Woehoewwww ik zie hem ook. . Hoop dat ie alleen maar donkerder word!!! Voorzichtig al gefeliciteerd Je lichaam dacht wat mmm niks ervan laat je wel even zien dat het niet nodig is. Hoop dat ie mooi oploopt de komende dagen.
Hahaha, inderdaad. Mijn lijf wil niet de medische molen in. Maar wow, als je gefeliciteerd zegt, vind ik nog beetje eng hoor. ben natuurlijk echt mega te vroeg. Ik ga morgen weer testen en hopelijk is hij dan donkerder.
Hallo allemaal, Heb al een tijdje niks meer gepost. Omdat ik even mijn gedachte er af wou houden. En misschien helpt dat. Ik heb vanmiddag getest en die gaf zwanger aan. Het is wel 2 dagen voor mijn nod dus ik durf nog niet heel blij te zijn.....
Dat zou zeker leuk zijn. Ik test woensdag ochtend nog een keer en dan weet ik genoeg. Maar ik ben nog niet heel blij.... ook omdat mijn vorige zwangerschap in een miskraam eindigde. Dus probeer ik goede hoop te houden. Jij zwanger? Of heb ik dat verkeerd gelezen zo ja jij ook van harte gefeliciteerd!
Geen idee nog. Maar had vanochtend een licht streepje. Moet je hierboven maar even lezen. Dus hoop het! Knap dat je het vol kan houden om pas woensdag te testen. Ik ga morgen alweer testen hoor.
Ik wil ook wel blijven testen. Maar dan maak ik mezelf denk ik gek. Maar zou leuk zijn als je zwanger bent na een hele tijd. Ik heb getest met 2v5 van Kruidvat. Die gaf al best een duidelijke streep voor 2 dagen voor nod. Nu wil ik dus op mijn nod testen. Kijken of de streep duidelijker word. Ik ga voor je duimen!
Ik ga ook voor jou duimen! Ja, ik maak mezelf ook helemaal gek maar misschien als het streepje wat meer gaat oplopen dat ik dan een dagje kan overslaan met testen. En op nod en daarna test ik ook nooit meer.
@Eddie86 Gefeliciteerd!! Dat komt wel goed! Maar snap je angst wel een beetje. We duimen dat alles gewoon goed gaat.
Onze vakantie zit er bijna op. Morgen terug op huis aan. En ik bedenk me nu dat er voor dinsdag een belafspraak gepland staat zodat mij uitslag vab het bloedonderzoek en de uitslag van het uitstrijkje meedegeeld kan worden... Ben ook benieuwd of ze in combinatie met de uitslag van pcos onlangs besluiten mjj al wat voor te schrijven? Iets van een menstruatieopwekkendmiddel ofzo? wwwhhhaaa! Komt griezelig dixhtbij zo!
Hij loopt heel mooi op nou hopen dat het goed blijft gaan. Ik ga morgen denk ik nog een testje doen. Ik zeg gefeliciteerd!!
@Pitahaya de testen lopen mooi op!!! Ik zou zeggen gefeliciteerd! @Bacio ohhh de vakantie alweer om. Helaas weer naar huis. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen dinsdag. Hoop dat ze al wat voor je kunnen doen
Ben hier pas 7/8 dpo. Maar heb het gevoel dat het zo wel eens kan zijn. Dacht vruchtbaar slijm te hebben dus vanmorgen un ovu.test gedaan die is de laatste 2 dagen weer wat donkerder. Kan ie al op een zwangerschap reageren mocht het zo zijn? Kan me nog amper beheersen een zw.test te doen haha
Meelezer breekt even in: @Eddie86 en @Pitahaya , gefeliciteerd! Ga voor jullie duimen dat het goed blijft gaan! Ben zelf van de jongste zwanger geraakt met pcos en een lange cyclus
@Myhappyfamily; stiekem ben ik ook altijd wel weer blij als het erop zit en ik weer op huis aan ga... maar we hebben wel genoten!
Helaas heb ik hier geen ervaring mee, maar wat spannend dat je het gevoel hebt dat het wel eens zo kan zijn! Zo begon het bij Pitahaya ook toch?!