Ja dat kan ik mij helemaal voorstellen! Zelf meerdere mk en ma's gehad tussen 5 en 15.5 week. Blijft toch spannend
Inkepinkje ik hoop dat ze leesbaar zijn anders geef maat een gil fotografeer ik het morgen bij daglicht even
Bedank voor de moeite satijnvlinder! De letters zijn alleen te klein om te kunnen lezen en als ik het beeld vergroot worden ze vaag helaas.
@Satijnvlinder, ik heb het artikel gevonden op internet in een archief voor wie het ook interessant vindt: Waar ligt de grens aan je kinderwens? -
Vandaag naar de gyn geweest en ik ben werkelijk zeer verbaasd. Ik had een follikel van 12.4mm op dag 10 dat is nog nooit gebeurd. Moet maandag terug komen en hopelijk dan 18 mm dan mag ik pregnyl zetten en heb ik een hele nette cyclus van misschien net 32 dagen of zo
Jeej satijnvlinder! Eindelijk kunnen begin met de juiste dosering en direct al resultaat op cd 10! Spannend x
Ja ik ben echt verbijsterd!! Ik zit nu 25 IE af van mijn laatste dosering vorige ronde en toch doet het nu iets. Heel bijzonder. Hopelijk is hij maandag niet stiekem weg gepiept net als vorige ronde tot 2x toe mijn ei weg ging zonder springen
jess30: Wat jammer dat je gyn zo weinig andere zaken wil proberen. Er is namelijk nog zoveel mogelijk voor de ivf. In jou plaats zou ik misschien wel eens om een second opinion durven vragen bij andere gynaecoloog/fertiliteitsarts. Maar dat is jouw keuze uiteraard. Rosalyn: Ik had eerste echo met 6w5d en zag een mooi flikkerend hartje Naast een hartje is de grootte van het vruchtje ook belangrijk bij de eerste echo's. Heb je al getelefoneerd voor afspraak? Satijnvliner: Wat goed van je follikel! Wauw misschien is deze ronde wel je geluksronde Never lose hope: Kan je het nog beetje houden tot je eerste echo deze week? Ik duim voor mooi kloppend hartje Heb je nog kwaaltjes? Mamba: Jij ook terug echo komende week zeker? Spannend! Ik heb binnen 5 dagen mijn tweede echo en begin toch terug wat zenuwen te krijgen. Zo bang dat er iets is misgegaan ofzo... Maar we doen ons best om positief te blijven.
@Esther, Nee ben vandaag 15 dagen na IUI en 17 na IUI en mocht eigenlijk pas 16 dagen na IUI testen van het ZKH.. Dus durfde gisteren niet te bellen ban dat ze zouden zeggen bel maandag maar terug Ga maandag bellen voor een echo. Ik weet dat grote van het vruchtje heel belangrijk is. Vorige zwangerschap met 6 wkn en 5 dagen geweest en het vruchtje was toen maar 5.5 week groot.. week later nog steeds... conclusie missed abortion.. heb ik toen niets van gemerkt. Ben nu ook echt heel erg bang op herhaling van dat verhaal
Esther, ik denk dat elke echo weer spannend is! Hoe groot was jou vruchtje met de eerste echo? Kwaaltjes? Uu Jaa! Nu al 4e dag op rij misselijk, ook de hele dag door. Vandaag dus ook echt ziekgemeld voor mijn werk. En heeel erg moe. En mijn borsten doen zeer, en ik ruik heel goed af en toe heb ik wat krampjes. Ik ben wel best bang voor de echo.. Hoop zo dat het goed zit en dat het hartje klopt ookal hoeft dat nog niet met 6+2. Ik ben vandaag 6 weken. Woensdag was mvm langs geweest dus doe sinds donderdag daar aan mee. Ik was woensdag 5+4 en dit is de mvm test:
Rosalyn: Ik kan geloven dat je daar bang voor bent. Ik was (ben) daar ook heel angstig voor. Je leest ook veel verhalen over missed abortions en dergelijke. Brr mag er niet aan denken! Maar je moet gewoon vertrouwen nu hebben in je eigen lichaam. De kans op zwangerschap per ronde is +/- 20%, dat is gelukt. De kans op goede zwangerschap eens je zwanger bent is groter dan 90%! Komt wel goed meid! Ik duim! Heb je gebeld vandaag? Wanneer heb je afspraak? Never lose hope: Onze eerste echo was op 6w5d en het vruchtje was toen 0,66cm. Wat gelijk staat aan 6w4d, maar echo was wel 's ochtends dus allicht daardoor "1 dag te klein". Gyn was tevreden. We zagen het hartje echt duidelijk flikkeren. Gyn wilde het nog niet laten horen omdat geluidsgolven sturen op zo een klein vruchtje niet goed is. Hopelijk kan je deze week hetzelfde zien! Was echt heel bijzonder, ook al is het nog zo klein. Hoe gaat het met de anderen? Satijnvlinder? Jess30? Mamba? Lia? (sorry als ik iemand vergeten ben ) Hier zenuwachtig aftellen naar tweede echo donderdag! Nog 3 dagen!
Wat fijn dat je het hartje ook hebt gezien! 1 dag is toch ook niet heel erg? Je kan toch een late innesteling ofzo hebben gehad. En ook fijn dat de gyn tevreden was. Ik mag vanmiddag heen.. Ben zo zenuwachtig en ben de laatste dagen echt misselijk. Vanmorgen gelijk overgegeven terwijl ik nog niet eens uit bed was! Ben zooo bang dat het straks niet goed zit ofzo.. Oh oh oh wat een zenuwen!! Voor jou komt het ook dichterbij spannend hoor!
Jaaaa heb net een FM gehad en follikel is 19.5 gemiddeld. Dus dadelijk als dochter in bedje ligt moet ik de pregnyl zetten en dan springt hij morgen of misschien woensdag. Nog nooit zo'n korte cyclus gehad Zit vandaag op CD 13