Thnx! Zie dat t bij jou gelukt is👍🏼. Volgens mij zaten wij ook samen in een ander topic...
Een pauze helpt bij mij niet en word nog meer van opgefokt dus daar heb ook van geleerd dat doe ook niet meer haha. We gaan in mei even min vakantie doen tussen alle echo's en behandeling door en dat zal precies in tijd zijn dat weer niet naar het ziekenhuis moet want moet meestal 1 of 2 keer terug komen en heb gewoon 3 dagen weg gepland. Even tijd voor elkaar. Ik hoop dat het bij jou ook gaat lukken.
Zooo blij voor je❤️ Toch nog zwanger geworden terwijl je man eerst niet wou klussen door zijn verkoudheid hihi
Jess, hier was pauze ook geen optie Nlh, haha dag erna wou hij wel hebben na mijn menstruatie om de dag geklust
jess30: Je zeker niet inhouden en nooit denken dat wij jou een zeur gaan vinden. De meiden dat in dit groepje die (eindelijk) zwanger zijn geraakt hebben er ook een lange weg op zitten en weten als geen ander hoe je je voelt. Dus lucht maar lekker je hartje en zeur er maar op los Een pauze hielp bij mij ook niet, dan voelde ik me helemaal nutteloos. Maar voor anderen kan het deugd doen. Lia: Spannend nog 1 week tot je eerste echo! Dat vond ik het meest spannende moment tot nu. En als je dt hartje ziet kloppen, valt alles op zijn plaats. Satijnvlinder: Mooie test! Geniet ervan! Heb je al gebeld naar je gyn?
Ja, nog een week Esther, komt nu gelukkig dichterbij Dan wordt het wat echter als je het echt hebt gezien hihi.. Heb nu ook een zwangerschapbanner.
Esther, ooh bijna op de 12 weken! Voel je je nu ook wat beter? Minder klachtjes? Ik snap dat wel hoor met die 12 weken, en natuurlijk kan het altijd nog fout gaan. Maar ik leef er ook naar toe. Ja mijn ouders en schoonouders en verder perongelijk verklapt bij 2 vriendinnen en 1 bleek zelf ook zwanger te zijn 5 dagen langer! En voor de rest probeer ik zoveel mensen te ontwijken die van ons " gebeuren" afweten met 10 weken ga ik het meer vertellen! Ik heb een hele mooie echo gehad! De baby bewoog helemaal, net een rupsje haha. De gyn zei dat het wel bijzonder is dat het met 8+3 al beweegt. Hij was nu 19mm groot💜💙
Gefeliciteerd NLH, HIJ/ZIJ ziet er mooi uit! Of denk je dat het een hij is hihi! Ik heb a.s. vrijdag met 7 weken precies een echo gepland staan, nog 3 dagen hihi.
Haha ja ergens denk ik wel een hij, ik droom elke keer over een jongetje. Maar ml denkt een meisje haha en ik was toen ik net zwanger was bij een spirituele beurs geweest, toen was daar zo vrouw van dat progamma " 6e zintuig" en die zei zonder dat ik iets had gezegd: ja jij bent zwanger en dit kindje gaat geboren worden. En ze dacht een meisje. Maar ze zei niet boos worden als het toch een jongen is haha. Vond dat wel apart. Ooh spannend, dagen aftellen dus!! Het is zo bijzonder!
Ik zal doen als er behoefte aan heb momenteel ben ik even klaar met het heel traject en verdrietig dat mijn lichaam maar niet eens even keertje laat zien dat het wel aan kan alleen maar negatieve testen elke maand. Gelukkig ben ik niet enige waar een pauze niet helpt .
Bedankt, ik hoop heel erg dat jij dit ook snel mag krijgen.. Het is jou namelijk ook heel erg gegund, en ik hoop nog steeds dat je niet ongi word!! X
Ik kom me ook melden bij jullie, Vorige week vrijdag te horen gekregen dat ik PCOS heb Hoe lang heeft bij jullie geduurd voordat jullie een positieve zwangerschap test in handen hadden?