Hi meiden, Sorry dat het zo stil was hier.. operatie herstel is behoorlijk tegen gevallen. Nog met spoed terug naar gyn gemoeten omdat ik een verdikking voelde links en veel pijn had. Daarna weer thuis moeten blijven en dat zit ik nu dus nog. Maandag weer werken. Oh verdikking was verstopte darm met licht vergrote eierstok wat tegen elkaar aan duwde. Darmen inmiddels op gang gelukkig sinds vannacht.. buh.. Hoe gaat het hier? Al NODS in zicht?
Dames mag ik jullie wat vragen volgende maand gaan ze bij mij kijken of me eileiders doorgankelijk zijn Hebben jullie ervaring met deze ingreep en zo ja doet dit pijn? Alvast bedankt.
Jeetje Zsa.. Gaat het inmiddels al weer wat beter? Wat een gedoe zeg allemaal.. Ik zit alweer op dag 3 van de clomid. Nog 2 tegaan. Gelukkig geen bijwerkingen. As vrijdag heb ik een nieuwe FM. @ Estrella. Ik heb er nog geen ervaring mee. Iig heel veel succes. Ik hoop dat het meevalt.
Estrella, wisselende verhalen. Ik ben daarna gaan winkelen!! Maar er zijn er dus ook die veel pijn hebben. Succes!
Ligt aan de uitslag.. als je eileiders doorgankelijk zijn blijft het bij clomid/spuiten als het nodig is. Als je eileiders niet doorgankelijk zijn kan het uitkomen op een operatie welke ik onlangs heb gehad.
Hallo meiden, Bij mij is er (nog) geen PCOS vastgesteld, maar ik heb het vermoeden dat ik het heb. In maart ben ik gestopt met de pil en sindsdien had ik cyclussen van 35 - 70 - 35 en ik zit nu op dag 43.. Ik heb de huisarts gebeld, maar de assistente zei dat ik nog even moet afwachten.. Hoe ging dat bij jullie? Hoe lang hebben jullie moeten wachten totdat de huisarts iets deed?
Ik ben in de 3de cyclus naar de HA gestapt.. 33, 49 en op dag 60 een afspraak gemaakt. En heb wel ontzettend doorgezeurd om een verwijzing. Maar heb hem wel gekregen. En idd Pcos
Aan de ene kant wil ik ook graag een afspraak maken.. Maar ik ben net begonnen met m'n stage en dat doe ik fulltime. Als ik nu wordt doorverwezen, moet ik best vaak naar de dokter/ziekenhuis, toch? Hoe vaak moesten jullie dat ongeveer?
Hoi Lola, Ik ben in augustus 2012 gestopt met de pil en zat in december bij de huisarts. In januari een bloedtest (waar niks uit kwam) en in mei een echo bij de gynaecoloog. Hoe lang duurt je stage? Ik zou als ik jou was toch 'zeuren' om een doorverwijzing. Je kan het maar beter weten toch? Er gaan nog een paar maanden (en vooronderzoeken) overheen voordat ze pcos vaststellen (bijv. bij mij een echo in mei en daarna in juni bloed onderzoeken op bepaalde dagen in je cyclus en eind juli een vervolgafspraak pas) Daantjuh hoe is het met je? Zsa en met jou? Even een update hier.. ik kan maandag testen. Dat wachten is geen pretje. Heb overigens geen symptomen of iets dus ga er eigelijk vanuit dat het niks geworden is
Ohw Bij mij is het juist heel snel gegaan 06-07-2013: Afspraak HA 12-07-2013: Afspraak Gyn (Echo + Bloed onderzoek) 24-07-2013: Uitslag Bloed : PCOS (bleek ook uit echo) 25-07-2013: Start Clomid 50MG 21-08-2013: NOD Dus dat ging echt in sneltrein vaart. Ik ben opzich wel vaak in Zhuis geweest. Cyclus dag 2(echo) , 10(echo) , 15(echo) , 21 (bloedafname). En ook echt op onmogelijke tijdstippen. En dan zat ik soms ook een uur in de wachtruimte omdat er een bevalling tussendoor kwam. Ik ga nu dus de 2de ronde in. En deze cylus wordt ook weer gevolgd. Gelukkig zijn ze op mn werk wel begripvol. Hier gaat het prima. 5 daagse Clomid kuur zit er weer op. Nergens last van gehad. En vrijdag weer de 1e Follikelmeeting. @ Maria.. Spannend zeg! Duurt lang he dat wachten! Ik ga voor je duimen! XXX
Hey bij mij ging het tot aan de gynaecoloog ook redelijk snel. Nu zitten we met slecht semenonderzoek en vanaf daar gaat het pas langzaam omdat er tussen twee onderzoeken perse 8 weken moet zitten. (voor nieuwe opbouw van het zaad ofzo) maar goed nog een weekje wachten te gaan... Ik knijp m echt ontzettend.. Als het niet goed is moeten we naar een ander ziekenhuis, en zal het wel IUI of iets dergelijks worden?? Dat weet ik nog niet precies hoe het zit... Daantjuh, fijn dat ze op je werk zo begripvol zijn! Dat gaan ze bij mij echt niet zijn dat weet ik nu al, dus ik hoop echt dat ik voor of na het werk kan gaan komen straks...
Ja ik heb er echt geluk mee hier. Maar ik werk hier nu ook al een jaar of 8. Dus heb ook wel wat krediet opgebouwd Ik hoop ook gewoon voor je dat je voor het werk terecht kan. Ik zie in sommige reacties her en der op het forum dat je bij sommige ziekenhuizen gewoon s ochtends terecht kan. En dan smiddags een telefonische afspraak met de gyn. Maar mijn zhuis doet daar niet aan. Ik hoop ook as vrijdag de uitslag te krijgen van het semenonderzoek. Vorige week wisten ze me alleen te vertellen dat 75% goed bewegelijk was. Maar nog niet de hoeveelheid. Dus eigenlijk weten we dus nog niks.
oeh succes voor vrijdag dan! ja ik heb daar al drie jaar een tijdelijke baan dus waarschijnlijk vlieg ik er sowieso in januari uit aangezien ze geen vaste medewerkers meer aannemen. Heb al een hoop gedoe gehad om mijn urenaantal deze periode (had veel te weinig) dus als ik dadelijk meer krijg wordt het nog lastiger uit te leggen :x t is en blijft maar oneerlijk allemaal he? en op facebook zie je iedereen zwanger worden (die je helemaal niet goed kent ofzo maarja) maar het is idd fijn er hier met anderen over te praten!
Ik ben ongesteld geworden! Hopelijk nu op naar eisprong! Hier mei '12 gestopt met pil. Sept cyclus weg. Dec/jan huisarts, doorverwijzing gehad, vanaf maart in zh. Clomid50 sloeg niet goed aan dus zo'n 5 weken minimaal 1X pw naar zh moeten gaan.
Bij mij is begin dit jaar,ook pcos geconstateerd door de gynaecoloog. Na stoppen van de pil werd ik niet meer ongesteld en kreeg ik op mijn jaaglijn erge acne. Ik ben hiermee na de dokter gegaan en die zei dood leuk lekker makkelijk toch als je niet meer ongesteld wordt. Na 2mnd met enig gezeur me eigen door laten sturen na het zh waar ze er snel via inwendig onderzoek en bloed onderzoek erachter waren wat het was pcos. Aangezien ik pas 23 (toen der tijd) was en nog geen kinderwens had aan de diana 35 gezet. Door de media berichten hier maar mee gestopt. Maar toen weer niet ongesteld al 8 weken niet ben ik na een natuurwinkel gegaan en heb daar progesteron crème gehad. die ik nu 2 maanden gebruik en al 2x precies om de 4weken ongesteld ben. Acne wordt al aanzienlijk minder.. Dus misschien is dit een tip voor andere om hier ook eens na te kijken..