Wow Mamba25! Dit is kei goed nieuws! Proficiaaaat En dat helemaal spontaan, wauw netjes! Ik kan geloven dat je het niet gelooft! Ikzelf besef het nog steeds niet en mijn test is 10 dagen geleden. Heb je foto? Morgen nog eens testen en dan naar je gyn bellen lijkt mij
Jaaa echt bizaaaarrrrrr....!!!! Hoe kan dit nou weer?!!?? Hier mijn testje. Cheapass dipstick van sensitest op (denk ik) 12 dpo met avondurine:
Wow die test is wel vrij duidelijk! Doen ze bij jou ziekenhuis meteen bloedtest? Anders zou ik gauw een afspraak maken
Manlief eindelijk kunnen bereiken. Hij was blij verrast!!! Ik bel morgen de gyn en dan hoor ik het wel. Anders bij de HA kan dat ook wel? Maar vals positief lijkt me onwaarschijnlijk toch?
@mamba vanochtend was er nog niks te zien. Ze heeft wel een uitgebreide meting gedaan maar alles was nog onder de 10mm. Nu naar 150IE. Vrijdag weer terug, had vandaag weer een baaldag bah. Maar wanneer ga je dan beginnen met de Gonal f? Wel vervelend voor je dat je het zo eng vind. Ik hoop ook voor je dat het niet nodig is.
Mamba Gefeliciteerd!!! Wat gaaf!! Enne ja hij had er wel oren naar!! Ik hoop dat dit maakt dat de mensen na mij hier profijt van gaan hebben. Ik hoop stiekem nog een wonder en dat er vrijdag een mooi ei aan het groeien is, maar ben der bang voor, al ben ik wel vrij snel nu verhoogd naar 150 natuurlijk!! Esther thnx ben heel blij met je pb. Heb de gegevens doorgemaild aan mijn gyn, hopelijk kan hij hier iets mee!! Even in reactie op je vraag 2 dagen terug. Hij wil dus doorgaan en hoopt dat er vrijdag iets te zien is. Bij menopur ging het ook pas bij 150 groeien en daar ging ik veel sneller naar die 150 toe. Blondie Welkom, ik had tot de 150IE menopur bij mijn dochter geen groei, met de 150 ging hij op eens aan het groeien!! En bij de 2de cyclus spuiten was ik zwanger van mijn dochter die al weer bijna 2 jaar word Jess sorry had jou nog geen welkom geheten Zie dat je een heftig traject hebt gehad tot nu toe!! Nou ja sorry had jullie een beetje verwaarloosd, maar heb 5 dagen achtereen gewerkt met een balansdag (non-stop producten tellen) en had vandaag eigenlijk ook moeten werken, maar gelukkig wilde een collega graag uren maken, was ik wel blij mee, want ik was op Nou ja gisteren dus naar de gyn geweest en er was nog niks gegroeid, moet nu 150 gaan spuiten tot vrijdag en dan terug komen. als er dan nog niks te zien is dan gaan ze afbreken, provera krijg ik dan weer. Hij wil 10 dagen 1 tablet, maare daar trap ik niet meer in. Hier zie ik telkens 5x2 of zelfs 5x1 dus ga me niet meer 10 dagen kwellen met die rommel, duurt al lang zat die cyclus van mij, zelfs met medicatie Maar stiekem hoop ik hetzelfde als bij de menopur, dat ik op 150 wel reageer
@blondie dankjewel!! @satijnvlinder ooh ik ga voor je duimen dat 150 genoeg is! Je verdient het dubbel en dwars!! Knuffel voor jou xx Ik kon er niet zo goed van slapen hahaha! Straks gyn bellen. Qua symptomen is er verder geen belletje van gaan rinkelen. Ik heb werkelijk nergens last van! Enige wat me opvalt is dat ik ontzettend veel wil eten haha! Als jullie het goed vinden blijf ik graag bij jullie. Sowieso tot ik echt weet of het goed zit. Er zijn zoveel nieuwe mensen en nieuwe ontwikkelingen bij! Wish you all the same! 2016 wordt ons jaar dames! Gisteravond een mooie documentaire gezien op canvas. The baby makers: fertility (nog wattes) echt heel mooi en realistisch hoe verschillende fertiliteitsbehandelingen gaan, ook achter de schermen, maar ook hoe stellen dat doorstaan. Wie weet is dit terug te kijken via internet! Het is een mooie docu. Wat een geweldig team daar. Die mag wel deze kant op komen hahaha!
Tuurlijk mag je hier blijven!! Een team uit België? Zij zijn zoveel verder! Weten veel meer van fertiliteit. Pfff gisteren naar smoeder omdat ze jarig is! Is szus er met mijn neefje. Mijn dochtertje wil telkens met hem knuffelen enz. Vind mijn neefje 10 mndn en nichtje ruim 2 mndn erg leuk maar ook zeer confronterend
Nee Engeland. Echt het kijken waard! Ze waren echt heel respectvol en voelden zich duidelijk geen helden ofzo. Gewoon mens. Heel tof! Aiii dat doet pijn ja. Vond ik ook erg confronterend met mijn nichtje en neefje of baby's op de opvang van de sportclub waar hij niet bij is weg te slaan. En dan komen die opmerkingen ook weer: oh hij vindt baby's wel erg leuk hoor mama! Ja ja dat weet ik wel...
Ja juist. Word het niet tijd voor een neefje/nichtje. Pleur is op je eigen kinderen schelen bijna 3 jaar! Waarbij ik een opmerking kreeg dat het bij mij zo makkelijk ging destijds grrrr. Hier weet niemand van de MMM dit keer en degene die me naam hier hadden kunnen me niet meer vinden heel bewust gedaan
Na enkel teleurstellingen in 2015, is 2016 alvast goed begonnen in dit groepje met twee zwangere dames Hopelijk volgt de rest ook snel! En krijgen we allemaal in 2016 nog een gezond kindje! Blondie685: Eens ze de juiste dosis vinden, kan het soms snel groeien. Ik had eens 40 dagen geen respons en dan opeens op 5 dagen van 8mm naar 20mm. Succes morgen met de follikelmeting. Mamba25: Ik heb de documentaire ook gezien Vond het ook mooi! Deed me denken aan het team dat ik ken in het UZ Brussel, daar worden wonderen verricht! Heb je huisarts of gyn al gebeld? Satijnvlinder: Hopelijk vindt je gyn vlug de juiste dosis/combinatie om je follikels te prikkelen. Ik verbaas mij er ook vaak over hoeveel achterstand er is in NL tov Vlaanderen wat fertiliteit betreft. Er wordt in NL nog teveel getreuzeld vind ik precies en te lang gewacht voor er naar ene andere oplossing gezocht wordt... Maar hopelijk nu wel actie ondernomen bij jou om een betere oplossing te zoeken en vinden! Dan mooie follikel die hopelijk tot mooie zwangerschap leidt!
@satijnvlinder dan hoop ik dat ik morgen wat zie ! En ik herken het wel, met je neefje. Mijn familie verwacht waarschijnlijk helemaal niet dat we er mee bezig zijn omdat ik het lange tijd niet wist of ik het wel wilde. Maar mijn werkgeefster is zwanger niet gepland, en is er lange tijd niet echt blij mee geweest, en dat doet best zeer. Op mijn werk weten mijn werkgeefsters ook niet dat ik in het ziekenhuis loop. Wel een aantal collega's
Gefeliciteerd mamba! Zo fijn en dat in de ronde zonder alle mmm! Even een vraagje voor de dames die ook iui hebben.. mijn menstruatie kwam dus in alle hevigheid door op 15 dagen na mn iui. Nu was cd 1 echt monster giga ernstig gewoon. 2de dag ook monster giga en nu dag 3.. alleen rood verlies als ik ga plassen. Hoe was jullie menstruatie.. vind hem zo vaag.. strakjes weer de eerste prik zetten spannend
@satijnvlinder en @blondie ik begrijp jullie natuurlijk als geen ander. Helemaal als mensen al weten dat de eerste ook niet vlot kwam. Het lijkt soms wel een wedstrijd of in ieder geval een ontzettende prestatie als je binnen 3 maanden spontaan zwanger bent. Mensen beseffen echt niet wat ze zeggen! Ik ben ook heel blij dat Yolanthe een boekje open heeft gedaan. Zelf ben ik ook van plan wel zoiets op facebook te plaatsen als het openbaar mag worden. Dat het veel vaker voorkomt dan je denkt en dat het een heel pijnlijk onderwerp is. Want zelfs toen ik een gezonde zoon had en ik niet bezig was voor de tweede, deed het me wel heel veel pijn als er weer eentje aan het opscheppen was over hoe snel ze zwanger was of over hoe makkelijk de bevalling ging. Dan voel ik me zo'n slechte vrouw! Ja, ik kon niet zwanger worden en ja, mijn bevalling was een vierdaagse hel. Maar ik heb het wel gedaan. En ben ik daarom een slechte moeder?! Hou op. Koop een lolly en ga het vieren, denk ik dan als ze dat zeggen. Ik ga er ook nooit meer op in. Mensen zijn soms zo dom..... Zo. dat gezegd hebbende......... @rosalyn dankjewel! wat je menstruatie betreft.. ik ken het niet. Heb ook geen iui gehad. Misschien kun je beter even je gyn bellen als je je onzeker voelt? Dames, zal ik even een lijstje fabriceren? Ik raak de draad een beetje kwijt haha! Ik zit namelijk ook in een ander forum. Daar ook een lijstje gemaakt. Even weer alles op een rij aan het begin van het nieuwe jaar Willen jullie het zelf even aanvullen/wijzigen?
☁ Ons lijstje ☁ --------------------------- Blondie685 | Esther 1991 | Jess30 | Leentje 101 | Mamba25 | 2e kindje | t/m clomid 150 geen effect. Januari 2016 over op Gonal-F + Pregnyl. Spontane ovulatie 1 januari??? Mofantje | Rosalyn | Satijnvlinder | ☁ Wachtbankje ☁ ---------------------- <naam>| NOD: ☁ Zwanger ☁ ----------------- Esther 1991 | positieve test: | Eerste echo: Mamba25 | positieve test: 13 januari | Eerste echo gyn: 29/01 | Eerste echo vk: 17/02
Haha zal zo ff alles kopiëren van het andere groepje voor mij En ja soms wil ik mensen echt wel eens hun nek omdraaien. Echt een hekel aan dat soort opmerkingen etc.. maar ook wild vreemde die zeggen oh nog geen 2de uhm pardon!! Maar ben in de zorg zelfs afgewezen omdat ik wel eens zwanger wilde worden van een 2de krom beleid!! Rosalyn ik heb geen iui gehad maar toen ik begon met spuiten bij mij dochter werden met menstruaties hetzelfde zoals jij het omschrijft
Yess vanochtend 10,7mm!! Woensdag was het nog 8mm, ik hoop zo dat de 150 IE gaat aanslaan. Ik mag het hele weekend doorgaan en maandag weer FM. Hopelijk groeit ie van het weekend lekker door. Vandaag geen baaldag gehad
☁ Ons lijstje ☁ --------------------------- Blondie685 | Esther 1991 | Jess30 | Leentje 101 | Mamba25 | 2e kindje | t/m clomid 150 geen effect. Januari 2016 over op Gonal-F + Pregnyl. Spontane ovulatie 1 januari??? Mofantje | Rosalyn | Satijnvlinder | 2e kindje | Clomid overgeslagen | Ronde 1 Gonal-F 150 IE nu + pregnyl ☁ Wachtbankje ☁ ---------------------- <naam>| NOD: ☁ Zwanger ☁ ----------------- Esther 1991 | positieve test: | Eerste echo: Mamba25 | positieve test: 13 januari | Eerste echo gyn: 29/01 | Eerste echo vk: 17/02
Yeah doet een vreugdedansje!! Mijn FM was top!! Nooit verwacht een eitje te zien van 15mm maandag terug en dan kijken wat het dan doet!! Waarschijnlijk pregnyl spuiten!!