Inderdaad mannen, ze zijn soms erger als kinderen helemaal als ze "ziek" zijn. NLH, ik snap het heel goed. Ik ben ook gefixeerd op het forum en kijk meerdere keren per uur. Misschien dat de dagen daarom zo voorbij kruipen. Esther, je bent gewoon hartstikke zwanger nu duimen draaien op een plakbaby! Ik weet het niet zo goed nu, ik ben blij dat de pregnyl eruit is maar ik ben zo bang voor een teleurstelling. Vanaf wanneer zou hij dan weer moeten oplopen.. pff drama dit!!
Ja, ik denk het wel. Mijn ziekenhuis geeft het sowieso bij Clomid ook al. Meer pregnyl is niet zo erg hoor Maak je je daar zorgen over?
Nee niet altijd. Soms is je ei al gesprongen bij controle dan hoeft het bijv niet. En sommige ziekenhuizen kiezen er voor geen pregnyl te geven. Vanwaar je vraag?
Omdat ik het bij iedereen lees. Bij clomid heb ik ook geen pregnyl gehad. De twee keer dat ik een ei heb gehad in de afgelopen 3 jaar zijn ze ook gesprongen. En aangezien dat zo twijfels brengt bij een zwtest..
Op zich brengt het geen twijfels als je maar niet te vroeg test. Officieel mag je pas op dag 16 na pregnyl testen. Alleen lukt dat bijna niemand en dan word het indd gissen
Na 10 dagen is de pregnyl bij vrijwel iedereen echt uit het systeem!! Maar vaak spelen gyns op safe! En de prik zelf ik heb er nooit echt last van. Maar ik zet hem ook zelf omdat ik het niet eng vind. De nare verhalen die je leest komt vaak omdat mensen erg gespannen zijn terwijl als je ontspant het vaak een eitje is
Goedemorgen iedereen, hoe gaat het hier? mamba25: Zoontje aan de beterhand? Betere nacht gehad? Nog 4 dagen en je hebt jouw gesprek, het komt dichtbij... Pregnyl is ook extra stimulans voor ei nog een laatste groeispurt te geven voor het springt. Je mag testen vanaf 2 weken na pregnyl volgens mijn gyn. Maar in mijn ziekenhuis doen ze bij IUI sowieso altijd twee weken erna bloedtest. Satijnvlinder: Hoe was echo? Rosalyn: Ik hoop dat jij binnen enkele dagen positief test! Ik zou zeker niet testen voor 10 dpo, doet niets uit. Vandaag was de zwangerschapstest donkerder als gisteren opnieuw Ik ben vandaag 12 dpo en 14 dagen na pregnyl dus het begint zo langzaam door te dringen dat het misschien gelukt is en dat ik zwanger ben, kan het zelf nog niet geloven... Ik heb de afgelopen 8 maanden maar twee keer mooie eisprong gehad... Morgen mag ik naar ziekenhuis voor bloedtest!
Yeah wat goed Esther!! Hier was ei weg! Heb net bloed moeten laten prikken of hij gesprongen is of niet
@Esther jij bent gewoon hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!! @Satijnvlinder Yes! Mooi dat je eisprong is geweest! Hier gaat het al iets beter. Met zoonlief ook. Die heeft nu zelfs door dat hij zn bed uit kan en de slaapkamerdeur open kan maken. Dus hij stond ineens beneden! Straks maar even peuter-proof maken. Hij is dus in ieder geval aan de beter hand! Vrijdag komt steeds dichterbij. Donderdag nog sollicitatiegesprek voor een interne vacature, woensdag hele dag cursus, dus de dagen vliegen zo wel om.
Nou we zijn nu al met een paar op het Wachtbankje. Erg spannend allemaal. Nou Esther ik denk dat wij jou nu wel echt mogen feliciteren je bent gewoon ZWANGER!!! van harte. Ik zit nu ook op 12 dpo. Ik heb net een zwangerschapstest gekocht voor morgenochtend. Ik ben wel heel erg bang voor een teleurstelling 😦 dus durf eigenlijk ook niet te testen. Ik voel wel van alles in mijn buik. Esther heb jij last van menstruatiekrampen?
Snap je hoor RaIs, ik nu 7 dpo en heb natuurlijk getest of het eruit is ben nu als de dood om te testen omdat ik een streep wil zien Zou toch een testje wagen! Zolang de duivels er niet zijn is alles nog mogelijk
Ja dat is wel zo rosalyn. Ik ga morgen testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Normaal heb ik altijd een paar dagen voor nod bruinverlies dat heb ik nu ook niet dus ben benieuwd. En was de pregnyl al uit je lichaam. ?
Dankjewel allemaal voor de (voorzichtige felicitaties). Ik wacht toch nog even de bloedtest af, ik moet het echt mijn gyn horen zeggen. Ik heb mij een hele dag niet kunnen concentreren op mijn werk omdat ik het maar niet kan geloven dat het gelukt zou zijn... Morgenochtend om 8u bloedtest en rond 12u zou ik uitslag moeten weten. Satijnvlinder: Wanneer weet je bloeduitslag of je nou eisprong hebt gehad? Mamba25: Gelukkig genoeg afleiding voor jou deze week om te overbruggen naar vrijdag. En goed dat je man en zoontje aan de beterhand zijn. Jij als mama bent daar duidelijk de sterke vrouw in huis RaIs: Ik hoop dat jij morgen ook een streepje ziet! Hou ons zeker op de hoogte! Ik heb geen menstruatiekrampen, maar wel steekjes in mijn baarmoeder. Het lijkt vooral op de pijn die ik had toen ik cyste had. Ook lage rugpijn heb ik. Ik duim in ieder geval voor jou! Rosalyn: Jij hebt precies nu al last van testdrang Wanneer ga je testen?
Pff weeet totaal niet waar ik last van heb. Kan meestal wel rustig wachten vorige keer in april met clomid was het zo 13 dpo en dacht ik zal eens een testje wagen. Maar ben nu totaal gefixeerd echt bizar. Word gek van mezelf. Maarjaa nog 7 dagen te gaan :
Net telefoon gekregen van mijn gynaecoloog! Mijn bloedtest wees duidelijk aan dat ik zwanger ben Ik besef het nog niet goed, maar waauw ben heel blij. Ik heb wel veel pijn in de baarmoeder, volgens gynaecoloog komt dat omdat mijn eierstokken allicht door de hormonen gezwollen zijn. Dus ik mag geen seks hebben zolang ik deze pijn heb. Op 25 januari heb ik eerste echo! Ik hoop dat jullie allemaal snel hetzelfde goede nieuws krijgen!