Druppie; jouw verklaring lijkt wel logisch. Heb zelf nog niet zo lang de diagnose dus ik heb me er nog niet heel erg in verdiept. Ik weet wel wat het is en waarom, maar niet of het überhaupt zin heeft om te temperaturen etc. Als ik naar mijn kaartje kijk zie ik een punt rondom dag 14 dat er een prachtige piek zit, maar FF geen ei geeft. Is ook niet geweest, want dan had ik allang ongesteld moeten zijn (Geweest). Raar vind ik dat. En dan vraag ik me wel eens af hoe betrouwbaar temperaturen bij PCO eigenlijk is. Stel, je hebt wel een eisprong maar je temperatuur gaat niet duidelijk omhoog omdat temperatuurschommelingen bij PCO kennelijk vaak voorkomen. Wat dan? Dan kan je er bij FF ook niet op aan lijkt me. Ik heb nu het gevoel dat ik duidelijk mijn eisprong gevoeld heb op dag 54. De kwaliteit zal niet goed/ voldoende zijn en gezien mijn onderschrift is dat niet zo heel erg. Maar.. als ik in FF dan een duidelijk hogere temperatuur invul vanaf vandaag, tot een dag of 5 verder dan geeft hij alsnog geen kruis. Ook niet als ik een positieve ovulatietest invul en de afscheiding noteer. Dat snap ik dan dus niet.
dat heb ik ook unox. ik had positieve ovulatie testen zelfs van dat slijm waar je slieren van kon maken en nog geeft ie het niet aan. Ik ben dan ook geen vip member
hm.. terwijl je op dag 16/17 een mooie stijging hebt! Raar zeg! Misschien geeft hij geen kruis omdat de temperatuur wat lager blijft of zakt, dat is bij mij ook zo.
wie weet. ik wacht het rustig af. heb net de bench voor de pups erin gezet. Hij komt bij me ma vandaag alleen die had een boxer ahahha kan wel 7 pups kwijt ahahha ze groot. ahahah
Goedemorgen dames. de temp is iets gezakt vanmorgen. maar ben ook halve nacht in de weer geweest met een zieke dochter
Dag meiden Ik heb ook zo een berg-achtig kaartje waar geen eisprong op word aangegeven. Ook de ovutesten worden niet echt positief. In september ben ik gestopt met de pil. In december heb ik mn eerste eisprong gevonden en was ik ook zwanger. Helaas was dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en is in januari het vruchtje en mijn rechtereileider verwijderd. Sindsdien geen eisprong meer gevonden. Volgende week mag ik van de ha bloed laten prikken. Hij heeft mijn temp-kaartje bekeken, en PCOS is een mogelijkheid volgens hem. Maar hij wil eerst andere dingen uitsluiten, vandaar het bloedonderzoek op vanalles en nog wat. Momenteel zit ik op CD 52, en geen ongi (of eisprong) in zicht... Voor de meiden met PCOS...welke onderzoeken hebben jullie allemaal gehad om PCOS te bevestigen?
Hoi Tina, Ik weet het net 4 weken ongeveer. Ik ben naar mijn huisarts gegaan ivm onregelmatige menstruatie waar ik helemaal krankjorum van werd. Gezien de variatie in cyclussen (zie onderschrift) en mijn kinderwens + leeftijd heeft hij me meteen doorgestuurd naar de gynaecoloog. De gynaecoloog heeft 2 weken later gekeken door middel van een inwendige echo. De typerende kralenkrans had ze gauw gevonden. Nu moet ik wachten op mijn natuurlijke menstruatie om bloed te prikken zodat ze de hormoonspiegels kan bekijken en de diagnose PCOS kan bevestigen. Inmiddels zit ik op dag 55 en heb ik -denk ik- een eisprong gehad op dag 53. Hier verder (nog?) geen zaadonderzoek geweest.
Hoi unox Bedankt voor je reactie Ik laat morgen bloedprikken via de ha. Zit op cd52 en nog geen ongi of eisprong in zicht. Ik vermoed dat de ha me na het bloedonderzoek doorstuurt naar de gyn. Tenzij hij een oorzaak kan vinden. Ben benieuwd of ze bij mij wat kunnen vinden...
heeb veel suc6 tina hoop echt dat de huisarts je kan helpen. hier zijn we weer berg op. 37.0 zo hoog is hij nog niet geweest