Ja goed!! Mn ei is bijna 18MM en zit nu in mn vruchtbare periode! Volgende week moet ik nog bloed laten prikken en dan is het afwachten Mn baarmoederslijm was 4.6 MM en aan de zure kant, maar dat kan in de komende dagen nog veranderen. Ben wel blij nu
Goed nieuws Daantjuh! Moet je volgende week bloed prikken om te kijken of het eitje gesprongen is? Hier.. grrr nog steeds geen teken van m'n menstruatie Zit nu op dag 4 na provera. Het wachten begint me enorm op te breken. Ben vorig jaar gestopt met de pil en tot nu toe nog steeds niet begonnen
ja dat klopt.. Jeetje wat vervelend!! Heeft de dokter ook gezegd wanneer je je mentruatie kan verwachten of niet? Ik kan me voorstellen dat je er nu erorm van baalt zeg Hoeveel dagen werd je voorheen na de laatste pil ongesteld? Bij mij duurde dat ook 4 tot 5 dagen.. Al weet ik niet of dat even lang kan duren..?
Ik denk dat ik donderdag (op dag 7 na provera) even ga bellen en dan hoor ik het wel. Ik lees ook wel dat mensen gewoon mogen beginnen met clomid. Hopelijk is dat bij mij ook zo. De vorige keer was ik het een dag na het stoppen al. Ik heb ook nog helemaal geen voortekens ofzo.. Daantjuh.. wat is pre seed? Helpt dat voor de zuurtegraad? Merk je nu ook dat je in je vruchtbare periode zit?
ja... gewoon even bellen idd.. vooral als je de vorige x gelijk ongesteld bent geweest. Ik mocht ook midden in mn cyclus met clomid beginnen. Pre seed is glijmiddel met de juiste phwaarde om zaadjes goed naar binnen te lijden. Omdat de gyn zei dat mn slijmlies nog te zuur was ben ik gister gaan googlen en toen kwam ik uit op pre seed. Maar ik heb niet glijmiddel nodig, want ik merk wel dat ik goed vruchtbaar slijm heb ik. (is overigens het enige waaraan ik merk dat ik in de vruchtbare periode zit hoor) Ik vind het nu wel spannend.. Eitje kan elk moment springen
Werd je later in je cyclus ook nog ongesteld dan? Of werkt dat niet zo Ik neem aan dat dat ook niks uitmaakt voor de werking van Clomid toch Wel een goeie van je! Alle hulpmiddelen helpen toch Grappig dat je met een goed eitje dus wel dat vruchtbare slijm hebt. Krijg jij pregnyl? Ik lees dat sommige vrouwen dat wel krijgen en sommige niet. Dat is om het eitje ook echt te laten springen. Mijn dokter geeft dat niet geloof ik. Wel jammer. Spannende tijd idd Dit is het leuke wachten
Nee krijg geen Pregnyl. Ik moet eerst mn bloed laten prikken op progesteron. Msschien als dat niet goed is? Geen idee eigenlijk.. Ben benieuwd.. ik houd ook mn temperatuur bij. Dus zal de komende dagen wel een verhoging gaan zien.. De Gyn heeft op het moment van het voorschrijven van de clomid een laatste echo gedaan. Hieraan zag hij blijkbaar dat mn BMS geschikt was om te starten met Clomid. Ben dus niet ongesteld geweest. Officieel ga ik dus op dag 90 een eisprong krijgen, maar de Gyn ziet het als dag 17.
daantje, hou er rekening mee dat het kán dat een eitje wat langer doorgroeit voor hij springt. De mijne sprong bv pas bij 28 mm en dat komt vaker voor heb ik begrepen. Dus kan wat langer duren soms dan je nu voor ogen hebt.
ik temp en sex gewoon door hoor.. Ik wilde eigenlijk een ovu test doen, maar ben hem vergeten vanochtend.. Jeetje 28mm.. Dat is wel een grote zeg.. Gyn zei tegen mij dat ie springt tussen de 17MM en 22MM? mja ik blijf gewoon door sexen tot we een goede temp verhoging hebben..
ahha goedzo! en ovutesten kun je beter juist overdag doen dan ipv ochtendurine he.. geloof tussen 10.00 en 20.00u het beste. Alleen dagelijks rond dezelfde tijd doen. Dus kan nog vandaag al weet ik niet hoe jouw planning zit natuurlijk
ja, maar ik drink best veel water overdag.. Mja ik probeer gewoon vanaf nu tot einde werkdag niet zoveel meer te drinken.. En dan doe ik gewoon rond half 7 een testje voordat ik thuis ben..
ja precies.. ik vond dat ook altijd ellende, niet meer drinken voor die testen.. en dan moest ik nodig naar de wc, maar kon 't nog niet ivm test.. gedoe!
ja en daarna het getuur naar die stomme testen.. Ik zou eigenlijk degene met een smiley moeten kopen, maarja.. Door de follikelmeetingen ben ik al redelijk overtuigd dat ik een eisprong ga krijgen. Dus gewoon ff doorklussen.. En dat is ook geen straf natuurlijk
Eindelijk ongesteld! Vrijdag voor het eerst met clomid beginnen Hoe lang van te voren mag je niet meer drinken voor een ovulatietest? Ik heb voor deze maand die met die smiley gekocht omdat ik geen metingen krijg. Ik drink vrij veel op een dag, maar dat moet ik dan maar minderen? Daantjuh zie je al een verhoging? Zsa hoe is het met jou?
Fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden. Hehe, werd ook wel eens tijd Ik zou 3 uur van te voren niks drinken. Ik vind het ook super lastig want ik drink ook vrij veel. Ik heb net een knaller van een ovutest gehad, maar ik denk nu weer dat ik te vroeg heb getest. De test van gisteraaf was negatief Overigens ook een temp verhoging gehad.. Dus verwarring allom nu. Mja gewoon even door seksen dus. Hahahah