Heftige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door haring, 3 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haring

haring Niet meer actief

Sinds een aantal maanden zijn mijn menstruaties extreem heftig, Ik heb mega buikpijn die dan echt niet meer uit te houden is, en ook mog flinke rugpijn er bij.
    Vannacht was het weer feest met de heftige buikpijn, ik kon de pijn amper aan..
    Nu besloten dat dit zo niet meer kan en heb een afspraak gemaakt bij de huisarts voor aankomende week.
    Lijkt me toch dat ik dam doorverwezen word naar de gyneacoloog toch? En wat zou deze dan kunnen gaan doen?
    Vandaag ook de hele dag ziek van de menstruatie op de bank gelegen, het is dat we een kinderwens hebben anders was ik allang weer aan de pil begonnen.

2. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ik heb hier geen ervaring mee maar wat naar voor je hoop dat je een doorverwijzing krijgt. Maar waarom ben je niet al bij de gyn geweest want je bent ook al een heel tijdje bezig zo te zien.

3. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Ik had dit ook 3 jaar geleden en bij mij bleek de boosdoener een cyste op mijn eierstok te zijn (ik wist al dat ik die had, maar hij was de laatste maanden extreem gegroeid). Ben geopereerd en daarna was mijn menstruatie weer normaal.

4. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Misschien een idee om nog even langs de huisartsenpost te gaan? Ze kunnen vast wel iets betekenen voor je zodat je je het hele weekend niet zo ellendig hoeft te voelen. En dan maandag langs je eigen huisarts. Als je huisarts je niet uit zichzelf wil doorverwijzen, dan zou ik een doorverwijzing eisen. Zoveel pijn is niet goed.

En wat Brinsa zegt, heb je nog geen verwijzing naar de gynaecoloog gehad? Lijkt me geen verkeerde keuze gezien je aantal rondes.

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! x

5. haring

haring Niet meer actief

Bedankt voor de reacties.
    We zijn idd al een tijdje bezig, en wildr pas na 2 jaar naar de gyneacoloog.
    Hopelijk krijg ik een verwijsbrief voor de gyn, en dan maar zien hoe we verder gaan..

6. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Hier hetzelfde..... toen ik zwanger wilde worden van mijn zoontje heb ik dit ook gehad. Toen een echo gehad en leek niets aan de hand. Daarna meteen zwanger geraakt gelukkig. Nu lijken de klachten elke maand erger te worden. Mijn huisarts heeft me nu zware pijnstillers voorgeschreven. Tramadol en naproxen. Zij zegt dat zolang ik een kindje wil ik dit moet doorstaan. Kan niet zeggen dat ik heel gerust ben op dit verhaal maar ik zit pas in ronde drie.

In ieder geval werkt de Tramadol echt goed voor de eerste dagen. Naproxen kan ik me op dag 3 en 4 mee helpen.

Succes meid! Echt geen pretje elke maand....

Deel Deze Pagina