PCOS maar op de natuurlijke manier proberen zwanger te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pitahaya, 31 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Pita ben benieuwd wat ze zeggen dadelijk!

N2015 hahah ja ik snap je dan helemaal. Kleren zegt niks maar toch 😝
    Ohh toch al een tijdje idd misschien toch maar niet meer te lang wachten voor het misschien erger word

2. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8
    Oh wauw dat is ideaal!! Dat lijkt me wel fijn..
    Hoe Is het gegaan? Wat zeiden ze?
    Hoop voor je dat je deze maand wel mooi een eisprong hebt. Mag wel weer eens dan!

Hahaha idd.. kleren zeggen niet veel maar ja ik weet niet.. hoe die praat en z'n accent😂😂 hahaha
    Bel maandag wel voor een afspraak voor dinsdag. Dat zit er een vrouwelijke :p.
    Komt wel goed!

Denk dat m'n eisprong eraan zit te komen...
    Hebben jullie allemaal al lang geen anticonceptie meer? Ik slik al sinds januari 2013 geen pil meer..

3. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    ik heb mijn spiraal er in oktober afgelopen jaar eruit laten halen. Dat is wel fijn als je al zolang niks meer hebt gebruikt. Dan hoef je niet meer te ontpillen nu.

Ja dat zou ik dan ook doen als je je bij haar fijner voelt

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik slik sinds november 2012 geen pil meer. Heerlijk!

Nou, de huisarts nam mij serieus. Ik moet nu ontlastingsonderzoek doen. O.a. op parasieten en de ziekte van chrohn. Wel spannend. Ik moet dan 3 dagen ontlasting verzamelen en dinsdag moet ik het inleveren in het ziekenhuis. Ook moet ik bloedprikken omdat ik zo moe blijf.

En dan een week later moet ik bellen of de uitslag binnen is en zo ja, dan moet ik weer een afspraak inplannen bij de huisarts. Dus ben nog wel even zoet ermee.

Morgen start ik met ovulatietesten. Ook erg spannend! Ben benieuwd of ei er al aankomt.

5. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Je bent er wel even zoet mee inderdaad maar wel fijn dat ze er wat mee doen. Ben eens benieuwd wat eruit komt.

Word weer spannend. Hoop dat je ni wel een goed ei krijgt. Moet toch eens gaan lukken nu!

6. Pitahaya

Ja, ik ben ook erg benieuwd. We wachten het af...

En tsja, ei zou over 6 dagen moeten komen maar heb niet echt het idee dat dat gaat gebeuren ofzo. Ik heb het idee dat deze cyclus weer langer gaat worden dan de gemiddelde 39 dagen. Bleghhh.

7. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Dat zou balen Zijn!! Vooral omdat je al het idee hebt dat je geen of geen goed ei hebt.

Ik hoop dat mijn cyclus ook weer stuk beter word deze ronde. Ga ff van een cyclus van rond de 40 dagen uit.

8. Pitahaya

Ik ga altijd van het gemiddelde uit van mijn laatste 3 cyclussen. Dat is wat mijn app ook automatische berekend.

Mijn testen lopen toch op. Deze is nog niet positief toch? Maar had wel met geconcentreerde urine geplast. Daarom zal hij wel donkerder zijn he?

Michan, hoe gaat het met jou? Heb je de uitslag van het bloedprikken al?

9. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8
    Woow pitaya ik vind 'm wel positief voor een ovulatie test! Maarja .. ik heb er miss weinig verstand van! Ik lees wel vaak de je steeds hetzelfde tijdstip moet testen?

Micchan hoe is t met jou?

Myhappyfamily hoe is het met jou? Is je menstruatie al weer minder?
    Hadden we ergens nog een lijstje met wie hoe en wat? Haha ik weet het allemaal niet meer!

Ik zit nu 3 weken na de miskraam en ik had vanavond ineens oud bloed... een beetje maar! Herkend iemand dit? Ik vind het maar vreemd.
    Ik dacht nu juist mijn eisprong te hebben namelijk..

Oja en ik heb de huisarts gebeld en moet morgen een resepje ophalen bij de apotheek. Alleen telefonisch gedaan..de assistent dacht een schimmeltje dusb even behandelen. Hopelijk is het dit!

10. Pitahaya

Oh. wat voor schimmeltje?
    Krijg je antibiotica?

Het kan best dat je cyclus nu even van de rel is door de miskraam he?

Oooh, hier mega veel vruchtbaar slijm en ook beetje zeurende buikpijn onderin. Maar die test gisteren vond ik toch niet knallend genoeg en in de avond was hij weer negatief. Ik ben zooo benieuwd naar mijn test straks (nog 2 uurtjes). Hoop zo dat hij knalt!

11. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Spannend pita. Ik doe zelf geen testen dus weet niet wanneer ie precies goed is. Maar zag er erg positief uit.
    Hoop nu echt voor je dat je een goed ei krijgt.

N2015. Ohww das wel minder een schimmeltje. Maar helaas niks aan te doen. Hoop dat het middeltje snel helpt
    Het kan goed zijn dat je lichaam even van slag is na de miskraam. Als het niet doorzet krijg je misschien toch nog je ei.

Hier gaat het prima. Ongie is sinds gisteren helemaal over. En ja wanneer en of ik een ei heb dat is de vraag. Maar aan ovulatietesten enzo begin ik niet. Ik merk het wel. Anders maak ik me zelf alleen maar helemaal gek.

12. Pitahaya

#172 Pitahaya, 8 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2017
    Haha, ik vind het wel leuk juist.
    Ik ga vanavond nog een keer testen en dan morgen weer. Ik verwacht morgen een positieve test wel hoor. Heb echt heel veel slijm.

Die van vanmiddag was dus nog niet positief.

13. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    En dames hoe gaat het hier? Pita al een goed ei geahd?

Hier is het nu afwachten of en wanneer ik eisprong heb. Hoop dat de cyclus weer korter is nu.

14. Pitahaya

Ik zit op het wachtbankje!!

Of het echt een goed ei was weet ik niet helemaal...

Ik had 8 maart in de avond een positieve test, volgende ochtend weer en die middag weer. In de avond was hij weer negatief.
    Allemaal met cb smiley getest.
    Maar voorheen als ik een goed ei had, had ik soms echt wel 2 dagen positieve testen. Dus weet het niet. Maar we hebben het gezellig gemaakt en nu dus op het wachtbankje en 3dpo. Vind het zo spannend!!

Myhappyfamily, ik hoop zo dat jou cyclus een stuk korter gaat zijn! Als ik nu ongesteld word, dan kom ik op een cyclus van 37 dus ook alweer wat korter dan de vorige gelukkig.

15. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik ben dan eens benieuwd inderdaad bij jou! uiteindelijk moet het toch eens gaan lukken he!
    Word nog ff paar daagjes op de tandjes bijten voor je kan testen.

Hoop ook dat het korter word als de laatste cyclus de 2 ervoor waren rond de 40 nouwja als dat standaard word dan weet je wel ongeveer iets.
    Begin wel al meer vruchtbaarslijm te krijgen, maar weet niet als je geen ei krijgt of dat dan ook is.
    Heb ik bij mijn vorige zwangerschap allemaal niet opgelet.

16. Pitahaya

Ja, ik had toen ook op dag 9 al beetje vruchtbaar slijm maar pas op dag 24 een ei, dus hoeft niet iets te zeggen.
    Dat wachten... zo irritant eigenlijk.

17. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Nee dat snap ik. Wil niet zeggen dat je bv 2 dagen erna je ei hebt. Maar het komt eraan ALS het goed is.

Je echt k*t dat wachten elke keer. Ik ben altijd zo ongeduldig met die dingen haha. Ik probeer er niet meer zoveel mee bezig te zijn. Zo verre het lukt.

18. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8
    WoeHoe pita! Ik ga voor je duimen! Er heeft zoiezo iets gespeeld kwa eisprong.. anders had je ook geen smiley. Over 11 dagen zullen we het zien!

Myhappyfamily.. ik hoop echt voor je dat je een kortere en duidelijkere cyclus hebt dit maal. Doe jij ook niets met ovulatietesten?

Ik heb echt helemaal geen idee hoe mijn cyclus is.. geen idee wanneer ik ga menstrueren.. lekker irritand dus haha!
    Wel heb ik besloten om te gaan solliciteren voor een nieuwe baan. Het bedrijf waar ik werk staat te koop. en daarnaast word ik behandeld als een oproepkracht! Lekker onduidelijk en zonder vastigheid.. dus we gaan maar weer wat nieuws zoeken. Wel spannend zo met het zwanger willen worden en solliciteren haha!

Genieten jullie ook zo van het mooie weer... 😍 ik moet morgen met m'n zoontje even naar het ziekenhuis naar de dermatoloog.. lekker op de fiets!! Nu al zinin hahaha

19. Pitahaya

Op welke dag van de cyclus zit je nu N2015?

Pfff, hier echt niet lekker gewoon. Rillerig en verkouden. Maar ben al 4x (!!!!!) deze herfst/winter ziek geweest. Snap er echt niets van! Dus hoop dat het niet weer gaat doorzetten want kan mij echt niet meer ziek melden nu.
    Nog 10 nachtjes... denk dat ik maandag al ga testen (10dpo). Dus nog maar 6 nachtjes dus. Spannend!

20. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    N2015. Op hoeveel dagen zit je nu?
    Nee ik gebruik geen testen en temperaturen doe ik ook niet. We hebben zoiets we zien wel hoe het loopt. Anders ben ik er ook weer te veel mee bezig. Dat is niet zo goed voor mij.

Oww pita dat is inderdaad niet zo best. Hoop voor je dat het niet doorzet. Maar je kan er ook niks aan doen helaas.
    Dat word spannend. Deze ronde duimen we ook weer hard mee.

Deel Deze Pagina