Dag dames, Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, heb ik begin oktober een mk gehad. Alles kwam spontaan op gang en rond 10 oktober werd ik schoon verklaard. Dus werd het wachten op mijn cyclus... en tussendoor ventlief graag zien Nu heb ik vanaf afgelopen zaterdag tot dinsdag wel wat bloeding gehad. ik dacht hé, mijn menstruatie, mooi op tijd... (vandaar ook mijn cyclusbanner)... MAAR .... - mijn bloedverlies is belachelijk licht... enkel inlegkruisje nodig (terwijl ik normaal gezien veel meer nodig heb) - zonder buikkrampen - maar wel redelijk mooi op tijd (na 26 dagen) - anderzijds had ik bij mijn 1e zwangerschap een innestelingsbloeding, van zo'n 3 dagen... Dus je hoort me al denken : menstruatie of innesteling .... Vandaar mijn vraag : hoe was jullie 1e menstruatie na een mk ? - veel of weinig bloedverlies? - met of zonder krampen ? - cyclus netjes op tijd of niet ? Want die twijfel in mijn hoofd, daar word ik lekker onnozel van Bedankt voor de antwoorden
Mijn eerste menstruatie na curretage was met 25dagen en gewoon zoals altijd...misschien wel ietsjes heftiger. Spannend voor jou..succes!!
Bij mij was het de eerste menstruatie na mn miskraam niet zo heftig, bloedverlies en krampen waren gemiddeld en redelijk gelijk met mn cyclus ( 2 dagen "te laat") Maar goed geen mens is hetzelfde he... Ik hoop dat je snel weer zwanger bent, bij mij heeft het 4 maanden geduurt.
oh dankjewel voor jullie reacties... dus bij jullie eigenlijk een normale ongie zoals jullie die gewoon waren... Blijf het vreemd vinden bij mezelf
Ja heel apart wat het allemaal met je lijf doet! Mijn cyclus was die maand ook 25dg en maakte me zorgen. Maar uiteindelijk de maand erna alweer zwanger mijn geluk kon niet op. Ik duim voor jou ook!
Mijn eerste menstruatie na mk was: - een paar dagen later dan normaal - met erg veel PMS klachten vooraf - veel pijnlijker dan normaal (krampen en ook weer rugpijn zoals bij mk) - veel minder bloedverlies - 2 dagen korter dan normaal. De maanden erna waren iets meer normaal, maar mijn menstruatie is korter en minder hevig gebleven . Ik hoop dat je snel weer positief nieuws hebt!
Owkee, mercikes... dus sowieso een andere menstruatie... voila, hoe meer reacties, hoe minder ik mijne kop zot maak
ooh nog veel te vroeg, als het een innesteling is, ja dan wacht je beter nog even... Ik testte eind augustus op mijn nod, en dat was een héél licht streepje... dus dat zou nu niks zijn... Afwachten, dus... Vandaar dat ik eens wou horen hoe het bij anderen verliep, die eerste menstruatie .... om een beetje te kunnen vergelijken ...
en hoe was je cyclus ervoor ? ik denk soms dat ik deze keer geen eitje heb gehad, heb ook geen cervixslijm gespot... dus ja en volgens ventlief zijn mijn tepels niet gezwollen en ben ik dus niet zwanger (snorry voor de details)
Yep , vandaag ongi geworden. Ben ook veel vermoeider en gauw misselijk (had ik nooit) en veel hoofdpijn en rugpijn wat ik altijd wel heb gehad. Alleen hebben jullie nog steeds last van huilbuien?? Ik wordt gek van mezelf, ik jank al als er iemand weg moet bij het tv progamma master chef, dus dan raad je het al hoe veel ik jank, iedere dag dus das toch niet normaal????? Dit heb ik al vanaf mijn zwangerschap zeg maar......
Hey, Hm, neen dat heb ik niet... raar... Misschien gaat het over eenmaal je cyclus nu goed start... en misschien hoort het ook nog bij het ongie zijn... zou kunnen hé ! Ik verlies nog steeds druppels bloed.. 't is alsof mijn ongie niet deftig wil doorzetten, ook behoorlijk stom ! we zien wel hé... Pppff als die miserie, niet leuk !
Bij mij duurde het wat langer, 31 dagen, ineens tussen eisprong en menstruatie behoorlijke last van hormonen. Pukkels, buikpijnen de dagen voor de ongesteldheid, vet haar, de hele reut. Verloor ook wat meer bloed dan normaal, maar de eerste dagen nauwelijks iets. Het ging allemaal wat moeizamer, meer alsof het op gang moest komen. Dat normaliseerde na 3 cycli, toen bleek ik weer zwanger en teruggerekend bleek m'n cyclus weer 28 dagen. Pijn was die maand ook weg, voelde me direct na de bevruchting weer als vanouds, geen pukkels, mooi haar... Trouwens, dat huilen heb ik ook gehad. Van verdriet natuurlijk, maar na 2 maanden echt hormoontechnisch. Voelde me zo op hol geslagen...
Lousaa, bedankt voor je reactie hé ! Ik hoop echt dat mijn lijf zich normaliseert... had vandaag wel het gevoel van een jankdagje, dat ik zomaar kon janken, héél raar... maar misschien wel typisch voor mijn ongie, namelijk eens een dipje hebben... dus misschien komt het stillekesaan wel goed, we zien wel Jouw positieve evolutie geeft ons allesinds moed ! Dankjewel !
Vanavond naar de bios geweest, laatste half uur zitten knijpen. Naar huis geraced, en helse buikkrampen gehad. Pfff darmen zijn ook weer helemaal van slag. Maar de bloeding zelf zeg maar, is niet erger dan wat ik gewend ben zeg maar.
Hm hier breekt het eindelijk door... denk ik Heb stevige buikkrampen, dus ik verwacht ook wel wat bloedverlies. Voor mijn zwangerschap had ik ook steeds een weekje voor mijn ongie al wat verlies, meestal rozig of bruin... niet echt helder zoals ik afgelopen week heb gehad... maar ja, door die mk kan het wel hé. Dus ik denk dat vandaag mijn 1e officiële ongiedag is... vanwege de krampen (meestal heb ik 1 dag stevige krampen en verlies, en nadien minderend)... oef ! Darmen waren ook de laatste 2 dagen van slag en ik had gisteren een jankgevoel, dus het klopt wel... Welke film heb je gezien ? xxx