PCOS maar op de natuurlijke manier proberen zwanger te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pitahaya, 31 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ah neeee wat jammer zeg. Had het je zo gegund.
    Maar ik blijf je volgen hoor. En fijn ook dat die teunisbloemolie wel lijkt te werken dus! Zou het volgende maand dan weer nemen.

2. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Lief dat je me blijft volgen.
    Heb wel het idee dat het helpt dus ga komende ronde weer door ermee

Zie aan mijn temp dat ik wel een ei heb gehad. Is de laatste dagen 36,9 en normaal zo een 36,5
    Maar heb het ook veel dagen vergeten dus valt niks te zeggen dan.

3. Pitahaya

Misschien over een paar dagen nog eens testen? Het kan nog steeds!

4. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Heb nieuwe testen gehaald. Eind van de week miss nog een test als ik niet ongesteld ben. Alles kan inderdaad nog.

5. Pitahaya

Wanneer is je nod denk je? Ik hoop het zoooo voor je.

Hier voel ik mij prima. Bijna nog meer energie dan anders. Niet echt misselijk (heel klein beetje weeig gevoel). Voel mij bijna niet zwanger.
    Maar dus even deze test gedaan en toch leuk om 2-3 te zien. Jeeeeej. Nu aangemeld bij moeders voor moeders en die komen maandag langs.
    En ook al aangemeld bij de verloskundige alleen die moet ik nog even terugbellen. Vind het wel spannend allemaal hoor! Vooral omdat ik mij zo goed voel.

20170620_070754.jpg

6. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Dat is wel heel fijn dat je je zo goed voelt :D
    Bij mij begon de ellende met 6 weken :p
    Altijd leuk om te zien he dat het oploopt ;)
    Word toch allemaal spannend. Vooral dadelijk als de eerste echo is. Om de kleine uk te zien en misschien te horen.

Dacht mijn nod vandaag.maar misschien is mijn eisprong wel later geweest dan ik dacht. We wachten het af.

7. Pitahaya

Ja, vanaf 6 weken krijg je stijging in je hcg hè? We wachten het af. Bij mijn zoontje was ik ook niet echt misselijk. Spugen was op 1 hand te tellen.

Wanneer ga je weer testen?

8. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Als ik eind van de week nog niet ongesteld ben ga ik weer testen. Wat last van mijn onderbuik sinds gisterenavond. Dus denk dat de ongie gaat komen deze week

Ohhj dat is wel fijn dat jij niet zoveel hebt moeten overgeven. Dan geniet je er ook meer van :D
    Ik was op het begin 5kg afgevallen :eek:z

9. Pitahaya

Ah, wat balen zeg als je ongesteld word. Had het je zo enorm gegund. Dacht, leuk samen zwanger. Hoop echt dat het dan volgende ronde raak is hoor!

Hier zojuist gebeld en 18 juli staat de eerste echo gepland. Spannend! Toch wel weer bang dat het niet goed is ofzo.

10. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Leek me ook leuk samen zwanger zijn!! Het kan nog steeds. Vooral we nu al een tijd samen kletsen zou dat heel leuk zijn. Denk weer een lange cyclus zit alweer op dag 34.

Leuk!!! Nog heel even wachten en dan zie je de kleine uk :D. Jawelll alles komt goed ;) niet druk over maken.

11. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)

Hoe gaat het nu?

En met jou? @Pitahaya

12. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Gisteren toevallig nog een test gedaan maar was niks. Dus we gaan nu wachten totdat ik ongesteld word. Gewoon weer wen lange cyclus.

Temp was nu ook gezakt van 37 gisteren naar vandaag 36,7. Dus zal wel niks zijn denk ik.

Hoe gaat het met jou?

Pita hoe voel jij je?

13. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Whaaaaa dames ik kan mijn ogen niet geloven zeg:eek:
    Net nog een testje gewaagd een uur geleden. Mijn handen beefde zo erg van de honger niet meer normaal. Had dit ook bij mijn dochter. Heb daar altijd wel last van als ik echt iets moet eten maar nu wel heel erg. Kan mijn ogen niet geloven. Knijp me even:eek:
    Het is nog heeeeeel licht en bijna niet te zien op de foto. Maar toch is het zo. Vriendlief ziet het niet.

Bijgevoegde bestanden:

14. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ohja?! Ik zie ook wat. Heel licht, maar ik zie wel wat! Het is je gegunt. Komende dagen nog eens een testje?

15. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Maandag ga ik weer een testje doen!! Hoop dat ie gaat oplopen!! Kan het niet geloven. Nooit gedacht dat het zonder ziekenhuis ging lukken!

16. Pitahaya

Ik zie hem ook! Wel heel licht maar ik zie hem wel!
    Ben benieuwd of je test morgen is opgelopen. Hoop het zo voor je!

17. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    had gisteren nog een test gedaan maar die was hetzelfde als de dag ervoor of misschien nog iets lichter. ga er morgen weer een doen. hoop dat ie dan wat opgelopen is. kan het nog steeds niet geloven. zou het door de teunisbloemolie komen of gewoon echt geluk. heb waarschijnlijk mijn eisprong een week later gehad dan ik dacht en die week hebben we maar 1x geklust. echt geluk hebben dan. had echt nooit verwacht dat het zonder zieknhuis zou lukken

18. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    hoe is het hier met de rest?

19. Pitahaya

Oh, wat jammer dat test nu wat lichter is geworden.
    Ik hoop wel dat hij morgen is opgelopen dan!! Hoop het zoooo voor je!

Hier is zojuist moeders voor moeders langs geweest. Vanaf vrijdag mag ik weer in kannetjes gaan plassen, hihi. 20170626_131214.jpg

20. Pitahaya

Hoe gaat het nu met je? Nog getest?

Deel Deze Pagina