PCOS, hormonenbehandeling slaat moeilijk aan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esther1991, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Wat leuk Esther dat ze het gaan zien. En fijn van je suikertest.

2. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi dat je suikertest goed was, en leuk dat ze het vragen als je zwanger bent:)
    Hier gaat verder alles wel goed, ben vandaag druk bezig met de voorbereiding voor mijn verjaardag morgen.
    Wordt 30 jaar hihi..

3. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Fotootje van je buik?? 😍 Ooh kan niet wachten tot ik die vraag krijg haha. Vervelend dat je in de avond misselijk bent, bij mij begint dat nu ook steeds meer. Ah met 16 weken kan je misschien al zien wat het word! Spannend :)

4. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Weer een mooie echo gehad😍 We zagen beentjes knieën en voetjes en vingertjes Aaah verliefd 😜❤️

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,4 KB
      Weergaven:
      3
  5. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Wat een mooie echo

6. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Dankje! Weer een geruststelling :) hoe gaat het met jou?

7. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat suikertest goed was. Pff nog minder als 24u en dan weet ik of we ivf mogen starten word gek van het wachten morgen gaan ze bellen tegen eind van de ochtend.

8. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo, wat gaat de groei toch snel, bijzonder Nlh:)
    @Jess30, wat spannend morgen:)

9. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al telefoon gehad van het ziekenhuis en heb groen licht gekregen voor ivf :D op na een mooi wondertje van ons ;)

10. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat mooi nieuws voor jullie Jess30, ben super blij voor je:)

11. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83

Wat fijn om te horen! Hopelijk komt er bij jullie ook snel een wonder! Houd je ons op de hoogte :)?

12. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    ;)ja dat doe ik zeker! nu 4 april nog na uitleg over ivf en bloedprikken en dan word ik over gedragen aan het ivf team in het ziekenhuis. Tot die tijd maar tot rust komen en het als pauze ervaren tot dat we mogen starten.

13. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi meiden
    Lang geleden maar had het even druk
    Alles goed bij jullie?
    Met mij en de kleine wel vorige week de 20 weken echo gehad en alles zit erop en erin.
    Wij krijgen een zoontje nou blijft toch spannend allemaal hoor

14. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @d-Chiro inpsitol satijnvlinder en marloa: dit hielp bij mij ook al een stuk! Ik werd er voor het eerst uit mezelf ongesteld mee na 10 jaar! Ik voelde na een week al veranderingen, m'n lichaam was echt aan het opruimen en twee weken later was daar m'n menstruatie. Wilde ik natuurlijk niet omdat ik zwanger wilde worden, maar ik was zo blij dat het wat deed! Zeker aan te raden als je het mij vraagt!

15. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Wat fijn Jess groenling

Mamba werkt goed he

16. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Mamba: Bij jou ook al een buikje zichtbaar?

Never lose hope: Aangezien wij nipt test deden, weten wij geslacht deze week al 100% zeker :) Spannend dus! Wat een mooie echo terug! Wanneer is je volgende? Blijf je er zoveel krijgen? Of enkel tot 12 weken?

Lia en Never lose hope: Hihi, spannend jullie naderen bijna allebei de 12 weken!

jess30: Succes met de IVF! Ik hoop dat dat de oplossingen biedt die je nodig hebt om aan dat wondertje te raken!

Satijnvlinder: Wanneer stond jouw eerste echo gepland? Heb je het al aan mensen verteld van je zwangerschap?

Ellez: Fijn je nog eens te horen! Proficiat ook dat het zoontje wordt en dat alles in orde is! Kan je wat genieten van zwangerschap?

17. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Wat hebben ze bij jou allemaal getest dan? Doe je ook een vruchtwaterpunctie dan? Wat leuk dat je het dan al weet! Ik ben zo nieuwsgierig
    Jaa bijna bijna bijna! Sinds gister voel ik me niet zo eigenlijk, onwijs moe en weer geen eetlust en misselijk. Opzich ook wel weer een goed teken haha:)Jaa ik heb gewoon heeeel veel geluk met al mijn echo's! Heb een super lieve gyn. Volgende week de laatste hier en daarna ( de week er na) ga ik naar de gewone Gyn. Vanaf dan zou het wel gewoon normaal worden en zal ik net zoals alle anderen netjes moeten wachten hihi:)

18. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Never lose hope: Neen geen vruchtwaterpunctie, is niet nodig als je nipt test doet. Nipt test is ook totaal schadeloos voor de baby terwijl vruchtwaterpunctie wel risico inhoudt. Nipt test haalt via bloedafname bij de mama DNA van de baby uit je bloed. Daarmee testen ze 8 levensbedreigende ziektes bij je baby. Omdat ze het DNA bekijken van de baby kunnen ze ook het geslacht weten. Voor de rest heb ik de gewoonlijke echo's, nekplooimeting, regelmatige bloedtests bij mij en suikertest gehad :)
    De vermoeidheid was bij mij ook echt heel erg, nu begint dat wel te beteren. Ik slaap 's nachts nog een uurtje meer dan voorheen maar heb niet langer het gevoel dat ik gewoon hele dag wil slapen :D Geniet van de echo's!!

19. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Esther, ja 12wk komt al dichterbij, vandaag 10wk:)

20. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @esther haha buikJE? Zeg maar gerust dat ik al hetzelfde buikje als bij nr 1 met 20 weken had 🙊 Fijn dat ik het nu niet meer hoef te verbergen. Ik had altijd 1 positiebroek met lage band, zo fijn voor een kleiner buikje (die grote banden passen mij pas tegen het einde) maar kan die nergens meer vinden ook op internet niet..
    Ben van mezelf best slank dus het viel al heel gauw op. Bij jou?

Deel Deze Pagina