PCOS, hormonenbehandeling slaat moeilijk aan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esther1991, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Gelukkig hebben we eergisteren avond nog geklust maar ik vind het gewoon irritant. Hij hoeft er niks voor te doen als alleen te klussen. Ik spuit iedere avond, noemt ie me voor de gein j*nk maar als je dan niet rond eisprong kust voel ik me indd zo :(

2. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Wat vervelend zeg! Soms kun je ze achter het behang plakken;) Ik snap je frustratie hoor, zou ik ook niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen. Heb je eindelijk je kans dan moet hij ook mee werken! Ik had er met mijn vriend geen last van, vond het soms zelf juist moeilijk. Maar je zet wel even door, je weet waar je het voor doet. Laat je kans niet verpesten door je man met een verkoudheidje hoor!! Trek vanavond je "sexy lingerie " aan en dan hoop ik dat hij mee werkt:p! En van je af schrijven is altijd goed!!
    Knuuffxx

3. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Nou ja weet je ik heb gezegd dat ik anders stop met spuiten en toen kreeg ik dan moet je dat doen. Maar kreeg wel een kus toen hij vertrok. Naar zijn vader om een vijver te repareren terwijl hij "te ziek" is om te klussen. Denk dat dat ook is waar ik over val. Onze wens is minder belangrijk dan zijn pa die hem jaren verwaarloosd heeft. Voelt gewoon kloten. Als hij vanavond weer afwijst is het echt over.

4. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83

Aah nou lekker dan... Jij doet er vet veel moeite voor en hij gooit er met de pet naar! Idd niet over je heen laten lopen en voor jezelf opkomen hoor. Als je niet kan "klussen" kan je ook geen vijver repareren. Wat irritant zeg. Ik word er gewoon bijna zelf boos van..:p

5. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha weet je ik doe het graag voor onze wens en ik snap de druk maar ik spuit niet voor niks. Voor mij is dat zowel lichamelijk als geestelijk een hele investering. Is niet iets wat je zomaar ff doet.

Zijn gedrag valt me erf tegen. Zo is hij normaal dus niet ik weet niet waarom hij nu zo reageert. En tja ik irriteer me ook gewoon aan "ja ik heb een dicht zittende neus" bla bla maar der niks aan doen! Blergh ik heb echt een pikken humeur nu zucht haha. Ga hem wel zeggen dat mijn buik niet voor niks een spelde kussen is en dat hij mijn beurse buik (pijn) van al het injecteren wel mag hebben, neem graag zijn dichte neus over hoor!

6. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    mamba25: Wat heftig dat je zo hebt afgezien met de kindjes van je schoonzus. Op je eigen kinderen kan je je makkelijker eens boos maken, maar op kinderen van iemand anders is dit wel moeilijk soms. Succes met je echo morgen! Eindelijk :)! Ben je zenuwachtig? Ik begin erg zenuwachtig te worden voor donderdag!

Never lose hope: Proficiat! Wat bijzonder! Dan kan je nu genieten hé meid :) Wanneer volgende echo?

Ellez: Gefeliciteerd met je zoontje op komst! Hoe gaat het bij jou? Mij vertellen ze de hele tijd dat ik in het tweede trimester niet meer misselijk ga zijn en meer energie ga hebben dus ben benieuwd hoe het bij jou zit :)

Satijnvlinder: Wat vervelend dat je manlief net dan het laat afweten! De mijne heeft altijd zin en gelukkig had ik dat probleem dus niet. Maar dan zo ik ook gek worden! Heb je de kans dan kunnen benutten? Terecht dat je even flink kwaad bent op hem. Jij doet al die moeite met dat prikken en hij moet "alleen maar het leuke deel doen" en als zelfs dat niet lukt... Maar kop op, sperma kan even overleven in de baarmoeder en ei kan tot 24 na eisprong bevrucht worden dus wie weet :) Succes op het wachtbankje nu!!

7. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    #1227 Never lose hope, 16 feb 2016
    Laatst bewerkt: 16 feb 2016
    Oeps 2 x een bericht gedaan! Geen idee hoe ik het moet wissen

8. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Esther, ik mocht kiezen of ik over 2weken wou of eerder, dus ik zei dat is een domme vraag haha natuurlijk wil ik eerder :) dus ik mag volgendeweek dinsdag alweer. Ik ben zoooo misselijk.. Hoe deed jij dat zeg?? Ik ga het vandaag maar aan mijn baas vertellen want ik kan echt niet werken zo. Ben al 2,5 kilo kwijt. Net ook weer 2 x overgegeven en ik denk dat ik zo weer moet pff. Ik was al niet de dikste dus mijn buik trekt helemaal in. Hoe voel jij je nu??

Ellez, wat leuk een jongetje! Gefeliciteerd :) hoe voel jij je??

Satijn, nou inderdaad zeg dat maar tegen hem!

Mamba, nog gefeliciteerd! En ik moest best wel even lachen om je verhaal, ookal is dat voor jou natuurlijk niet leuk! Meer de manier waarop je het allemaal schrijft haha. Maar wat raar hoe hun hun kinderen opvoeden zeg! En had ze die cola nou in de ochtend gekregen of begrijp ik dat verkeerd? Oh wat moet jij een irritatie hebben gehad zeg pff :p volgende keer er dus bij zeggen dat het niet voor kinderen is;) succes morgen met je echo!

9. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Wat fijn dat je volgende week al terug mag :)! Heb jij geluk! Ik mocht ook normaal vlugger, maar mijn gyn was helemaal volzet dus moest wel geduldig zijn. Ik vermagerde eerst ook fel. Nu niet meer, wel nog niet aangekomen ook. Heb je medicatie gekregen tegen misselijkheid? Dankzij de medicatie die ik kreeg (Postafene) werd de misselijkheid draaglijk. Dus wel nog hele dag door misselijk, maar niet meer overgeven. Het helpt ook echt om hele dag door kleine dingen te eten. Bij mij vooral zoute koekjes en dingen die ik kan binnen houden. Fruit lukt ook, groenten zijn een ramp. Dokter zei dat ik moest eten wat ik kan en niet moet kijken naar wat gezond is enzo zo lang ik het kan binnen houden. Ik heb ook 2 weken ziekteverlof gekregen tussen week 6 en 8 van gynaecoloog omdat misselijkheid te erg was. Dan sliep ik thuis 16u per dag ofzo. En als ik veel heb geslapen, was de misselijkheid ook beter. Dus probeer nu nog steeds 9u-10u per nacht te slapen. Terwijl ik anders maar 7u per nacht sliep.

10. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nlh, wat een mooie echo:) Ik heb het vandaag over 3 weken.
    @Mamba, je hormonen reageren goed idd, snap dat je boos wordt op die kinderen, en je kunt al wat minder hebben op deze momenten.
    Spannend dat je morgen weer een echo hebt, spannend.
    @Esther, ook mooi dat jij donderdag weer een echo hebt, spannend.
    Gelukkig ben je niet meer aan het overgeven:)

11. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Esther ik moest gisteren en vandaag klussen ;) hij zal vandaag springen denk ik. Heb hem nog niet gevoeld en normaal voel ik hem wel altijd! We hebben zondag avond ook nog geklust rond 23.30 dus opzich.
    Bij onze dochter deed hij dit niet trouwens maar nu wel terwijl hij degene was die het eerst een 2de wou.
    Hopelijk doen die 63 miljoen genoeg ;)

12. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan bijna niet geloven maar vandaag op dag 10 een ei van 24 :D duimen dat deze keer wel gaat lukken. Hij is met spuiten nog nooit zo groot geweest.

13. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hopelijk lukt het deze ronde voor jou :)

14. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ik hoop het Jess ;) Ben beetje over mijn woede heen en vanavond heeft hij pech :p
    Wauw op dag 10 een ei van 24mm dat doe je goed!!!

15. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Jeeej wat goed zeg!! Duim ook voor jou!

16. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, groot gelijk heb je dat hij dan lekker pech heeft. Ja, mijn lichaam is wel raar bezig! Nou ben ook mondiger geworden als deze rond niet lukt 8 maart afspraak om verder te kijken ze kunnen me nog meer vertellen als weer niet lukt dan weet ik het ook niet meer. Nu heb ik super ei. Dus nu duimen dat deze ronde het raak gaat zijn! ik hoop dat voor jou ook natuurlijk.

17. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, hoop dat deze ronde raak gaat zijn. :D

18. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Jeetje wat is er veel gekletst vandaag!

@satijnvlinder wat een eikel zeg dat ie juist tijdens je vruchtbare dagen zo moeilijk doet. Ik snap dat je er dan wel een beetje klaar mee bent. Dat is het enige wat hij 'moet' doen. En ja het algemene 'help mijn man is klusser' verhaal dat mannen alleen buiten de deur klussen is ook iets alom bekends hihi! Ik hoop dat je toch het gevoel krijgt dat je je kansen goed benut en wij zijn er voor je om lekker van je af te kletsen.

@esther zenuwachtig niet. Ik kijk er wel ontzettend naar uit!

@jess goed nieuws!!! fijn joh!!

@nlh ja die cola krijgt ze om half 8 's morgens. Top opvoeding he hahahaha! Houd je in de gaten dat je niet uitdroogt of ondervoed raakt? Sein wel even iemand in, gyn of vk. Anders moet je er echt wat aan gaan doen in de vorm van medicatie of opname voor een infuus. Denk aan jezelf en je baby he! Hoe reageerden ze op je werk?

Nog één nachtje slapen tot we onze frummel gaan bekijken. Ik ben met vlagen toch iets misselijk aan het worden sinds vorige week. Het mag niet echt een naam hebben, maar ik voel dat ik dan even niets moet nemen. Morgen denk ik 9 weken te zijn n.a.v. de eerste echo bij de gyn. Dan hoop ik dat ons spruitje ook beweegt!

19. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey mamba! Ik heb volgende week vrijdag mijn eerste echo en ben dan 6 weken en 1 dag als het goed is. Nu vraag ik me af hoe het er ongeveer uit zal zien en zie in je banner dat jij met 6 weken en 2 dagen een echo heb gehad. Heb jij hem al geshowed in dit topic? Zo niet zou je dat willen doen hihi!:)

20. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @Rosalyn bij mijn zoontje was het met 6.0 die was superduidelijk. Ook hartje al gezien en geluidsgolven erbij. Dit keer was de kwaliteit drama met 6.2 Sowieso draaide die heks van een gyn het scherm niet bij dus ik zag al amper wat, maar op de foto zie je helemáál bijna niets! Het is dat er puntjes van de meting bij staan. Heb er een foto van gemaakt op mijn tel en die compleet bewerkt om iets goed te kunnen zien. Ze dacht wel een hartje te zien, maar ze durfde het niet met zekerheid te zeggen. Snap ik met zo'n slechte kwaliteit. Schoonzus heeft hetzelfde ervaren bij de vk. Toch gek, dat ze slechter lijken te worden... Even kijken of ik een fotootje kan vinden hier.

Deel Deze Pagina