PCOS, hormonenbehandeling slaat moeilijk aan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esther1991, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ kelly en satijnvlinder sorry lees nu pas terug. gefeliciteerd met jullie positieve test! Dat zijn de leukere verhalen om te lezen!!

2. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( ivf traject afgebroken en woensdag een IUI. Het zit me niet mee er groeide maar 1 follikel bij gonalF 125.

3. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Kreeg jij voor IVF maar 125 IE? Dat is weinig dan snap ik dat er maar 1 groeide! Ik had met.Gonal-F 150 de eerste ronde pas een follikel en bij 2de ronde met 125 dus vind het niet zo gek wel echt kl*te!

4. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Welkom

Uhm bij de eerste zwangerschap had ik dit ook. Bij deze niet ;)

5. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Esther, hoe gaat het met je, spannende tijd voor je, komt nu heel dichtbij:)

6. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @satijnvlinder was toch ongesteld geworden. Inmiddels alweer een week 75 geprikt en afgelopen donderdag 2 eitjes van 10 en 11mm. Omhoog gegaan naar 87,5 en nu morgenochtend weer echo's. Hopelijk gaat het O door en kunnen we komende week weer proberen!

7. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Esther en nlh met de geboorte van jullie zonen:)
    Gaat alles goed?

8. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    He wat balen!!

9. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Esther en NLH gefeliciteerd!!

NLH hopelijk gaat het allemaal goed, want hij is er vroeg bij!

Esther met jou alles goed?

10. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Hoi!

Dankjullie wel! Ik bedacht me ineens dat ik hier helemaal geen berichtje heb gedaan! Sorry!

Hij is met 35+3 geboren. Maar het zat er al aan te komen, ik had al vroeg in ze zwangerschap harde buiken en dat werd alleen maar erger. 2x aan ctg gelegen en ik mocht vanaf 28 weken eigenlijk niks meer doen. Lag alleen maar wat op de bank. En als ik iets deed had ik later gelijk spijt haha! Ik denk dat hij zijn huisje te krap vond worden :)

Bevalling was heftig, ben 2x ingeknipt en hij is met de pomp gekomen, dit omdat ik al lang aan het persen was en hem er niet uit kreeg. Zijn hartje daalde dus toen kwamen alle toeters en bellen natuurlijk. ( heb het zonder pijnstilling gedaan, wou op het laatste wel pijnstilling en toen was het te laat!) Werd ons ook helemaal verteld wat er kon gebeuren omdat hij te vroeg was etc etc dus ik was ook wel bang. Maaaaar toen was hij er en huilde gelijk! En meneertje woog 2860 gram dus hoefde alleen 48 uur aan de draadjes. Borstvoeding moest eerst op gang komen maar hij wist gelijk wat hij moest doen ( wat dus heel bijzonder is voor dat termijn) uiteindelijk ging het met mij wat minder, kreeg een baarmoederontsteking ( ga daar maar verder niet op in ;) ) dus moest aan het infuus met antibiotica. Wij mochten uiteindelijk na een weekje ziekenhuis naar huis toe! Eenmaal
    Thuis kwam de koorts weer dus moest ik weer terug naar het ziekenhuis, ze kunnen het niet vinden dus denken dat het bij mijn darmen weg komt. Word allemaal nog onderzocht. Mocht ook al gauw weer naar huis gelukkig. Baby J drinkt heel goed aan de borst en geeft ook aan wanneer hij weer wilt. Dus al met al mega trots op mijn mannetje, en zelf kom ik ee wel weer bovenop ;)

Hoe gaat het hier met iedereen ??

Esther jij ook gefeliciteerd!
    Xxx

11. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Never los hope met je zoon. Wat een bevallingsverhaal.

Ik ben 17 September bevallen van een zoon, genaamd Jesper.
    Hij is 3,5wk te vroeg geboren, was 36wk en 3dg.

Alles gaat goed met ons.

12. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Bedankt! Jij ook😍💙 gelukkig gaat alles goed met jullie! Lekker genietenxx

13. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Lieve meiden, ik houd het forum ff niet meer bij!

18 september was de uitgerekende datum. Ik voelde me topfit en de baby zou nog wel een week kunnen blijven zitten naar mijn idee. Op weg naar de verjaardag van mijn zwager voelde ik weeën opkomen. Na anderhalf uur naar huis gegaan. Toen bleek het harder te gaan dan ik dacht. Manlief gebeld, ouders zoonlief op laten halen, vk gebeld ze kwam na tien minuten en kwam zonder mij onderzocht te hebben in actie: kruiken pakken, matjes klaarleggen, kraampakket uitpakken, deze baby ging er snel uitkomen! De eerste duurde 2,5 dag, deze bevalling 2,5 uur 😱

Om 18.22uur lag er een prachtig meisje op mijn borst. Ze heet Esmee en doet het supergoed!

Ik moet echt even mijn huiswerk doen en wat berichten teruglezen. Maar ik krijg maar de helft van de afgesproken uren kraamzorg dus ik moet eigenlijk al behoorlijk meedraaien vanaf dag 1. Gelukkig voel ik me top, maar het is van de zotten natuurlijk..
    Liefs!!

14. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Gefeliciteerd met de geboorte van Esmee. Jeetje hoe verschillend kan het zijn he. Weet je ook waarom je maar de helft krijgt?
    Doe lekker rustig aan meid.

15. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @satijnvlinder dankjewel! Ja ik kreeg de helft omdat er personeelstekort is. Schandalig vind ik het. In de middag ging de kraamhulp naar een alleenstaande moeder. Ook eentje van 2,5 en haar man is 1 sept uit huis gegaan. Tijdens de zwangerschap gescheiden. Ze was er lichamelijk ook niet best aan toe. Voor zo iemand vind ik het dan nog erger dat ze gekort wordt in de uren. Maar de hele flair van het kraamvrouw zijn was er voor mij wel af...

16. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Mamba met de geboorte van je dochter Esmee, mooie naam:)
    Wat belachelijk dat ze personeels tekort hebben bij de kraamzorg, maar een geluk dat je fit bent.

17. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Oh Lia had jou bericht niet goed gelezen zie ik. Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Hoe gaat het.

Mamba wat belachelijk zeg dat je dan minder zorg krijgt. Hoe gaat het nu?

Deel Deze Pagina