Pcos mama's (to be)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door duitshollandsmeisje, 22 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ja!! Thx ik geloof het nog steeds niet hoor!!! Heel bizar dit.. hoop dat het goed gaat..
    Inositol sinds afgelopen woensdag ofzo haha. Daar kan het niet aan gelegen hebben dus
     
    Pioenne vindt dit leuk.
  2. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    :D:D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    toch3 en Pioenne vinden dit leuk.
  3. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Woehoe :o::o: proficiat!!!
     
  4. liefmeimeisje

    4 mrt 2019
    52
    20
    8
    Geweldig nieuws! Gefeliciteerd.
     
  5. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Hier ook een leuk kerstcadeau! Een ei jeeeej :p
    Wou deze ronde na Duphaston eigenlijk niet testen en gewoon afwachten of hij een normale lengte zou hebben. Maar vandaag wat misselijk en bh zat niet lekker, dus even ovutestje en ja hoor, en kerstwonder ofzo ;) (cd 24)...

    0321D8EB-F7AC-41A2-9058-8E4B175A4CCF.jpeg
     
    duitshollandsmeisje en liefmeimeisje vinden dit leuk.
  6. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Gefeliciteerd@!! Hopelijk gaat bij jou ook alles goed!!
     
  7. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Teststreep is duidelijker dan de controle streep:o::o::o: wat een geweldige kerst...

    Fijne feestdagen iedereen:D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Pioenne vindt dit leuk.
  8. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Echt seg! Proficiat! Op een bord? ;) Ideaal voorgerecht :p

    Fijne Kerst voor jullie allemaal! Moge 2020 een vruchtbaar jaar worden!
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  9. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Dit topic is verplaatst naar de MMM clubs.
     
  10. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Gisteren mijn eerste echo gehad om vast te stellen hoe ver ik ben. Ze heeft geschat op 5 weken en 5 dagen nu ivm grootte Vruchtzakje en dooiertje.
    Moet volgende week vrijdag terug, dan zou er een hartje moeten zijn en klein vruchtje.
    Ik hoop het zo!!!! Voel me eigenlijk echt super goed. Wel moeier dan normaal maar valt mee. Verder nergens last van (nog:p) hoop dat dat zo blijft.
    Sinds gisteravond meteen begonnen met de inname van progesteron zodat het vruchtje goed blijft zitten want de arts denkt dat dit te weinig is door de pcos en teveel aan mannelijke hormonen. En het is nu zo spontaan dat we wel willen dat het lekker blijft zitten!!:thumup:
     
    Pioenne vindt dit leuk.
  11. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Hey iedereen!
    Bij mij sinds vandaag ook pcos vastgesteld ... :(
    Kwam totaal uit het niets. Half jaar moeten wachten op eerste keer ongesteld, maar was Normaal volgens de huisarts. Daarna met een positieve ovulatietest na 14dagen op jaarlijkse controle bij de gynaecoloog, die zelfs voor de echo al zei dat hij pcos vermoedde... En inderdaad... :(
    Alles even ingestort, maar wel héél fijn om hier de positieve verhalen te lezen!! ❤️❤️
    Hopelijk volgt er voor ons ook snel een wondertje...
    Ik moet nu eerst starten met inofolic. Voor de volle 35€/maand, dus hopen dat het helpt! En anders binnen 3 maanden opnieuw naar de gynaecoloog. Hopelijk is het dan om een baby'tje te zien... :(
     
  12. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Oeff heftig.. wat is inofolic? Zegt mij niks.
    Ik hoop ook op een wondertje voor jou. Ovutesten schoten bij mij niks op.. en daar ben ik uiteindelijk mee gestopt, schijnbaar is dus toen begin december een ei gesprongen en bevrucht geraak haha. Heel gek.. onwijs bizar.. na 2 cycli van 146 en 124 dagen had ik dit ECHT niet aan zien komen... nu alweer 6 weken en hopelijk volgende week vrijdag een hartje..
     
    Lientje91 vindt dit leuk.
  13. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Geen idee wat het juist is... Een voedingssupplement dat ze ook geven bij suikerziekte. Zou bij pcos in 40% van de gevallen alsnog een ovulatie opwekken.
    Ik las het al van je zwangerschap! Wauw!! :) dat het maar snel volgende week is dan! ;)
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  14. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Net gyneacoloog mogen bellen over mijn bloedtest: mijn LH waarden waren minder hoog dan hij had verwacht, Progesteron dan weer wel heel laag. Sluit allemaal gewoon aan bij de PCOS, dus eigenlijk, waarom hij bloed wou trekken, geen idee! Het veranderd allesinds niks aan de situatie noch aan het plan van aanpak...

    Vandaag na het afvegen wel een beetje bloed/slijm aan het papier. Heel erg vreemd! Als mijn progesteron zo laag is, kan er toch nog helemaal niets aan het gebeuren zijn lijkt mij? En denk ook niet dat van 5x supplementen nemen er al een menstruatie zit aan te komen... Zou dan toch ook pas na een maand mogen zijn? :(
     
  15. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Hey iedereen,
    Ik weet niet of er iemand hier ervaring mee heeft, maar ik lees toch overal dat acne een symptoom is van PCOS... Ik heb hier toen ik pas gestopt was met mijn pil echt maanden last van gehad. Daarna weer een maand minder, en nu sinds een paar dagen terug heel hard.
    Iemand al gemerkt dat dit samen hangt met je cyclus? :) Ik blijf maar een beetje hopen waarschijnlijk, maar toch... :(
     
  16. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    kan ja.. ik heb vrij erg acne op mijn bovenrug.. in mijn gezicht godzijdank niet zo..
     
  17. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Pcos mama's to be... het is mogelijk zonder regelmatige cyclus <3
    Het hartje klopt van ons kleine wondertje.. vandaag op 6 weken en 6 dagen geschat en een goed kloppend hartje gezien. Fantastisch! Onwijs blij en gelukkig...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    djoyz vindt dit leuk.
  18. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Ik vooral op mijn borst heel veel gehad, maar nu ook in mijn gezicht... Hiphiphoi! :(
     
  19. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Oooooh! Super!!!! :) Geniet er maar van!!!!! :) Super blij voor jou! :)
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  20. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Ja hoor, ook hier: vooral op mn kin. Zou blijkbaar inderdaad gerelateerd zijn aan hormonale problemen... vooral op einde van cyclus als menstruatie zit aan te komen heb ik er meer last van. Kan er zelf weinig aan verbeteren: proberen af te blijven, enkel goed reinigen...
     

Deel Deze Pagina