Hee Zsa Super nieuws! Wat fijn dat de eileiders open zijn zeg! Hopelijk maak je een eigen eisprong! Wist je dat je endometriose had? Of kwamen ze daar achter tijdens de operatie? Hee Daantjuh Dat klinkt hetzelfde als waar ik nu in zit. Ik ben alleen een paar stappen terug (bij de laatste dag clomid). Wel fijn dat de clomid bij jou een eitje heeft laten groeien! Ik hoop zo dat dat bij mij ook zo is. Nu hopen dat die gesprongen is en dat het snel volgende week is. Wat fijn dat ze op je werk zo meegaand zijn! En ook lekker dat je thuis kan werken. Ik heb nog niks verteld want ik hoef deze ronde niet zo vaak naar het ziekenhuis.
Operatie viel mee. Nu wel nog best last. Endometriose is menstruatiebloed dat zich vast zet buiten de baarmoeder. En elke cyclus speelt dat weer op. En ook daardoor minder vruchtbaar.
Jeetje Zsa.. wat een gedoe.. Maar gelukkig zijn je eileiders toegangelijk! Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je door die Leo eindelijk een eigen cyclus krijgt! Zou tof zijn! Hier inmiddels op 10dpo.. Wordt echt spannend nu..
Hee meidenIk had vanochtend een positieve ovulatietest (clearblue met smiley) maar net was die weer negatief en gisterochtend was die ook negatief. Is dat niet een beetje raar? Het kan zijn dat ik teveel gedronken heb dus drink nu niks meer en test straks nog een keer.
Het zou kunnen dat je korte piek hebt maar heb ook weleens gelezen dat pcos zorgt voor vals positief. Afwachten ben ik bang..
Hier gaat het goed... deze week is mn nod.. heb van het weekend wel een test gedaan, maar deze was negatief.. Temp is nu ook weer ietsjes gedaald, dus ik zie het somber in.
Hee Daantjuh, ik zou echt even wachten met testen tot na je NOD. Je hoort zo vaak dat die vroege testen niet werken. Wachten is echt gaar, maar dan heb je wel een goed antwoord.
Hahaha Ja behoorlijk gaar, maar ik was gewoon nieuwsgierig.. Ik wacht nu tot vrijdag.. Maar ben bang dat ik vandaag of morgen al ongesteld word. GRRRR:x
Ik ken iemand die ook heel erge ongesteldheidsklachten had tegen haar NOD aan.. Maar ze bleek uiteindelijk zwanger. Ik denk dat menstruatie en zwangerschapsklachten heel erg op elkaar lijken Daantjuh Ik hoop het voor je!