Pcos, juni 2013 nieuwe club

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lets, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Wat fijn zeg dat dit werkt voor jou!

Vreemde reactie zeg van die huisarts :s

Ik heb verder geen andere symtonen, dan afwijkende hormoonwaardes en de zgm cystes.

Dus ik ga ook niet opstappen op zo'n creme.

Maar wie weet is dit voor andere meiden wel een tip!

2. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ha meiden, even stilte vanaf hier, ga lekker genieten van een vakantie! Hopelijk daarna veel goed nieuws te lezen hier!

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey zsa, geniet van je vakantie, je hebt t zeer verdiend en hopelijk komt er snel iets moois hier bij ons allemaal! Tot gauw!

4. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Hoi, bij mij werd 17 juni 2013 PCOS vastgesteld, nadat we reeds 8 maanden vruchteloos klusten.

Vandaag zijn we bijna een jaar bezig, en de moed zakt me steeds meer in de schoenen.
    Begin juli gestart met Clomid, eerste poging sloeg aan: een eitje van 16mm. Maar helaas niet zwanger geraakt.
    Deze maand opnieuw Clomid ingenomen, ditmaal geen folikkelmeting (gynae in verlof). Vermoedelijk geen eisprong gehad.
    Vandaag 1 dag overtijd en het ziet er naar uit dat de MS niet zitten aan te komen. Zw-test was ook negatief.

Morgen terug naar de gynaecoloog. Hopelijk kan hij me verder helpen.

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    hou ons op de hoogte Rozientje!

@ Zsa.. Fijne vakantie meis! geniet er lekker van

Ik heb vanmiddag ook weer een follikelmeeting.. Spannend weer

6. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Hooglede, België
    Controle gynae:
    Hij kon niet zien of ik wel of niet eisprong heb gehad (daarvoor is het te laat in de cyclus). Hij kon wel zien dat MS eraan komen, maar heel licht.
    Vrijdag opnieuw beginnen met Clomid 50mg voor 5d.
    16/9 FM

Als het deze ronde niet lukt, dan ging hij mijn man ook laten onderzoeken (eindelijk).

Ronde 13 is vandaag gestart (moest vandaag als dag 1 nemen zei hij).

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een verschil toch overal, ik krijg geen chlomid zolang het zaad niet goed is. Woensdag hebben wij een afspraak voor het tweede zaadonderzoek, het eerste was niet goed nl. Bij ons is de regel, eerst semenonderzoek, daarna pas de vrouw aan de medicijnen... Eigenlijk wel beter lijkt me zo...succes meid!

8. MariaP86

MariaP86 Niet meer actief

Hee meidenMijn eerste poging clomid zit erop. Ben zaterdag ongesteld geworden en vandaag de uitslag. Die was heel goed. Perfecte eisprong gehad en hij zei dat hij verwacht dat ik snel zwanger ben. Maandag een fm. Ben echt opgelucht!
    Daantjuh hoe was je meting?

9. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Jammer Maria, maar toch fijn dat je een goede eisprong hebt gehad.

Gister was er bij mijn FM weer niets te zien.
    Wel jammer, omdat de vorige ronde er nu al een follikel zat van 14mm

Ik moet as donderdag weer terug.. Ben benieuwd..

10. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had gehoopt met beter nieuws te komen, maar helaas. Semenonderzoek weer niet goed. Bewegelijkheid vorm en aantal niet goed wat ik ervan begreep. Vriend lichamelijk onderzoek, moet nog naar radioloog en samen volgende week naar de gynaecoloog...pfoeh..zucht.. Ik ga ff ijs eten en janken...

11. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Nooo lets! Hopelijk kunnen ze veel met bewerken!!

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop t ook...t zit ons nie mee.. Marja jullie ook nie.. Fijn het hier kwijt te kunnen!

13. MariaP86

MariaP86 Niet meer actief

Onee Lets :(
    Veel sterkte. wat een rot uitslag zeg! :(

14. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Hooglede, België
    En we zijn gestart met Clomid voor ronde 13 (3e rond met Clomid).
    Benieuwd of we ditmaal meer geluk mogen hebben.

15. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Hoioi,

Zijn er hier ook dames die echt wat alleen aan hun pcos doen (zonder clomid dus)?
    Het ziekenhuis weigert mij als bammam verder te helpen, dus ik moet nu iets zien te doen aan mijn pcos zelf zonder de medicatie...

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bammam? Wat is dat? En waarom helpen ze je niet?

Ik heb geen idee wat je aan pcos kunt doen...behalve afvallen als je te zwaar bent dan...

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Bewust alleenstaand moeder. Ze helpen me niet omdat ik niet getrouwd ben of een vaste vriend heb. Daarnaast vonden ze men nog te jong (alsof zij bepalen op welke leeftijd je voor een kindje wilt gaan).

Ik ben helaas niet te zwaar... Ben 1,75m en weeg 65kg...

18. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Lovare, das ook klote! Ander ziekenhuis?

Er zijn wel dieten die schijnen te helpen..

19. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ja Zsa, dat is nu mijn backup. De huisartse doet daarnaast via via ook onderzoek naar andere oplossingen...
    Morgen hoop ik de uitslag te hebben van mijn cholesterol en insuline. Ik hoop stiekem dat hier wat uit komt zodat ik mijn dieet goed kan richten..
    Ander ziekenhuis is misschien straks ook een optie als hier niks uit komt
    Ik zie dat jij het ook niet echt goed geschoten hebt met je pcos en milde endometriose.. Kan je nog wel van je pcos af komen door af te vallen, of heb jij net als ik geen overgewicht maar wel de pech?

20. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @lets, het zit jou blijkbaar ook niet mee. Ik hoop dat de vorige test toch een eenmalige misser is van je mans zaadkwaliteit. Aan de andere kant kunnen ze misschien via direct injecteren in eicellen toch wel weer ervoor zorgen dat je nog sneller zwanger raakt. Alhoewel deze procedure alles behalve pijnloos is... Dus er zit nog zeker iets positiefs aan het negatieve nieuws als je het zou krijgen.

@lola, dat klinkt zeker als pcos. Mijn praktijk is echt geweldig en beschouwen niks als vals alarm. De eerste seconde dat ik het vermoede en ik belde werd ik gelijk doorgestuurd voor alle testen. Het duurde bij mij 2 weken om het rond te krijgen vanaf het 1e telefoontje.
    Helaas dat het ziekenhuis wat minder behulpzaam is. Dus mijn dokter helpt mij nu zelf verder

Deel Deze Pagina