PCOS maar op de natuurlijke manier proberen zwanger te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pitahaya, 31 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Hoi dames,

Voor de lijst, ik ben 25 jaar, 13e ronde voor 2e kindje, NOD ergens eind feb. verwacht ik.

De afspraak is heel erg meegevallen. Uitslag van het zaadonderzoek was goed, heel fijn. Ze hadden mij clomid willen geven maar Doordat mijn cyclussen de laatste maanden niet boven de 35 dagen uitkomt willen ze toch even afwachten en is het niet nodig om al te gaan behandelen. Ze konden aan de hand van de gegevens uitrekenen hoeveel kans je had om in het komende jaar spontaan zwanger te worden, dit was 64% kans en ze behandelen pas onder de 30 dus klinkt allemaal heel positief. Als ik in nov. nog niet zwanger ben (2jr. na miskraam) moeten we terugkomen. Wel krijg ik deze cyclus nog een cyclusanalyse om er zeker van te zijn dat ik een goede eisprong heb, dus vanaf maandag voor inwendige echo net zolang tot dat er een eisprong geweest is, daarna bloedprikken op progestoron. We gaan heel hard hopen dat er binnenkort een spontane zwangerschap komt, maar die kans is er zeker zei de arts. Hoe gaat het met jullie allemaal?

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    #42 Micchan, 4 feb 2017
    Laatst bewerkt: 4 feb 2017
    N2015: Ja het zou kunnen, ik heb eerlijk gezegd echt geen idee of het nu weer dat is.. Maarja we horen het vanzelf. :)
    Heb je al getest of hou je het nog vol? Ik zou dat echt niet kunnen hoor.. Vind het knap van je. :)

Oktober91 ik ben ook benieuwd hoe de intake is gegaan.

Kim leuk als je mee komt schrijven. Bij mij was inderdaad ook te zien op de echo en later kwam het ook uit het bloed (of nouja, ze focuste zich op een andere waarde die niet goed was en toen ik ernaar vroeg, zei ze: 'oh, ja, je hebt ook PCOS ja' :p). Donkere afscheiding herken ik niet. Zeg maar als je op de lijst wil trouwens!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh je had net gereageerd Oktober! Dat klinkt allemaal positief, fijn zeg. :) Ik duim heel hard dat je binnenkort spontaan zwanger bent! Zal het lijstje even aanpassen. :)

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    ♡ Zwanger worden met PCOS ♡

✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿

Proberen zwanger te worden

- N2015 (26 jaar) ● Tweede kindje ● Eerste ronde ● NOD: 4 februari
    - Myhappyfamily (28 jaar) ● Tweede kindje ● Derde ronde ● NOD: 11 februari
    - Pitahaya (31 jaar) ● Tweede kindje ● Tweede ronde ● NOD: 12 februari

- Oktober91 (25 jaar) ● Tweede kindje ● Dertiende ronde ● NOD: eind februari
    - Micchan (22 jaar) ● Derde kindje ● Derde ronde ● NOD: 22 maart

✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿

Zwanger!

- Amch (? jaar) ♡ Zwanger van haar tweede kindje ♡ Uitgerekend op ? ● It's a boy/girl/verrassing

Afspraken

Micchan: 7 februari afspraak met vrouwenarts
    Amch: 23 februari eerste echo
    Pitahaya: 8 maart afspraak maken met de huisarts

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Dat klinkt allemaal erg positief!
    Ook goed dat ze nog wel even willen checken of er inderdaad een goede eisprong is. Heb je hier zelf een idee over? Want dan zou je gewoon zwanger moeten kunnen raken natuurlijk.
    Konden ze ook iets zeggen over dat je ondertussen al 13 maanden bezig bent en het niet is gelukt? Of is dat dan gewoon pech?
    Deed jij nou ook iets van ovulatietesten o.i.d. ?
    Wel fijn dat je cyclussen wat korter zijn de laatste tijd. 34 valt opzich gewoon ook onder normaal.

6. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Oktober dat klinkt gelukkig positief. Hoop voor jullie dat je gewoon op de natuurlijke manier voor die tijd zwanger bent. Konden ze niet ergens aan zien waarom het toch nog niet gelukt is de laatste 13 maanden?

7. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Kim leuk dat je hier mee komt kletsen. Bij mij was het ook op de echo al te zien maar ze wachten inderdaad het bloedonderzoek ook af. Bij mij was 1 hormoon aan de hoge kant tegen over normaal. Weet alleen niet meer welk.

8. Pitahaya

Ben zo benieuwd naar N2015!!!

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik ook. :)

10. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ja idd spannend!!!

11. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8
    Hahaha sorry!
    ik ben niet ongesteld maar ook niet getest 😂...

We waren donderdag op kraambezoek geweest en op de terug weg in de auto zegt m'n vriend ineens... pfoeh misschien moeten we het maar bij 1 kindje houden...HUH?
    Nou... hij is dus beetje onzeker over alles. Maar dit is dus heel wat anders dan t gesprek wat we een aantal weekjes geleden hebben gehad. Er spelen verschillende factoren mee...
    Mijn werk.. onzeker over mijn baan ivm verkoop van het bedrijf
    . Maaar in de branche waar ik werk is heel veel werk! En ik heb een prima cv.. en de wil om te werken!
    Dit is er eentje van. Wat moet ik toch met zo'n vent? Haha! Hij zei wel.. als het zo zou zijn is het welkom natuurlijk..
    Dus beetje wispelturig ofzo?
    Sorry voor mijn rare verhaal! Hahaha...

Hoe Is het met jullie??

12. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Spannend nog niet ongesteld :D
    Heb je wel ergens last van of merk je niks?

Owjee dat is dan even niet niks om te horen. Snap hem wel een beetje. Maar zal wel goedkomen denk ik. Denk inderdaad gewoon onzeker. Hoop voor je dat het raak is.

13. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8
    Ja opzich snap ik hem wel. we het wel gewoon prima. Wonen nu 3 jaar in ons huisje waar we super gelukkig zijn, hij heeft een vast contract fulltime, en ik heb altijd nog 2 jaar ww zoiezo! Ook al zou ik daar niet graag in gaan haha! Dus eigenlijk is er niet heel veel onzekere aan. Maar ach! Alles komt altijd goed! Ik ben niet meer zo'n denker als een paar jaar geleden haha!

Ik heb 15 dagen geleden mijn eisprong echt gevoeld.. maar ik ben nog niet ongesteld. Ook voel ik niets anders, dus we wachten gewoon even af! Ik zal online even een test bestellen:p.

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oei dat lijkt me niet leuk om te horen. :( Snap het inderdaad ergens wel, maar klinkt alsof dat helemaal goedkomt!

En joh, hoe hou je het vol. :$ Ik vind het heel knap. :)

15. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8
    Ik snap helemaal niks meer van de dagen!
    Als ik tel zit ik de 9e pas op 40 dgn. Maar zaterdag weken terug eisprong gehad. Dus nu weet ik niet wanneer ik eigk ongesteld moet worden.
    Pfff wat een nachtmerries! M'n vriend zat vannacht in de gevangenis! 😂... en een collega van me kreeg een 2ling met een keizersnede en ik moest na de geboorte meteen hun mee helpen want haar man durfde niks. En ze sliepen bij ons op zolder zodat ik kon helpen.
    Zijn toch rare dromen? Ik snap erniks van!

16. Pitahaya

Als je zeker weet dat je je eisprong hebt gehad, dan ga je deze keer gewoon een kortere cyclus hebben.

Maar jij eens even testen joh!! Want je bent misschien wel gewoon zwanger! HUP HUP.

Ik heb ook testdrang, maar slaat nergens op om dat nu te gaan doen.

17. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8
    Hahaha nee want ik voel echt totaal niets! Toen ik zwanger was voelde ik echt van alles.. nu niet! 😂

18. Pitahaya

Ja, maar weet jij 100% zeker dat je je eisprong hebt gehad?
    Want zo ja, dan moet je nu wel zwanger zijn!!

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nou, een normale LF is geloof ik tussen de 10 en 18 dagen, dus wat dat betreft kan het nog wel. :p Maar ik zou echt GEK worden als ik het van het weekend verwacht had, het niet doorgebroken is en ik geen test in huis zou hebben. Waaaah. :D

20. Pitahaya

Jaaaaa, ik dus ook!!

Deel Deze Pagina