Wat vind jij hier nou van? Ik heb wel een smiley maar die streepjestest lijkt nog niet helemaal positief toch?
ik moet zeggen ik zie hem toch goed de laatste. maar ik heb er zelf geen ervaring mee want gebruik ze nooit. wat ik wel zou doen is gewoon vanavond klussen en overmorgen. wie weet heb je dan net je kans!! wie niet waagt wie niet wint! Ik snap heel goed je gevoel. het is ook niet niks de mmm ingaan. al zou ik als mijn vriend het zou willen het zo weer meteen doen. dan zou ik meteen bellen. maar iedereen staat hier anders in. Je probeert al zoveel om gezond te blijven en je beter te voelen en het maakt voor jou gevoel nog niet veel uit. Ik zou 19 juni gewoon naar het gesprek gaan en dan kijken hoe het dan aanvoelt. voelt het goed dan kun je ermee doorgaan. je moet niks doen waar je niet achterstaat of geen goed gevoel bij hebt. Maar ze zijn er om je te helpen je wens proberen te vervullen.
Hoe gaat het met jou? Al een ei in zicht... Nou, zo bizar. Heb ik vandaag dit! 2 dagen een positieve test??? Lijkt toch wel een goed ei te zijn dan deze keer. En dat op cyclusdag 28. Heb ik nu vandaag of morgen mijn ei? Gisteravond hebben we het gezellig gemaakt. Vanavond dan nog maar een keer? Of zou dat dan al te laat zijn?
Oehhh een positieve test. Binnen 48 uur springt deze dan als ik andere altijd goed begrijp. Ik zou zeggen probeer het gewoon en wie weet morgen ook nog eens. Of alleen morgen. Je hebt gisteren nig geklust dus dan moet morgen alleen goed kunnen zijn. Maar je mannetje zal nu nog 2 dagen niet erg vinden denk ik
Begin hier langzaam vruchtbaarslijm te krijgen geloof ik. Maar ben nog vroeg tegen over normaal. Offf teunisbloemolie moet werken. I dont know we merken hrt gauw genoeg.
Ja, ik denk uiteindelijk dan ik toch gisteren mijn eisprong al heb gehad. Had namelijk gisteren zeurende buikpijn en in de avond was dat weg. We hebben wel nog even seks gehad gisteravond maar denk dat eisprong al weg is. Dus we zitten weer op het wachtbankje. Jeetje, heb nu toch best een goed gevoel over deze ronde eigenlijk. Heb nog nooit 2 dagen achter elkaar een positieve test gehad. Jeeej. Laten we hopen dat het raak is. Hier slecht nieuws gehad. Na mijn kuur is de darmparasiet nog niet weg. Dus mocht ik niet zwanger zijn, dan moet ik de kuur nog een keer doen. Maar nu even afwachten en het rust geven dan maar. Ooooh, zo vroeg al? Wow, dat zou echt geweldig zijn! Dan zou je gewoon een mooie cyclus hebben van misschien nog wel minder dan 35 dagen. Ohh, als dat zo is dan ga ik het volgende maand ook weer proberen hoor. Hoop het echt voor je. Zou leuk zijn ook als we straks samen zwanger zijn, hihi. Hier gaan we alweer aan de granaatappelsap. Vorige rondes niet gedaan want had er toch geen goed gevoel bij maar nu ga ik het weer lekker drinken. Wie weet.
Nouw het is maar heel weinig hahah kan misschien nog een paar dagen duren. Heb toenstraks bij de action 2 doosjes zwangerschapstesten gehaald en 1 doosje ovulatietesten van 5 stuks. Doe het normaal niet maar wil gewoon eens even kijken of de teunisbloemolie werkt. Zo zeg dat is fijn dat je een goed gevoel hebt deze keer. Vooral nu je testen 2 dagen achter elkaar positief waren. Ik ga heel hard voor je duiken dat het raak is. Dan weet je misschien nog voor de afspraak in het ziekenhuis iets mocht ie geweest zijn. Dan kom je net ervoor op je Nod uit Ik lees veel vrouwen die granaatappelsap drinken. Of het werkt weet ik niet. Maar het proberen waard. Zou wel heel leuk zijn samen zwanger ja
Jaaaa de teunisbloemolie doet zijn werk geloof ik. Heb vandaag eens bij de action ovulatietesten gehaald. Wilde toch weten of de teunisbloemolie zijn werk doet. Ik dacht ik probeer vanavond gewoon eens en kreeg dit streepje . Binnen hoeveel dagen is de streep net zo donker als de teststreep. Is echt de eerste keer dat ik dit gebruik. Zooo blij. Eindelijk weer een kortere cyclus van rond de 35 hoop ik.
Nouw gisteren en eergisteren nog verder getest en dit is het resultaat. Goed dat ik toen opnde gok een test gedaan heb. Denk dat gisteren of vandaag mijn eisprong is als ik het goed heb dan. Eergistern geklust maar dat was al voor de test. Gisteren helaas niet omdat vriendlief meteen sleep toen we in bed lagen. Nu vandaag nog proberen. Dan moet het goed zijn toch?
Ik wil je niet demotiveren, maar helaas zeggen deze testen niet dat er een eisprong is geweest bij je. Bij mij lopen ze soms ook op, dan weer af, dan weer op, dan weer af en toen in eens positieve test. Dus zolang je geen positieve test hebt, wil dat niets zeggen. En bedoel je bij mij? Ik heb mijn ei toch al gehad? Ik zit nu op het wachtbankje. Ik wil volgende week maandag ( op 10 dpo) een testje gaan wagen. Hoop het zooooooooo!
Nee dat klopt we wachten het allemaal af. Vandaag wel erg misselijk en buikpijn. Zit er denk ik toch wel aan te komen. Maar je mag zeker zeggen wat je ervan vind of denkt. Dit is de eerste keer voor mij doe testen en ja moet nog allemaal kijken hoe het werkt. Ochjaaa klopt ook. Moet soms goed onthouden hier wie wat heeft en niet. Sorry . Vind het heeeel spannend voor je! Duim hard voor je mee
Haha, en nog verder getest? Loopt hij weer op? Merk je nog wat meer aan vruchtbaar slijm of iets? Hier ga ik maandag testen! Dat is over 6 dagen al. Hoop het zoooooooooo!
Vruchtbaarslijm is nu stuk meer als gisteren. Vandaag en overmorgen nog even gezellig maken denk ik. Had vandaag weer last van mijn buik en rug en wat misselijk. Hoop het echt zo voor je. Dat zou mooi zijn net voor je afspraak!!
Heb je nog verder getest met ovulatietesten? Is hij al positief. Zou het echt leuk voor je vinden. Hier vanochtend misselijk. Maar zit pas op 5dpo dus dat kan helemaal niet, haha. Maar toch, heb echt een goed gevoel over deze ronde. Maar durf het eigenlijk niet te hopen want dan voel ik mij dadelijk weer depri als het niet raak is.
Die was nog minder als de andere. Eigenlijk niks meer. Wel al paar dagen last van me buik en misselijk. In een ander topic zeiden ze dat ik me piek al gehad heb als het goed is. Nouja we zien het wel. Volgende ronde eerser beginnen. Nu was het op de gok. Helemaal niet de bedoeling om het te doen. We klussen gewoon on de 1-2 dagen de komende dagen en dan zien we wel. Mijn vriend wil er niet te veel mee bezig zijn. Ofja helemaal niet. Hij heeft zoiets we zien wel hoe het komt. Ben eens benieuwd bij jou. Sommige hebben dat wel. Al is het vroeg. Zelf had je wel wen gevoel dat het zou kunnen he? Hoop het zo voor je!!
Ah ja, dan zou het zeker kunnen dat je je eisprong al hebt gehad. geen vruchtbaar slijm meer? Ik hoop het voor je. Dan zou dat een korte cyclus betekenen toch? Hoeveel dpo zit jij nu dan? Ja, heb wisselend een goed gevoel en dan vervolgens weer niet. Weet het gewoon niet. Nou ja, het enige is dat we kunnen afwachten. Heel irritant. Mja...
Op uitnodiging van Pitahaya mij hier ook maar eens inlezen. Ben op zoek naar ervaring met pcos en in het bijzonder wat er aan gedaan kan worden om de menstruatie te bevorderen los van eventueel medisch traject. 23 mei is bij mij pcos vastgesteld middels inwendige echo. Een "prachtige" kralenketting zichtbaar op rechts. Ondertussen zit ik op dag 94 van mijn huidige cyclus. 30 juni moet ik met lief terug op gesprek met fertiliteitsarts en dan zal aan de hand van bevindingen nav echo en bloedonderzoek worden gesproken over plan du campagne... maar eigenlijk wil ik, indien mogelijk, eventueel het medisch traject een handje helpen.
Welkom. Hoe je het kan helpen. Dat is een goede. Ik heb nu de eerste maand teunisbloemolie gebruikt in de hoop dat mijn cyclus korter word. Dat is nog even afwachten. Denk gisteren mijn eisprong gehad te hebben. Maar dat is niet 100% zeker. Hoe ik me voelde is de kans groot. Verder gezond eten en bewegen denk ik dat helpt. Spannend binnenkort de afspraak. Ik vond het toen fijn om geholpen te worden. 3 of 4e ronde clomid was ik zwanger.
Ja denk het wel. Kan het niet met 100% zekerheid zeggen. Vandaag ook weer best wat vruchtbaarslijm. We wachten het af. Denk dat ik nu 1dpo ben. Vervelen he als je gevoel steeds wat anders zegt. Het ene moment voel je vanalles en het andere moment weer niks. Het enige wat we kunnen doen is afwachten helaas.