PCOS, hormonenbehandeling slaat moeilijk aan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esther1991, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik hoop het ook alleen is mijn hoop naar 1 jaar MMM en medicatie 1 jaar ver weg dat nu nog binnen 3 volgende rondes gaat lukken heel veel suc6 morgen bij de echo hopelijk is alles goed.

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @esther oeeh spannend! Laat je het ons weten?!!!
    Ik herken het helemaal niet uit mijn eerste zwangerschap. Vandaar.. Ik mag vrijdag idd, nog 5 nachtjes!

3. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik zat in mijn laatste ronde voor ik ging starten met IVM (in vitro maturatie) omdat ik zelfs niet in aanmerking kwam voor IVF aangezien mijn follikels onvoldoende reageren op hormonen. Bovendien had ik de laatste 9 maanden in de MMM maar twee keer eisprong gehad. En ben van de tweede eisprong toch van zwanger geraakt ;)

Dus het kan altijd nog! Of kijk bij Mamba zelfs spontaan :) De moed niet opgeven!

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Inderdaad! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik dacht bij zulke verhalen altijd 'ja leuk allemaal maar dat geluk heb ik toch niet' wel dus!

@esther nog een beetje kunnen slapen of te zenuwachtig? :) heeeeel veel geluk straks!

5. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Jes laat de moet niet zakken! Ik heb bij mijn dochter 1.5 jaar in de MMM gelopen en bij de 2de eisprong die ik had zwanger. Mijn dochter word komende maandag 2 jaar ;)

6. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Zelfde hier! Is net twee. En dit keer spontaan.

Omdat ik echt haast niets voel heb ik weer een testje gedaan. De teststreep verscheen direct en is veel donkerder dan de controlestreep. Nog 4 nachtjes tot de echo. Spannend!

7. Leentje101

Leentje101 Actief lid

11 jun 2015
    102
    0
    0
    @Esther: Meid, ik denk aan je <3

Ik moet veel lezen zie ik :D maar succes dames!

Hier niet veel te melden..eerste fm deze rond 29/01.

8. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Succes vandaag Esther ben benieuwd, je komt de foto toch wel even showen van de echo??

@hier, net terug van de FM, helaas alleen links heeft doorgezet en die was 16 mm. Ik moet vandaag en morgen nog 50 prikken en dan woensdag om 23:59 (leuke tijd ) de pregnyl zetten en dan vrijdag IUI nummer 2 rond 14:30 denk ik!

Trouwens helaas klinkt misschien stom, ben allang blij dat ik met Gonal F eindelijk een eitje krijg en een kans heb op zwangerschap. Maar om de een of andere reden had ik gehoopt op 2, is in mijn hoofd 2 keer zoveel kans:p

Vorige keer zat er 27 uur tussen de pregnyl en de IUI en nu dus 37 uur. Heb ook gevraagd hoe dit kwam toen vertelde ze als het eitje al erg groot is hij sneller kan springen met de pregnyl en ze daarom er minder tijd tussen laten zitten! Hopelijk verloopt de 2de IUI ook pijnloos en hebben we weer veel zwemmers.

Dus mamba ik tel met je mee af naar vrijdag!

9. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @leentje ook spannend dus vrijdag!

@rosalyn ik snap je wel hoor, maar het is er iig 1! en het is niet zo dat je dan minder kans hebt ofzo! Bijna op het wachtbankje dus. Meer dan je best kunnen jullie morgen en overmorgen niet doen hahaha! Misschien leuk om het een beetje speciaal te maken. Dan ligt er minder druk op. Want dat is denk ik wel waarom het dit keer spontaan gelukt is: ik was er geen seconde mee bezig. Controlfreak die ik ben!

@esther je houdt het spannend meid, kom op!!

10. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Deze ochtend een mooie echo gehad met kloppend hartje :D Oef! Wat een opluchting! Ik ben heel gelukkig :) Vruchtje was ook goed qua grootte.
    Ik heb ook eindelijk iets straffer gekregen tegen misselijkheid (en daar ben ik al bijna even gelukkig mee ;) ) en ziektebriefje voor werk indien het echt niet gaat.
    Op 18/02 opnieuw bij gyn voor tweede echo :)

Mamba: Ik hoop van harte dat jij vrijdag hetzelfde goede nieuws krijgt!

Leentje: Succes met de fm 29/01, als de Clomid niet aanslaat meteen vragen voor iets anders hé meid, je niet laten doen :)!

Rosalyn: Vrijdag de IUI, fijne vooruitzichten! Ik duim voor jou! Bij mijn twee IUI's was er telkens 36u tussen.

11. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rosalyn, spannend dat de iui dichterbij komt.
    @Esther1991, wat mooi dat de echo goed was, bijzonder om te zien lijkt mij en het hartje te horen:)

Bij mij op het wachtbankje gaat alles nog goed. Bloedverlies na de iui was zaterdag gelukkig weer over, geeft weer geruststelling:)

12. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Wat fijn esther! Wat een goed nieuws zeg, een hele opluchting zal dat zijn geweest.

13. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    YEEEEY Esther wat ben ik blij voor je!!!!!

14. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dankjewel dames voor de enthousiaste reacties :) Het hartje konden we nog niet horen, omdat ze liever nog geen geluidsgolven wilde sturen naar het kleintje (is niet zo goed bij kleine embryo's), maar we konden het duidelijk zien flikkeren :) Gynaecoloog zelf was ook duidelijk tevreden. Echt bijzondere dag voor ons! Nu gaan we het vanavond aan onze ouders vertellen :) Spannend!

Ik hoop dat jullie snel allemaal hetzelfde mogen meemaken!

15. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @esther dat hadden wij idd ook bij ons zoontje de allereerste echo. Maar het klopt in ieder geval! Nu kun je echt gaan genieten he! Hoe wil je het gaan vertellen? Laat ons weten hoe het was!

16. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Esther, spannend om het vanavond om jullie ouders te vertellen. Hebben ze nog niks in de gaten denk je?
    @Mamba,wacht jij ook tot de echo om het te vertellen?

17. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    ja ik heb alles al wel klaar liggen want manlief moet om half 2 werken. 9.15 is de echo. Dus in korte tijd zoveel mogelijk familie (van mijn kant) zien. Ze wonen allemaal in de buurt. Zaterdag maken we een rondje schoonfamilie die wonen verder weg, ook allemaal bij elkaar.

Als jullie het leuk vinden kan ik het shirtje en de slabjes wel laten zien die ik heb gemaakt? Maar ik snap ook wel dat het confronterend kan zijn.. ;)

18. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamba25, leuk laat maar zien shirt en slapjes:) Ben wel benieuwd.

19. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef het nog niet op maar moed houden is moeilijk naar zolang alleen maar verdrietig te zijn geweest elk maand heftige teleurgesteld te zijn in het traject dat het niet lukt en heb al die keren wel een eisprong gehad dus vind beetje raar dat daarom 1 jaar lang nog niet gelukt is.

Wat fijn dat je echo goed was en wat ben blij dat het goed gaat ermee en op naar echo 2 voor jou en hopelijk word de misselijk snel minder.

20. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Dit heb ik gemaakt! Ik wilde iets origineels.
    De slabjes zijn voor mijn jongste baby nichtje en neefje. Dan gaan we langs omdat we 'een kleinigheidje voor ze hebben'. Mijn neefje is de jongste '...' (Familienaam) en dan zijn naam voluit. Dit heb ik even afgedekt. Ik ben benieuwd hoe snel ze het doorhebben! Het shirtje trekt hij vrijdag aan. Ik heb mijn moeder gevraagd of ze wil oppassen omdat ik vrijdagmiddag 'naar het Zh moet' voor vervolgafspraak. We hebben echter de echo in de ochtend en mijn vriendin past dan op. Maar als m'n moeder moet 'oppassen' is ze iig thuis! Mijn vader werkt thuis dus die is er altijd wel.

@esther ik ben heel benieuwd naar de reacties van jullie ouders!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19 KB
      Weergaven:
      6

Deel Deze Pagina