Pcos.. iemand ervaring met verandering na miskraam ?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door deniseee, 15 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik weet niet zo goed of ik nu wel in het goede topic zit maar volgens mij wel.
    Een 3 jaar geleden ben ik met mijn ex gestart aan een vruchtbaarheidstraject... daar kwamen ze tot de conclusie dat ik pcos heb.
    Echter, inmiddels een nieuwe relatie al bijna 2 jaar en we besloten nog een jaar lekker te genieten en volgend jaar te kijken om het ziekenhuis in te schakelen.
    Nu was ik geheel onverwachts zwanger en dat is geëindigd in een miskraam.

Ik vroeg me nu dus vooral af of meer vrouwen dat hier gehad hebben en hoe je lijf reageerde wat je cyclussen betreft ?? Werd dat regelmatiger en/of werd je snel weer zwanger?

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Hm wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad!
    Ik heb ook net voor het ivf traject een spontane zwangerschap gehad wat eindigde in een vroege miskraam. Vorig jaar juni ongeveer ook. Met mijn pcos had ik vorig jaar na de vmk alleen maar lange cyclussen van 80,50 dagen. Ben toen maar met clomid begonnen.
    Afgelopen keer duurde het maar 35 dagen omdat ik met hormonen begon voor de ivf.
    Het kan helaas alle kanten op! Hopelijk is jouw cyclus snel weer op de rit. Sterkte!

3. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    Hier ook PCOS, de eerste zwangerschap na 2,5 jaar door spuiten, net geen IVF nodig gehad. Eerste zwangerschap is in miskraam geëindigd, maar deze heeft wel mijn lijf gereset of zo. Tussen volgende zwangerschappen maar 1-2 menstruaties (door restweefsel & borstvoeding duurde dit wel langer voor weer op gang kwam).

Deel Deze Pagina