Snap je helemaal hoor! Ik zit ook al een uur op de bank op me enige vrije dag deze week. Inmiddels ookk 11 dpo en ben zo bang dat de menstruatie al kom aangezien ik buikpijn heb!! Wil nog even wachten met testen en vandaag negatief hoeft nog niet te betekenen dat t niet raak is
mamba25: Dankje voor de geruststellende woorden, maar ik ga pas gerust zijn als ik het hartje hoor kloppen binnen 17 dagen Heel veel succes vandaag bij de gynaecoloog!Mijn gynaecoloog heeft dat spuiten kort uitgelegd en eerst kreeg ik voorschrift van thuisverpleging die dat (gratis) kwamen doen en later heb ik het dan zelf gedaan. Laat zeker weten hoe het ging! Ik duim voor jou! Ook voor de nieuwe functie Rosalyn: Inderdaad zwanger worrden is alsmaar wachten wachten wachten. Je verwoordt het grappig Ga jij morgen testen? Of nog even proberen wachten? Ik duim!! Mofantje: Morgen testen met ochtendurine? De pregnyl moet er nu normaal uit zijn. Ik had ook geen duidelijke symptomen, dus het kan nog! Ik duim keihard voor je meid! Hier ongeduldig en bang aan het wachten tot de echo op 25 januari. Ik doe om de 2-3 dagen nog zwangerschapstest om te kijken of het HCG blijft oplopen en dat is gelukkig het geval.
Dat kan ik me voorstellen Esther. Hou er rekening mee dat het kan zijn dat je een 2de echo moer voor het hartje was hier ook. Ging voor echo en was wel zwangerschap te zien maar een week later pas hartactie Mamba succes vanmiddag met je gesprek. Die prik instructies komen wel goed!
Hoi dames, 11 dpo. Gisteren dom dom dom een testje gewaagd ik dacht na lang kijken dat ik heel vaag iets zag maar... dat kan ik me ook in beelden denk ik. Kon gisteren ineens niet meer wachten howww heb er zo spijt van. Was al vroeg wakker vandaag want mn nichtje van 2 is ziek dus die kon niet naar de opvang (school), dus ben nu aan t opletten. Heb wel een test meegenomen maar durf niet goed omdat ik ook mega krampen heb dat ik t gevoel heb dat ik zo ongesteld kan gaan worden!! Pfff
Heyy ik ook tekstje gedaan vanmorgen maar witter dan wit. Ik voel nu nog niets geen symptomen en geen ongesteldheid buikpijn maar voor mijn gevoel kan hij niet over 2 dagen ineens wel streepje hebben. Ml was heel lief vanmorgen en ik merk dat de moed hem soms ook in de schoenen gaat zakken nu. Hoe vaak moet dit nog! Hmm rosalyn ik hoop dat je toch streepje krijgt ik zou nu zeker dagje overslaan met testen. Ik heb trouwens geen pregnyl gebruikt dezecyclus doet mijn lichaam zelf na de Leo. Maar deze maand al 3 maanden geleden dus dan word t spannen doelwit effect gaat blijven. Zeker spannend dat je hartje wil zien Esther ik blijf duimen dat het goed blijf gaan.
Eerst even ego: YESSSSS!!!! Ik ben aangenomen als kleuterjuf voor 2 dagen!!!!!!!! 🎉🍾💪🏻🤓 Nu vandaag nog naar de gyn om half 4. @rosalyn heb je een foto van je test? @mofantje jammer van je witte test...wel fijn dat je goeie support hebt van je man. @satijnvlinder hoe laat mag jij naar de gyn?
Nou mijn afspraak was één pot kut wat ik eigenlijk wel had verwacht. Eerst moet ik aan de provera en dan op 1-4 uitgangsecho en beginnen met spuiten. Woensdag krijg ik prikinstructie. Er is geen enkele mogelijkheid om op een ander tijdstip dan tussen 9:15-11.30 FM te doen. Laat mij nou net werken van 9.30-12.30 en nu dus een functie erbij van twee dagen 8.00-13.00 (op zn vroegst). Kortom: ze maken het mij onmogelijk. Ben daar in janken uitgebarsten en op een paar keer pauzeren ben ik daar nog steeds niet mee opgehouden. Zoonlief was bij mijn moeder. Dus ik dacht het gelijk even van me af te kunnen praten bij haar. Komen we daar: zit het hele huis vol. Vriendin van mijn moeder, broers, zussen met baby's en al. Ik ben in een ander kamertje gaan zitten. Hier had ik geen zin in. Komt m'n moeder even praten, zegt ze: misschien moet je dan maar gewoon een half jaar overal mee stoppen. Ja lekker makkelijk praten he als je zelf 5x direct zwanger bent geworden en 5 gezonde baby's hebt gekregen. Echt de hele wereld kan me gestolen worden. We hebben eten besteld, ik ben overal helemaal klaar mee! :x
Jeetje mamba wat ongelooflijk kl*te!! Ik mocht om 8.40 al en had wederom geen respons vandaar mijn vraag aan Esther. Moest nu maar 125 gaan spuiten maar ben der klaar mee ga er fostimon bij vragen
Satijnvlinder: Voor de LEO spoot ik Menopur 150 gecombineerd met Puregon 75 en had ik op cyclus dag 46-50 eisprong. Na de LEO operatie combineerde ik Menopur 75 en Puregon 50 en had ik op cyclusdag 19 eisprong. Het was echt wel de combinatie van de hormonen dat werkte bij mij, want enkel Menopur lukte niet. Kom jij in aanmerking voor LEO ook? Die heeft mij echt wel geholpen dat de hormonen beter werkte. Mamba25: Proficiat met de nieuwe baan ! Wat stom dat dat gesprek zo tegenviel met gyn Pff zo raak je ook je motivatie kwijt en daarna niet goed kunnen uithuilen. Ik heb ook zo een mama, ze zegt dat ik gewoon geduldig moet zijn. Maar zij is wel 4 keer zwanger geraakt binnen de 3 maanden en heeft 4 gezonde kinderen. Makkelijk praten voor haar... Kan je eventueel elders second opinion vragen? Ik heb al drie gynaecologes doorlopen en van de derde nu ben ik super tevreden en ga ik heel graag bij. Rosalyn: Nog getest? Mofantje: Moed niet laten zakken hé meid. Het kan nog steeds... En ondanks de LEO heb ik erna wel terug Menopur, puregon en pregnyl gebruikt. Mijn gyn is van mening dat dankzij de LEO deze medicatie mij juist beter kan helpen dan ervoor en wilde alles uit de kast halen aangezien de effecten van de LEO maar tijdelijk zijn. Laat iets weten als je nog een test!
Esther ik heb eigenlijk werkelijk geen idee of ik daarvoor in aanmerking zou komen en menopur 150 werkt bij dochter toen wel
@esther ik zou niet weten waar ik die 2nd opinion moet doen. De dichtstbijzijnde kliniek waarvan ik weet dat die het de hele dag doen is voor mij dik een uur rijden. Dat heb ik er ook weer niet voor over 3x per week.. Ik moet echt in omgeving Gelderland/Utrecht blijven dan is het niet erg. Idd makkelijk praten. Misschien stom om te zeggen maar aan mijn ene goede vriendin heb ik niks, want die heeft er de ballen verstand van en is zelf veel te druk met werken en bruiloft plannen. Mijn andere goeie vriendin is zelf net zwanger dus die val ik nergens meer mee lastig. Daarmee verpest ik haar zwangerschap en ik vind het zelf ook heel lastig om (oprecht) blij te zijn. Helemaal als ze weer eens klaagt over overgeven en moeheid.. Dan denk ik: jij bent tenminste zwanger, zeurpiet.... Zo dat ben ik weer ff kwijt hahaha @satijnvlinder dat is balen meid.. Hoeveel dagen ben je nu bezig?
Is ook lastig Mamba Ja joh word gek van mijn kl*te lijf. Ga dinsdag fostimon erbij vragen. En ook waarom. Ben echt een heks nu
Hey esther, nee ik heb niet meer getest durf niet meer na die witte test... Heb ook sinds gisteren echt het idee dat ik ongesteld ga worden. Ik heb me er dus eigenlijk al bij neergelegd dat de eerste IUI niet raak is. Als ik test is het pas dinsdag dan zit ik 15 dpo. Heb wel een foto van de test van van de week zal die zo even uploaden!
Ah balen Rosalyn.. Heb je de buikpijn al of voel je het 'aan je water'? @satijnvlinder ik snap je.. Tenminste.. Hoe ik was met clomid kon ik ook beter kluizenaar zijn. Vreselijk is dat. dat maakt alles zoveel lastiger. Maar spuiten geeft toch juist minder bijwerkingen dacht ik? Of niet op je humeur....? Ik krijg trouwens gonal-f met pregnyl. Ze zei dat ze vorige keer al twijfelde om pregnyl te geven omdat ik zo buikpijn ervan had. Maar uiteindelijk liep ik daar dus nog wel 3 dagen mee. Zegt wel weer iets over de mate van meeleven in mijn Zh..
hey hierbij de foto, ik moet zeggen dat ik na die testen op iedere test een lijntje zie want die staan op mijn hoornvlies geprint ofso Maar er dus niets op te zien. Ik begreep wel dat zw en kids dipsticks niet zo gevoelig zijn als de KV 2v5 dus die ga ik nog wel even in huis halen eventueel voor een volgende cyclus!
Satijnvlinder: Ik hoop dat ze vlug een nieuwe dosis/combinatie vinden die jouw hormonen triggert zodat er iets aanslaat... Ik werd soms ook stapelgek van die hormonenrotzooi en mijn lijf dat niet deed wat het moest doen. Kop op meid! Er zal wel iets werken! mamba25: Pff jou zit het ook niet mee. De MMM is zo al zwaar genoeg, als je dan in het ziekenhuis niet 100% geholpen wordt zoals je nodig hebt, dan is dat frustrerend en teleurstellend. En ik denk dat niemand kan begrijpen in onze omgeving wat wij in de MMM doorstaan, daarom hebben we dit forum op steun en begrip bij elkaar te vinden. Dikke knuffel! Rosalyn: Ik zie helaas niets op je testen... Maar het kan traag gaan ook. Dus ik blijf duimen voor jou! Zwanger & Kids zijn inderdaad niet zo gevoelig als Kruitvat. Ik heb nu beide gebruikt en bij Kruitvat was de lijn vlugger zichtbaar en ook donkerder!
Esther wat lief van je. Ja ik weet dat menopur hielp ook pas laat maar het deed iets. Maar die gonal-f grrr Mamba, kan goed dat je nergens last van hebt hoor. Menopur had ik geen last van. Dit is mijn eerste gestimuleerde cyclus dus moet echt niet miepen eigenlijk. Maar ik heb ditmaal echt last van de hormonen. Kan echt niks hebben en dan werkt het ook niet eens
Fremustrerend zeg die gonal f moet zijn werk gaan doen satijnvlinser! Jij nog nieuws rosalyn? Ik vanmorgen getest en hartstikke wit. Geen ongesteldheid buikpijn of rugpijn. Wel af en toe steekjes maar als ik er dan op Let voel ik t niet meer. Morgen nod maar kom maar op met ongesteldheid. Moed is in onze schoenen gezakt later klimmen we wel weer uit dal hoop ik.
Ik begin morgen weer aan volgende ronde met spuiten van gonal f en zijn hier ook dames die last hebben van buikpijn tijdens het spuiten van gonal f en bijwerkingen? daar heb wel last van word gek van gonal f.