Vruchtbaar slijm en negatieve ovutest

Discussion in 'Zwanger worden' started by ukkie1985, Jun 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Zoals de titel al zegt heb ik vandaag enorm veel vruchtbaar slijm.

Het is heel doorzichtig en helder, nat/dun , en lijkt op eiwit. Ik heb het niet zelf eruit gehaald maar zit steeds op mijn papiertje tijdens het afvegen (sorry;) voor de details). Ik moet zeggen dat ik dit vorige ronde niet zo erg had vandaar dat ik een beetje in de war ben:(

Dus zonet weer een ovu test gedaan maar negatief. Net als gisteren..

Wat denken jullie? Gewoon doortesten en zoals de banner zegt zal ie waarschijnlijk wel een dezer dagen knallen? Of voor de zekerheid nu klussen..? Wil het zaad niet "verspillen" aangezien ik het idee had dat we de vorige ronde te vaak hadden geklust.

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Hier even de test van zonet. In het echt wel ietsje duidelijker maar nog lang niet knal!!

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je zegt dat het slijm helder en dun/nat is. Het moet helder zijn maar juist heel dik; zodat je er draden van kan trekken. Dit lijkt niet op vruchtbaar slijm, vandaar de test.

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ow, nouja draden trekken lukt wel (tenminste als ik het tussen duim en wijsvinger uitelkaar trek houdt dit lang vol) maar het is zeker niet dik nee. het is net een rauw ei... vandaar dat ik dacht dat het vruchtbaar slijm was.

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als draden trekken lukt, is het dik genoeg ;)

Misschien ben je wel vruchtbaar maar heb je te weinig hormoon voor de test. het slijm liegt meestal niet.

Het lijkt wel een ovulatietest van de action (klopt dat?); die zijn net als de zwangerschapstest van dat merk onbetrouwbaar.

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0

Heb met de zwangerschapstesten nog nooit problemen gehad. Wit bij niet zwanger en een streep bij wel zwanger dus dat geldt niet voor iedereen hoor.
    Met vorige rondes ook de ovu testen gebruikt en liepen toen mooi op, twee dagen knal en liepen weer af. Alleen had ik toen geen slijm.. Vandaar dat ik nu er mn vraagtekens bij zet. Maar heb ff gegoogled en zie staan dat je wel 4 dagen vruchtbaar slijm kunt hebben dus dat verklaard wel de negatieve test.

7. meissie83

meissie83 Bekend lid

Nov 30, 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Ik denk dat je ovulatie nog moet komen meid!!
    Bij deze cyclus had ik 2 a 3 dagen van te voren al rekbaar slijm.

Er is niks mis met de testen van de action, dus gewoon lekker blijven testen;)

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Je moet het echt eruit halen hoor, niet kijken naar wat er op het papiertje zit bij het afvegen.

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0

ja moest ook even aan jouw topic denken met je action test, ik zag de streep prima en kijk je onderschrift :D

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

He ukkie, ik heb deze cyclus wel 10 of 11 dagen vruchtbaar slijm gehad check tempkaartje. Duurde lang tot in de treuren voordat die ovulatie positief werd.
    Ik heb qua klussen om de dag gedaan en pas bij positieve ovulatie elke dag 3 dagen.

11. Brunette1989

May 26, 2014
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    Je kan ook van je slijm draden trekken als je geklusd hebt ongeveer 18 uur ervoor. Hier vergiste ik mij ook vaak in. En dan zijn het inderdaad dunne draden. Dus dat is het anders dan het vruchtbare slijm. Die moet dik zijn zoals hierboven gezegd is.

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Nog niet geklust deze week dus het zal wel vruchtbaar slijm zijn. Ik blijf doortesten en verwacht mn ei dit weekend

Share This Page