PCOS, hormonenbehandeling slaat moeilijk aan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esther1991, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83

Ooh ik hoop het zo voor je!! Ben aan het duimen hoor xx

2. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Dat is lief. Ik ga echt uit van niet

3. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Dat had ik ook, ben zelfs nog heel boos op mijn vriend geworden omdat hij zei dat het wel zo kon zijn! Ik was er van overtuigd dat ik ongi ging worden! Hoop het voor je xx

4. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Never lose hope: Ik maakte mezelf ook gek. Probeer een goede afleiding te vinden, zodat de weken snel gaan! Wanneer is het weeral? En ik duim voor een mooi vruchtje met hartslag :)

Ellez: Jij nog kwaaltjes? Iedereen zegt mij dat het tweede trimester het meeste genieten is, dus kijk er naar uit :)

Lia: Goed dat je het testen nog kan beheersen, spannende week wel voor jou! Denk je zelf iets of wacht je af?

Satijnvlinder: Slim gezien om geen testen in huis te hebben ;) Knap dat je kan wachten! Ik hoop voor jou dat je maandstonden wegblijven en je deze week goed nieuws krijg! De laatse ronde ging ik ook uit van niet, mijn man wilde zelfs voor mij testen en kijk...

Hier bijna op het punt om opgenomen te worden in het ziekenhuis met uitdroging. Door het vele overgeven en de hevige misselijkheid kan ik zelfs geen water inhouden. Ben nog aan het wachten hoe het deze middag gaat, maar gyn zei dat enkele dagen een infuus nodig zal zijn als het niet betert. Gelukkig betekent deze hevige misselijkheid dat de zwangerschap goed gaat, dus dat maakt mij wel blij :)

5. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83

Pfff heftig hoor Esther!! Denk goed om jezelf! Wanneer begon die misselijkheid bij jou?

6. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heftig Esther, maar misschien is het ook wel goed om te worden opgenomen, dan knap je snel weer op:)
    Hier wordt het echt een spannende week, ben benieuwd als ik morgen ongesteld wordt of niet.
    Had vanmorgen goed last van mijn rug.

7. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83

Ik heb ook heeeeel erg last van me rug gehad. Hopelijk goed teken ! Ga duimen voor je!

8. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Never lose hope: Misselijkheid begon vanaf 6 weken bij mij. Nu is het opnieuw draaglijk dus heb ziekenhuis kunnen vermijden :)

Lia: Je houdt ons in spanning! Ongesteld geworden vandaag? Wat sterk van jou dat je nog niet hebt getest. Succes!

9. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83

Oh gelukkig gaat het nu iets beter! Heftig hoor!
    Ik heb gister bloed laten prikken ( 4 weken en 3 dagen) en me IU was 490! Goede uitslag toch?

10. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, hoop dat het een goed teken is die rugpijn. Heb het nog steeds hihi, kan me ook niet herinneren dat ik me heb vertild ofzo!
    Ik ben nog niet ongesteld geworden en nog niet getest, wacht het vandaag eerst af.

Gelukkig dat de misselijkheid nu dragelijk is Esther.

11. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Helaas hier mijn menstruatie doorgekomen vanochtend wel vroeg 10dpo. Morgen uitgangsecho en dan weer opnieuw beginnen.

12. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Reageer straks even op iedereen. Hier is deze ronde game over!

13. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ah Neee dames wat rot.... Dikke knuffel

14. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1094 Lia86, 3 feb 2016
    Laatst bewerkt: 3 feb 2016
    Wat balen dames:( Weet ook even niet wat ik erop moet zeggen.

Ik durf bijna vandaag niet naar het toilet te gaan op deze nod dag.
    Veels te spannend allemaal.

15. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Lieve meiden SORRY!!!! Dat ik zo afwezig ben geweest!
    Ik ben zo ontzettend druk met mijn nieuwe klas en alles wat daarbij komt kijken aan geregel (privé en voor werk). Vanmiddag had ik eigenlijk cursus van 14.30-21.30 op dik een uur afstand. Ik heb me ziekgemeld. Zaterdag heb ik ook nog cursus en dan heb ik alleen vrijdag niets.
    Met mij gaat het heel goed. De enige kwaal is dat ik ont-zet-tend moe ben. Echt. Ik moet elke dag een uur bijtanken op bed anders lig ik er om 21.00 al in. Gisteren 21.30 en ben als een blok in slaap gevallen. Vind ik dan zo zonde van mijn vrije avondje, maarja… Beebje heeft het nodig. Verder helemaal geen misselijkheid ofzo. Mijn emoties heb ik ook nog aardig onder controle haha! Manlief is super lief voor me. Iedereen van de families weet het nu. En twee van mijn vier beste vriendinnen.
    Ik lees al die tijd wel mee op mijn telefoon, maar het is soms niet bij te houden. Ik lees dus even terug…

@Lia iedereen vond het fantastisch nieuws! Helemaal toen we vertelden dat het zo spontaan was gebeurd. We krijgen zelfs al kaartjes om een fijne zwangerschap te wensen. Heel lief!
    Jouw NOD is vandaag! Testen man! Ik ben zenuwachtig :D
    @satijnvlinder ah shit man! Dat is kl#te! Mannen leven meer mee dan je denkt he. Die van mij zegt niet altijd alles, omdat hij bang is dat hij mij onzeker maakt, maar hij wil het liefst elke dag even horen hoe het gaat (ook in de MMM). Dikke knuffelX

@esther jeetje wat heftig. Hoe gaat het nu? Ik hoop niet dat je daadwerkelijk opgenomen bent!
    Bij mij was het 6w2d wat in verhouding staat tot de grootte van 5,1 mm. Maar dat is zooo mmwerk. Ik wacht nog wel even af wat het echt is over een paar weken haha! Denk dat ik 17 feb al een mooi mensje ga zien.
    Vandaag ben ik 7 wk en als ik even zo vrij mag zijn heb ik gelukkig helemaal nergens last van behalve moeheid. Iedereen die het weet zegt ook: ‘ah je wilt zeker geen koffie meer’ enzo. Nou ehm… jawel haha!

@nlh leuk! Twee dagen na mijn tweede echo ( ik denk dat ik dan 9 wk ben) spannend meis! Die tijd tot de eerste echo is altijd dubbel. Maar probeer wel echt te genieten. Je bent gewoon ZWANGER! Na al die tijd!

@blondie Ach k#tzooi…..Letterlijk (hahaha sorry ik kon het grapje niet laten). Ik had zo goede hoop voor je! Succes morgen meis. Knuffel voor jouX
    Hoe is het met hondjelief? Haha beetje een tegenstrijdig dingetje: hij wordt gecastreerd terwijl wij hier ons best doen om zwanger te worden :p

@ellez hoe is het met jou? 15 wk alweer, jeetje wat lijkt het bij anderen altijd hard te gaan! Willen jullie het geslacht weten?

16. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamba, wat mooi dat iedereen zo blij voor jullie is:) Leuk de eerste kaartjes al, grappig.
    Gelukkig dat je verder geen andere klachten hebt dan moeheid.
    Ik ga vandaag nog niet testen, zie morgen wel weer eens hoe het er dan voor staat hihi..

17. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Mamba, dat doe je goed alleen vermoeidheid! Bevalt je baantje een beetje? Heb je al verteld van je zwangerschap?
    Ik heb de echo vervroegd naar 15 feb;p ik ben namelijk zo bang dat het njet goed is ofZo, dus ik mocht eerder heen! Gister me hcg laten prikken en die was 490 IU met 4 weken en 3 dagen. Ik ben ook heel moe maar dt komt ook omdat ik super slecht slaap! En me borsten zijn groot wn gevoelig. En mijn eetlust is niet zo top. En mijn darmen in de ochtend en avond aardig van slag en over de gehele dag heb ik eigenlijk steekjes. Zoo dt waren mijn kwaaltjes haha. Jaa ik ben gewoon zwanger na al die tijd. Kan het moeilijk geloven hoor!

Ik ben trouwens met me eerste echo dan 6 weken en 2 dagen. Kan je dan al een hartje zien ?

Lia ik hoop dat je zwanger bent ! Spannend hoor!

18. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Darmen die wat moeten wennen heb ik ook wel, maar niet dat het zeer doet of vervelend is. Borsten zijn wel groter en soms gevoelig, ik heb schransdagen gehad... Maar dat allemaal noem ik geen 'kwaaltjes'. Pas als ik er hinder aan ondervind, dus die moeheid, dat vind ik een kwaal haha!

Ik had mijn eerste echo ook met 6w2d er was wel beweging te zien dus ze denk het hartje te hebben gezien. Zelf zag ik geen reet, stomme tang. Ze deed het scherm niet opzij. Maar ml heeft het gezien. Ik snap dat je eerder wilt en niet wilt wachten, maar ik zou idd wel willen wachten tot de kans er is dat je ook hartactiviteit ziet.

Ik ga nu echt slapen. Lia ik duim voor je!

19. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Bij mij zagen ze met 6w2d wel dat er iets gaande was maar nog geen hartactie dat zagen ze een week later pas ;)

20. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Bij mijn zoontje zagen ze het trouwens met 6w0d duidelijk

Deel Deze Pagina