderdaad een goed teken! Ben benieuwd morgen.

@Mamba, voor jou gaat het nu ook opschieten de afspraak!

@NLH, hoe is het bij jou nu?

11. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Esther deze is donkerder dan je dipsticks van gisteren! Als je preg 5000 hebt gehad dan kan als hij daar op reageert niet meer zo goed zichtbaar zijn. En hij kan niet oplopen. Heb je nog een dipstick voor morgen?

Ik zeg hieperdepiep hoera hier draaien de duimen momenteel overuren op een mooie plakbeeb voor jou!!!!

12. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ja alleen had ik die afscheiding laatst ook al :( toen was ei weg :(

13. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    @Satijnvlinder, hoelaat mag je morgen?

14. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Om 9.00u als ik mij niet vergis. Vroeg in ieder geval

15. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Zoooo Esther wat fijn zeg!!! Dit kan niet missen! Ik geloof dat je hartstikke zwanger bent en dat mocht ook wel eens he! Ben heel blij voor je en ik hoop dat alles goed mag gaan want het is natuurlijk nog heel onzeker voor je. Duimen dat je een goede bloeduitslag krijgt! Ik had nog even jou testje afgewacht maar ga nu echt even van het forum af!
    Sorry dames maar het word me gewoon allemaal even te veel. Ik ben er dag en nacht mee bezig en houd strak het forum in de gaten.. Niet alleen ons clubje maar lees ook bij anderen mee. Ik zie de een na de ander zwanger worden en merk gewoon dat ik heel jaloers word en dat wil ik niet want iedereen doet hier veel moeite om zwanger te worden. Ik kan er in de avond gewoon niet van in slaap komen. Ik kan me het ook gewoon niet voorstellen dat ik ooit een positieve test in handen krijg en ik maak me dan ook gek met die gedachtes. Ik hoop dat ik mezelf weer kan herpakken en weer snel met jullie mee kan schrijven! Het voelt ook wel lullig om nu ineens weg te gaan maar ik wil niet dat ik straks dingen zeg waar ik later spijt van krijg omdat ik niet lekker in mijn vel zit. Ik wens jullie heeeeeel veeeel succes en missvhien ben ik er over 1/2 weekjes wel weer.
    Dikke knuffel aan jullie allemaal xxxx

16. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Aaah lieve NLH ik kan je echt helemaal begrijpen. Ik hoop dat je mag vertellen dat je zwanger bent als je terug komt. Neem de tijd het is gewoon heftig!

17. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Dankjewel lief van je! Xx

18. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik kan het bijna niet geloven. Mijn test is duidelijk donkerder dan gisteren, dus normaal kan het geen pregnyl meer zijn. Maar ik wacht echt met een klein bang hartje af... Er kan de komende dagen/weken nog veel mislopen. Het lijkt ook onwerkelijk. Ik ga de bloedtest afwachten voor ik een vreugdedansje maak.

Mamba25: Dankjewel! Hoe gaat het daar met je zoontje? Is hij al beter?

Rosalyn: Hoe gaat het met jou? De pregnyl is er bij jou al netjes uit. De tweede wachtweek is wel vervelender dan de eerste nog. Ik duim voor jou!

Satijnvlinder: Dankjewel! Ja ik heb nog test voor morgen, dus ga er dan terug ééntje doen. Tot de bloedtest haha! Want ik kan het zelf niet geloven dat het raak zou zijn. Succes met echo morgen!

Never lose hope: Lieve meid, neem al de tijd die je nodig hebt. Wij zijn hier om jou te steunen, als je het gevoel hebt dat dit forum jou momenteel meer verdriet dan steun bezorgt, moet je even afstand nemen. Ik duim in ieder geval voor jou! Blijf erin geloven, er is nog IUI, utrogestan en nog vele andere dingen die je nog niet gedaan hebt en kunnen helpen. Je opties zijn nog niet op! Geloof in je eigen lichaam, durf second opinion vragen,... en weet dat wij hier voor jou klaarstaan! Je bent niet alleen! Dikke knuffel!!

19. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @satijnvlinder succes morgen!

@nlh ik snap het hoor.. Lekker even tijd voor jezelf nemen. Hopelijk zien we je snel (zwanger) terug!

@esther volgens mij ben je er zelf wel aardig zeker van 😉

Hier is het nog steeds bagger. Hij slaapt totaal niet want hij hoest zichzelf alleen maar wakker. Dus de hele medicijnkast wordt er weer bij gehaald. Uitgebreid met antibiotica :p vanmiddag verjaardag maar we waren na een half uur alweer weg. Ging echt niet. Arm ventje..
    Ml kan er behoorlijk slecht tegen dus die doet ook superchaggie tegen mij... Ben blij als ik morgen weer kan werken! Pff... Sorry hoor, even m'n frustraties uiten

20. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Pfff mannen en als ze dan zelf ziek zijn gaan ze bijna dood en herrijzen ze weer

Deel Deze Pagina