@Jess: Och nee meid sterkte! @Esther: Ja dat dacht ik al, ze iui niet alleen als de man slechte zaad heeft...vandaar dat ik dit wil bespreken met mijn gyn. Ik kan pas een bel afspraak krijgen voor 27/01 en 29/01 is mijn eerste fm. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen..
@blondie o wauuwww!!! Goeie score! 2 stuks! @satijnvlinder en @lia spannend samen op het wachtbankje! Tijd om de lijst weer even bij te werken denk ik..? Hier hele dag studiedag gehad met lezingen in een ruimte met 290 andere collega's binnen onze organisatie.. Benauwd, k#tstoelen, duurde lang.... Ik ben er met twee collega's voor de afsluiting die uit drie onderdelen bestond mooi vandoor gegaan. Kon mooi bij m'n ouders aanschuiven, kleine thuis in bed gestopt (die niet wil slapen ben ik bang), pyjama aan gedaan en op de bank geploft. Zodra zoonlief slaapt ga ik ook lekker naar bed toe! Ik ben gebroken!
Blondie: Nog follikelmetingen gehad? Lia 86 & Satijnvlinder: Hoe gaat het op het wachtbankje dames? Ik duim voor jullie! Mamba: Hoe gaat het nog meid? Ik kan geloven dat je jou gebroken voelt, extra slaap heb je snel nodig bij zwangerschap. Dit ondervind ik zelf ook. Ook aan het aftellen naar je eerste echo zeker? Hier nog 4 dagen Leentje: Ben ook benieuwd wat je gyn gaat zeggen, nu moet je echt op je strepen staan, alles durven vragen en snel actie eisen zodat de effecten van de LEO maximaal benut worden! Hier al vier dagen ontzettend misselijk. Echt een hele dag door. Kleine beetjes eten enzo helpt allemaal niet, voel met gewoon de hele tijd ellendig. Ben nog steeds heel blij met zwangerschap, maar zou het ook wel fijn vinden moest ik me eindelijk wat beter gaan voelen. Want nu voel ik me voortdurend rot. Aan de andere kant geeft mij dit wel bevestiging dat ik zwanger ben. Maar toch het zijn lastige dagen, zeker op het werk enzo
Bij mij hielp ijswater drinken tegen de misselijkheid en even aan de gyn of ha medicatie vragen. Ik kreeg emasefene geloof ik dat je het schrijft. Was destijds zo ziek tot overgeven toe en daarmee was dat weg Ik moet nu 6 dagen werken dus heel wat afleiding. Heb wel last van de pregnyl denk ik. Moe en heb het continu warm. En had net nog steeds vruchtbaar slijm dus vanavond toch nog maar even klussen voor de zekerheid
@esther nee ik mag morgen weer. Heb wel veel last van steekjes, net alsof ik iets steeds verrek ofzo. Heel raar heb ik nooit eerder gehad.
Hoi meiden, Heb al weleens berichtje geplaatst hier maar tijdje terug alweer. Ook pcos verhaal hier en behandelingen met clomid,puregon spuiten gedaan en nu bezig met een hormoonpompje. Meerdere die dit ook hebben gehad hier? Zit ook in t topic hormoonpompje maar daar zijn alle dames ook al zwanger ermee.. Hier helaas weinig resultaat nog, er groeit eindelijk een follikel maar niet zoals t boekje natuurlijk.. Vorige week maandag 8 mm en afgelopen maandag 13 mm.. Dus lang geen 2 mm per dag wat normaal zou zijn... Iemand ervaring met pcos en pompje ook hier??
@esther wat rot van je misselijkheid! Mijn vriendin valt sterk af omdat ze zoveel spuugt. Das natuurlijk niet de bedoeling. Van de ha zetpillen gehad en die werken! Ik zou als ik jou was dus even bellen! De rest reageer ik zo op. Vanmorgen m'n nieuwe klas gehad en daarna gelijk de kapper. Nu met zoonlief in ons bed gekropen. Hij kijkt even lekker peppa big dus ik neem het er nu van hihi
Esther en mamba wat goed zie nu pas dat jullie ook zwanger zijn Gefelicteerd meiden Gaat alles goed? Ik ben een tijdje niet meer online geweest Met mij gaat alles goed nu 13.1 weken zwanger Alleen last van mij bekken maar dat neem ik voor lief Ben zo blij voor jullie
mamba: Hier ook al 2kg afgevallen sinds zwangerschap. Heb nu een homeopathisch middel gekregen van huisarts Antimitel. Hopelijk helpt het, want dit hou ik geen weken vol. Ik ben echt ziek. Groot gelijk dat je even je bed in kruipt, geniet ervan van die extra slaap Satijnvlinder: Dankje voor de tip van ijswater. Koude dingen drinken helpt inderdaad beter dan warme dranken. Ik hoop dat het bij mij ook snel weggaat en niet nog wekenlang duurt... Goed dat je wat afleiding hebt van het werk. En extra klussen kan nooit kwaad Je ei kan tot max 24u na eisprong bevrucht worden! Blondie: Succes met follikelmeting! Die steekjes zijn hopelijk het groeien van de follikel dat je voelt Rantje: Welcome back! Hier niemand met hormoonpompje denk ik, dus kan je niet helpen... Ellez: Fijn om je nog eens te horen! Wow bij jou gaat het vlot! Begin je al buikje te krijgen?
@Esther1991, hier gaat alles wel goed. Buik rommelt soms nog wat. Heb soms bij toiletgang ook iets bloedverlies. Gisteren bij de inseminatie zat er wat een knikje in het slangetje, denk dat het daardoor wat komt. Denk er maar niet teveel over na. Niet teveel stilzetten, bezig blijven. Vervelend dat je je niet lekker voelt, maar idd ook wel een echt gevoel dat je zwanger bent @Mamba25, Je hebt gelijk om af en toe wat slaap in te halen
Hoe gaat het met iedereen? De dames op het wachtbankje? De andere dames mooie follikels? Hier nog steeds vreselijk misselijk en nu ook zenuwachtig want morgen heb ik de eerste echo!
Het valt idd een beetje stil hier! Ik heb net bijna een uur op de wc doorgebracht. Kreeg ineens ontzettend last van maag en darmen. 1e toiletbezoek was een opgave, daarna moest ik racen. Nu ben ik het wel kwijt! Even gegoogled (ik heb wel vaker last van mijn maag maar mag nu geen maagbeschermers denk ik) en daar las ik dat dit veel voorkomt aan het begin van een zwangerschap. Je bent dan vatbaarder voor infecties bijv door eten wat net niet goed meer was. Pfjieuw gelukkig gaat het nu wat beter. En met jou dan?
@ esther spannend!!! Ik kan me goed voorstellen dat je heel zenuwachtig bent. Hier vrijdag goed nieuws gekregen rechts 3 follikels van 15mm, 14mm en 13mm en links twee follikels van 17mm en 14mm. De echoscopiste wilde nog overleggen met een arts of ik nog 1 keer menopur moest spuiten en dan zaterdag weer terug of dat ik gelijk pregnyl mocht zetten. Dus ze belde in mijn pauze dat ik de pregnyl vrijdagavond mocht zetten. De steekjes die ik afgelopen dagen voelde waren gister helemaal weg, vandaag een beetje drukkend gevoel in mijn onderbuik. Allemaal dingen die ik nog nooit heb gevoeld in ieder geval. Heel spannend allemaal.
Hier ook niet veel nieuws te melden. Afgelopen donderdag een FM gehad op cd10, links en rechts een eitje van 10 mm. Morgen weer terug en hoefde dit keer niet op te hogen dus prik nog steeds 50 I.E. Wel vandaag al vruchtbaarslijm, dus hoop dat ze door gegroeid zijn en het slijm een teken is. Morgen dus weer even kijken en dan hopelijk over een paar dagen IUI nummer 2. Spannend!
Ik heb ook niks nieuws te melden wachten op ongesteldheid rond 8 of 9 feb en dan weer starten met 3 rondes die ik nog te gaan heb voordat ik over stap naar ivf in tussen tijd bezig met afvallen verder. Wat naar dat je zo misselijk bent en wat spannend die eerste echo morgen ik kan me voorstelen dat je gespannen bent.
mamba25: Ik had ook eerst gewoon wat last van actieve darmen en vermoeidheid, maar sinds mijn 6de week misselijkheid alom. Ik hoop dat de gyn mij morgen iets kan geven, want de kilo's vliegen eraf en dat is ook niet gezond voor kindje. Echo morgen is om 11u, ik vind het kei spannend!! Jij ook deze week al toch? Blondie: Wauwie dat zijn veel follikels De steekjes zullen inderdaad het groeien van de follikels zijn dat je voelde. Nu volop klussen zeker? Succes op het wachtbankje! Rosalyn: Hopelijk deze week de pregnyl en IUI voor jou, dan gaat het vlotjes IUI nummer 2 was bij mij raak, dus hopelijk ook bij jou! jess30: Jij dus op het wachtbankje nu? Wie weet blijft die ongesteldheid weg op 8-9 februari. Ik duim in ieder geval voor jou!