Wat goed zeg een mooi kloppend hartje Ik krijg al een buikje... Had al een kleine buik van mezelf maar nu merk je echt dat het een zwangerschapsbuikje is zo bijzonder om dit mee te mogen maken
Zo ladies, ik heb even ons lijstje opgegraven en een kopje afspraken toegevoegd. Als jullie even melden wanneer je een afspraak hebt, dan zal ik dit bericht wijzigen. ☁ Ons lijstje ☁ ---------------------- Blondie685 | Esther 1991 | 1e kindjes, MMM sinds begin 2015, zeer moeilijk te stimuleren (Clomid, Menopur, Puregon, Pregnyl, Utrogestan, LEO operatie,...). Uiteindelijk IUI 2 gelukt twee maanden na de LEO operatie met de hulp van Menopur, Puregon, Pregnyl en Utrogestan Jess30 | Leentje 101 | Mamba25 | 2e kindje | t/m clomid 150 geen effect. Januari 2016 over op Gonal-F + Pregnyl. Spontane ovulatie 1 januari??? | test 13 januari: ZWANGER! Mofantje | Rosalyn | 1e kindje | clomid 50 mg miskraam, clomid geen effect meer | 1e ronde Gonal-F; 7×50/4×75, pregnyl cd 17 | 2e ronde Gonal-F - 21-01 FM Satijnvlinder | 2e kindje | Clomid overgeslagen | Ronde 1 Gonal-F 150 IE nu + pregnyl ☁ Zwanger ☁ -------------------- Esther 1991 | positieve test: 5 januari | Eerste echo gyn: 25/01 Mamba25 | positieve test: 13 januari | Eerste echo gyn: 29/01 | Eerste echo vk: 17/02 ☁ Afspraken ☁ -------------------- Mamba25 | 29-01 eerste echo gyn Mamba25 | 17-02 tweede echo (intake+echo vk)
Zowel mijn schoonouders als mijn ouders reageerden heel enthousiast en blij Ze waren aangenaam verrast! Ze waren meteen ook bezorgd enzo om mij, was fijn dat iedereen zo meeleeft! Volgende week vertellen we het pas aan de zussen/broers, omdat mijn zus die in Chicago woont dan net een weekje naar België komt en we het haar zo in haar gezicht kunnen vertellen ipv via skype. Zodra ik dan 9 weken ben gaan we het de hele familie vertellen. Mamba: Mijn mama breit in de winter als hobby regelmatig sjaals enzo voor haar dochters, ik had haar nu een boekje gekocht "Breien voor baby's" en voor mijn papa hadden we een luier met de echo binnenin ingepakt en erbij geschreven: "nog 33 weken om je geheugen op te frissen hoe je dit moet gebruiken". Wat leuke spulletje heb jij om jullie nieuws aan te kondigen! Echt heel leuk! Zo lief ook! Ons kindje zou het eerste kleinkind zijn in zowel de familie van mijn man als mijn familie, dus iedereen leeft wat extra mee. Ellez: Hihi inderdaad bijzonder om te mogen meemaken! Nu ik de echo heb gezien, wordt het ook zo steeds echter. Ik blijf wel bang hebben voor eventueel miskraam, ik zit nog steeds in een risico periode. Maar probeer te genieten en gelukkig te zijn! Ik krijg gelukkig extra veel echo's en heb top gynaecoloog waar ik altijd terecht kan. Jess30: Ik weet (net als iedereen in dit topic) meid dat het echt lastig kan zijn De vele teleurstellingen zijn zo zwaar en niet te onderschatten. Ik wens je echt nog veel moed, steun en hoop dat je vlug wordt beloond met een zwangerschap!
@Mamba25, geweldig, die shirts en slab. Echt leuk. Maar je zou anders beginnen met injecties, hebben familie en vrienden in de tussentijd ook gevraagd van hoe dat ging??
@Esther, wat mooi dat je schoonouders/ouders verrast reageerden Ook leuk dat je zus jullie kant opkomt.
Haai ladies! @Esther: Wat mooi! ben super blij voor jullie! @mamba: Nog even en dan heb je jou echo! voor jou ook een mooi kloppend hartje <3 Hier niks bijzonders, bezig met solliciteren en eerste fm op 29/01 dus ook spannend! morgen bel afspraak met de gyn en ik ga informeren over iui.. ik hou jullie op de hoogte.
@esther oooh superleuk! Fijn dat ze naar België komt. In real life vertellen is toch altijd nog veel leuker! @lia dankjewel! Ja anders zou ik met gonal-f en pregnyl beginnen. Ik floepte er zomaar ineens uit dat ik dus een eisprong had gehad. Maar op zich kon ik daarmee wel tijd rekken, want als mijn moeder hier een keer komt wil ze misschien die spuit wel zien. Dus nu heb ik vorig weekend een leugentje om bestwil gemaakt en gezegd dat ik ongesteld ben geworden. Vrijdag heb ik dan mijn 'vervolgafspraak omtrent het prikken, dus zou je willen oppassen rond 1 uur?' 'ja hoor prima!' MOOI! die is vrijdag na haar werk dus thuis @leentje ik hoop voor jou een goede FM vrijdag!
Ik stap hier weer in 6 drukke dagen gewerkt!! Mamba zag van jou leuke foto voorbij komen Esther fijn een kloppend hartje Rosalyn lekkere tijd voor je pregnyl!
Ja ik snap dat je heel angstig ben Esther ik had het ook heel erg... Geen vertrouwen heb je er meer in.. Zoveel moeite om zwanger te worden en dan weer andere zorgen. Ik krijg nu pas meer vertrouwen erin.. Volgende week ben ik 15 weken en heb ik een echo met een geslachtsbepaling dat ze het al zo vroeg kunnen zien he.. Probeer er van te genieten want deze moment kunnen ze al niet meer van je afpakken... En goed dat je extra echo's krijgt...
@satijnvlinder thanks! Hoe is het met jou? @ellez 15 alweer?!!! Wat gaat de tijd snel zeg! Dat kunnen ze snel zien ja. Wij hadden het ook met 14 wk bij een pretecho. Kregen toen gratis 4d erbij. Echt machtig mooi beeld geeft dat! Oké ons plan valt deels in duigen. Mijn moeder zegt net dat ze vrijdag een uur langer moet werken, maar mijn man moet dan zelf naar werk! En ik wil het ze echt niet als laatste vertellen. Dus dan maar morgenavond. De avond voor de echo. Als het dan niet goed is hebben we daar ook steun van. Maar we hopen op het beste natuurlijk!
Met mij gaat het wel goed. Momenteel aantal vrije dagen die vind ik lastiger in te vullen zonder te denken Als ik ga werken dan gaat het van zelf om er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Lief dat je het vraagt
Op zich wel slim mamba ze weten toch al hoe en wat toch. Hier weet niemand het dat we bezig zijn zelfs mijn beste vriendin niet, de vorige keer wel
Leentje: Succes met je eerste follikelmeting morgen! Satijnvlinder: Hoe gaat het bij jou? Jij op het wachtbankje nog steeds? Wanneer zou je testen? Ellez: Goed om te horen, dat jij die angsten ook had maar er nu toch meer vertrouwen in krijgt. Spannend de geslachtsbepaling al! Dan wortd het echt concreet hé mamba: Nog niet te zenuwachtig voor morgen? Spannend zeg! Hopelijk kan je al een flikkerend hartje zien Lia, Blondie: Hoe gaat het met jullie? Hier afgelopen nacht gedroomd over miskraam, brr. Dat helpt niet echt om de onzekerheid te weg te jagen. Ik probeer oprecht gelukkig te zijn en te genieten, maar is toch moeizaam in die eerste maanden. Nog 21 dagen wachten voor volgende echo... Het liefst zou ik elke week echo willen
Hier gaat alles goed, de eerste week is gelukkig voorbij. De vorige iui had ik na de 1e week 3 dagen bloedverlies, nu gelukkig niet
Hier gaat het goed hoor! Lekker aan het wachten, dagen gaan zeer langzaam voorbij ondanks ik gewoon aan het werk ben. Voel nog niks verder voel me gewoon goed, alleen sinds de pregnyl hele gevoelige borsten, dat is nog steeds zo en wordt niet minder. Iemand daar ook last van?
Blondie: Ja na de pregnyl had ik dat enorm! Zo pijnlijke borsten! Pas nu ik 7 weken zwanger ben, doen mijn borsten even veel pijn als de dagen na de pregnyl.
@esther ja ik ben wel zenuwachtig haha! Juist omdat ik geen overtuigende symptomen voel. Over een paar uur uitsluitsel @lia oh dat is ook wel eens fijn @blondie na mijn eisprong heb ik ook altijd gevoelige tepels. Altijd?? Ik heb maar twee eisprongen gehad haha! We hebben het verteld aan mijn ouders! Was nog enige chaos. Mijn schoonzus viel ineens binnen maar de bijbehorende broer was juist net weg. Dus dat vonden we niet leuk. M'n moeder moest goed kijken maar ze was in shock! Ze moest -wederom- huilen. Wat een wonder! Daarna naar die broer en schoonzus geweest en het witte slabje gegeven. Blijkbaar had mijn moeder dus niets doorverteld dat we bezig waren want ze wisten van niets en waren dus ontzettend verrast! Straks is mijn zusje nog aan de beurs haar vriend is er maar af en toe, dus daar wachten we even niet op haha. Morgen echo!!!!!! En vertellen aan broer2 en schoonzus. Mijn zus en zwager moeten het ook nog weten, maar wanneer weten we nog niet zo goed. Heerlijk om erover te kunnen praten!
Zo te lezen spannende dagen voor Blondie, Satijn en Lia! wanneer mogen jullie testen? Ik ben nog nooit zo ver gekomen hoop voor jullie een mooie positieve test! Hier spannend ook, morgen eerst FM. Heb vorige week 5 dagen clomid gebruikt, eerste keer na mijn leo behandeling. Heb gister de gyn telefonisch gesproken over iui, ze was niet zo enthousiast. Ik begrijp er niks van, volgens haar verhoogt iui niet per se je kansen :O kan soms zelf een negatieve effect hebben. Vreemd, want ik heb vaak gelezen dat je meer kans heb ook al is het een kleine 5 a 10%. Volgens haar is zelf "met je benen in de lucht liggen" na het vrijen, is een taboe. Maar goed krijg er zelf hoofdpijn van alle informatie en wat wel en niet mag en wat wel en niet helpt bla bla bla..ik hou jullie op de hoogte morgen. Mijn afspraak is vroeg al om 09:20. @mamba: Ik denk aan je! suc6 morgen.x