Pcos, juni 2013 nieuwe club

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lets, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hoe oud ben je dan lovare?

Helaas, hier 1.78 en 64 kg... als ik ga afvallen kan ik door de brievenbus ;) nee das overdreven maar dus geen oplossing voor mij. 18-9 heb ik eerste gesprek na operatie. Ahv bloedprikken kunnen ze dan zien aan waardes of mn lichaam zelf voor eisprong gaat zorgen.

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hee meiden,

Hier is de 2de ronde met clomid 50mg helaas niet aangeslagen..

Volgende week een 10 daagse kuur met primolut en daarna 100mg Clomid..

stom....

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Balen Daantje, eerste ging zo goed!

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen daantje!!!!

Hier ook baalnieuws.. Wij zijn doorgestuurd voor ivf of icsi... Had het stiekem wel verwacht, maar komt toch heftig aan...

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ai Lets! Wanneer gaat t starten? Dan hopelijk wel snel raak!

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Daan, dat is erg vervelend. Ik hoop dat je volgende dosis beter aanslaat...

@Lets, het is pijnlijk om dat traject ingestuurd te worden, maar de kans dat je zwanger raakt is zo (misschien raar gezegd) wel groter dan dat van ons. Als jouw eicellen gewoon goed zijn en zijn zaad is dat ook (als individueel zaadje dan) de kans op bevruchting groot. Dan hoeft het alleen nog een leuk plaatsje in je baarmoeder te zoeken. Ik ga heel hard voor je duimen :)

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, lovare, dat is ook het enige voordeel wat ik erin zie en waar ik me maar aan vast klamp. Ik ben eerder bang voor alle lange wachttijden voordat je überhaupt terecht kunt!

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    pfff Lets... Dat is idd wel een flinke domper.. Maar ik hoor vaak goede resultaten..

Ik ga flink voor je duimen. En idd nu maar hopen dat je snel terecht kan!

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @lets, ja het wachten lijkt me echt verschrikkelijk! Je bent al zo lang bezig en dan moet je ineens op een professional gaan wachten. Helaas weet ik zelf niet zo goed waar ze dat allemaal doen (behalve in de grote ziekenhuizen natuurlijk). Ik ga duimen op een wonder voor jou en alle overige dames hier. De meeste van jullie hebben al lang genoeg gewacht

10. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, Belgiƫ
    maandag follikelmeting, ben eens benieuwd. Ook vandaag gestart met ovutesten. Ik hoop alvast niet te hard, dan is de teleurstelling mss minder hard.

11. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hoe gaat t hier meiden?

12. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Rozientje, hoe was de uitslag?

13. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    Hee dames,

Hier inmiddels bijna 2 jaar aan het proberen zwanger te worden met een PCOS like cyclus. Vorige cyclus ineens 32 dagen, dus had ineens het idee dat het helemaal goed ging komen (normaal tussen de 45 en 90 dagen). Maar nu inmiddels al weer op dag 48, het mocht niet zo zijn ;). Belangrijkste vraag voor mij op dit moment is eigenlijk: wel of niet het hele traject bij de gyn in? Op mijn werk kan ik echt heel moeilijk weg komen, dus voel me een beetje bezwaard om een traject in te gaan waarbij ik maandelijks meerdere afspraken heb. Of valt dat in jullie geval wel mee? Ik weet niet zo goed hoe het hele PCOS traject er uit ziet eigenlijk...iemand die me een beetje op weg kan helpen?

14. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @linn: net bij gyn geweest, ei moet volgens hem voor dag 20 komen anders gaat kwaliteit achteruit. Dus hooguit cyclus van rond 36 dgn.

Dus je zal moeten kiezen wie op eerste plaats komt, jij of je werk..

15. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    @Zsa: dat is wel nuttig om te weten inderdaad... Vind je het zwaar, de hele medische molen en constante gang naar de gyn? En hoe werkt dat hele Clomid gebeuren eigenlijk? Is het puur thuis hormonen slikken, of moet je ook steeds langs de gyn voor allerlei echo's?

Sorry hoor... Ik vraag jullie de oren van je kop ;)

16. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hier inmiddels de 3de dag van de primolut. Nog 7 te gaan.. Bah

@ Linn

dag 3 tm 7 hormonen slikken en dan vanaf dag 11 ofzo om de 3 dagen naar het ziekenhuis voor een inwendige echo.

Indien het zou aanslaan, mag je bij sommige ziekenhuizen het zelf thuis proberen.

Bij mijn ziekenhuis blijf je gewoon onder controle. Dus best wel intensief.

Gelukkig werk ik al 8 jaar bij mijn huidige werkgever. En zijn ze niet zo lastig.
    Ik heb verteld dat ik cystes heb op mn eierstokken en dat ik regelmatig op controle moet vanwege de hormoon kuurtjes.
    En niet vanwege een kinderwens. Mja..

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Of je vaak moet is ziekenhuis afhankelijk. Ik moest vaak omdat t niet aanslieg. Als t aanslaat nag je idd vaak 6 mnd zelf proberen.

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry dames, ben hier even niet veel meer geweest, even meer op het icsi in dusseldorfforum. Nu twee maanden wachtten tot het intakegesprek... Pff veel te lang, naja hopelijk gaat daarna alles wat sneller...

19. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, Belgiƫ
    16/9 follikelmeting gehad. Toen een eitje van 13mm rechts.
    Ovulatietestjes gaven zaterdag eisprong aan (duidelijk positieve test).
    Nu 14 lange spannende dagen.

5 oktober zou NOD zijn, als ik het goed bereken.

20. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Spannend Rozientje.. Ik denk alleen wel dat je NOD 2 dagen later is.

Ovutesten geven 36 uur voordat ze de eitjes gaan springen een positieve test. DUs je eisprong zal waarschijnlijk zondag of maandag geweest zijn.

Maar he! Eindelijk weer op het wachtbankje! Spannend meis! Ik ga voor je duimen

Deel Deze Pagina