Ik ook echt beroerd! Zestien keer wakker bah bah! Jij helemaal in de wolken natuurlijk hihi! Is het al geland?
Ik ben ook heeel vaak wakker geweest, ja ben deels in de wolken en toch is het ook nog onwerkelijk hihi... Maar je bent misselijk Mamba, moet je dan ook overgeven of heb je daar geen last van?
Ik heb een beetje uitgerekend wanneer mijn uitgerekende datum zou zijn, en dat zou rond de datum zijn dat mijn moeder is overleden. Ze is in 2012 overleden. Vind dit eigenlijks best wel speciaal dat het rond die datum is
@lia nee hoor ik ben helemaal niet misselijk. Ook nooit geweest. Ideaal wat speciaal ja, dat je uitgerekend bent rond je moeders sterfdag. Dat is altijd een heel moeilijk moment. Mijn man heeft zijn moeder 3 maanden voor de geboorte van onze zoon verloren. Was ook best confronterend toen hij eenmaal geboren was en mijn ouders kwamen. Zijn stiefvader heeft hem na 25 jaar verzorgen laten vallen.. Heb je nog wel een vader, broers/zussen?
Even snel tussendoor want ben op mijn werk, Mijn eerste misselijkheid is een feit! Vanmorgen overgegeven!!
@Mamba, wat ook heftig voor je man, lijkt me vreselijk dat ze het net niet heeft meegemaakt Ik heb nog een vader en 2 oudere broers. Heb ook een hele lieve schoonfamilie.
@nlh, een goed teken dat je overgeeft, maar ook erg vervelend, hoop voor je dat je het niet te vaak krijgt
@lia ja dat was het zeker. In een helder moment hebben wij haar wel zijn naam verteld. Ze herhaalde het een paar keer en vond het mooi. Maar na een uur wist ze het al niet meer. 5 dagen later overleed ze. We hebben een roos bij haar in de kist gedaan met een kaartje eraan met onze namen erop, dus ook van ons zoontje. Dan is ze er toch altijd even bij (voor het gevoel). Was heel dubbel toen. Op de dag dat wij een goede 20 welen echo hadden, hoorde zij dat ze niet lang meer had... Leven en dood kunnen dicht bij elkaar staan. Manlief heeft nog 1 broer. Gelukkig maar. @nlh ieeee jakkes!!!! Ik gelukkig niet haha maar ik snap dat die bevestiging ook wel prettig is. @jess he sh!t!!! Balen meis! Knuffel voor jou xx
Mamba wat heftig zou dat geweest zijn zeg!! Ze kijkt vast vanaf boven met jullie mee! Zelfde geldt voor lia! Wat zou je moeder trots op je zijn! En heel toevallig dat het rond die datum is! Jess, Aaah nee he wat k*t.. Je wacht al zo lang op een wondertje! Ik hoop heel erg dat die de volgende ronde mag komen! Knuff
ja hoop het ook maar verwacht niks meer elke maand ben echt teleurgesteld in mijn lichaam en richt mijn ogen maar op ivf en nog 3 rondes en dan is klaar met OI traject dus als nu maar denk dat niet zwanger raak wie weet heb ik dan meer geluk in volgende ronde pff. Ja wacht al super lang sinds 2012 vreet aan me maar ja we zetten maar dapper door.
Jou geduld en jou kracht worden/ moeten een keer beloond worden! Ik zag het deze ronde ook niet meer zitten en dacht echt dat ik ongesteld ging worden, maar was toch zwanger! Hopelijk krijg jij dat geluk ook.. En missvhien is ivf net dat extra stapje wat je nodig hebt. Denkbeeldige kus/knuffel xxx
Ik hoop het ook dat mijn wachten nou eindelijk beloond word en vechten ervoor. En ik ben blij dat het bij jou gelukt is maar snap het gewoon niet al die maanden eisprong maar nog steeds niks en dat doet zeer. Ik reageert extreem heftig bij clomid sloeg mijn lichaam op tilt en bij gonal f heb wel goed eitje maar nog geen 1 keer raak hopelijk word dit mijn ronde en anders ivf hoop het dat het zetje is wat mijn lichaam nodig heeft.
@Mamba, ik geloof wel dat je schoonmoeder alles heeft meegekregen.' Ik heb vorig jaar nog een reading gehad, en toen zei mijn moeder nog dat ze wel weer beppe(oma) wou worden! Dat was zo bijzonder die reading, ik geloof wel dat er hierna nog een leven is, en dat ze ons wel volgen Wel bijzonder die roos, mooie betekenis..
@lia ik ben zelf christelijk dus ik geloof ook zeker in leven na de dood en ik geloof ook zeker dat wonderen bestaan. Ik heb er zelf een in m'n buik en een rondlopen