Lange cyclus, toch zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sammetjen, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Ik ben inmiddels al ruim 3,5 week overtijd. 1,5 week geleden heb ik een bloedtest laten doen, deze was negatief (helaas). Kan het zijn dat ik toch zwanger ben of wordt deze cyclus? Ik ben nog steeds niet ongesteld en je kan pas testen als je ongesteld zou moeten worden (alleen weet ik niet wanneer dat deze cyclys zou zijn). Snap je het nog?

Hiervoor heb ik elke keer netjes 28 dagen cyclus gehad.

Komende dinsdag heb ik een inwendige echo, ben ook heel benieuwd wat ik daar van kan verwachten. Heb deze ooit wel eens gehad toen het spiraaltje geplaatst is, maar heb nu geen idee waar ze naar gaan kijken.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihoi,

Ben je pas sinds kort van de anticonceptie af? dan zou het daar aan kunnen ligen dat je cycles onregelmatig is, dit kan een half jaar tot een jaar duren voordat je cycles hersteld is maar zoals ik begrijp word er al naar gekeken. Ze zullen met de echo kijken naar je baarmoeder en naar je eierstokken, naar de opbouw van je baarmoeder slijmvlies en naar je eitjes.

Een inwendige echo is niet pijnlijk, valt reuze mee!

Imke

3. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Hoi Imke,

Bedankt voor de snelle reactie!

In november hebben ze mijn mirena spiraaltje verwijderd.

De inwendige echo ben ik niet zo bang voor.

Kunnen ze meteen al iets zeggen of gaan ze iets onderzoeken en moet je dus wachten op de uitslag?

Maar, wat denk je, zou het kunnen, toch zwanger? (Ik ga er zelf vanuit van niet, maar mijn schoonzusje denkt dat het nog steeds kan)

Deel Deze Pagina