pffff ff een dip

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lara1982, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Kom weer lekker zeuren... Na negatieve test vandaag en echt weer helemaal het gevoel ongi te worden ga ik op naar ronde 7.
    Ik begin nu echt wle een beetje onzeker te worden vooral omdat ik al 5 maanden ovutesten gebruik.
    En van mn lichaam kan ik ook al niet meer aan, had vorige cylus ineens op dag 21 beetje bruin verlies dus dacht misschien een innesteling maar nee. Nu had ik ineens geen gevoelige borsten terwijl ik dat normaal altijd had van eisprong tot ongi, dus dacht wie weet betekend het iets goed want dat had ik hier ook al paar keer gelezen maar nee dus...
    We zitten eraan te denken om misschien naar de ha te gaan mede doordat mijn cyclus vanaf t begin al super mooi was. En heb gelezen dat je na half jaar eventueel zaad kan laten testen.
    En nog wat ik heb echt diep respect voor degene die al veel langer bezig zijn! Ik vind het soms zoooo slopend
    liefs lara

2. hey lara!
    ik kan me voortstellen dat je een beetje bang begint te worden en er vanalles door je hoofd vliegt.
    Maar het kan een jaar duren voor een(volkomen gezonde, vruchtbare) vrouw zwanger kan zijn. als je nu naar de huisarts gaat, zal hij waarschijnlijk zeggen: probeer het nog een paar maandjes, en kom over een jaar maar weer terug.
    ik zou nog even lekker genieten van 'het onbezorgd een baby maken' tot je het jaar volgeklust hebt!
    succes ermee,
    liefs rachel

3. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Hey Rachel ontzettend bedankt voor je snelle reactie!
    Weet je ik ik weet dat je gelijk hebt en dat de kans groot is dat hij ons wegstuurt, maar omdat je na een half jaar al zaad zou kunnen testen zouden we dat prettig vinden, stel dat het goed is zijn we daar al ontzettend blij mee maar stel dat het niet goed is weet ik het liever nu dan nog een half jaar te moeten wachten, en wie weet ligt het aan mij ja dat zullen we inderdaad nog niet weten.
    Je hebt ook helemaal gelijk eigenlijk moeten we nog genieten maar is soms zooooo moeilijk!

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    heey lara1982,

Ik bergijp je gevoel helemaal hoor, wij zijn nu ook bezig met ronde 7 en ik begin er ook behoorlijk door heen te zitten. Elke maand weer die teleurstelling als de ongi komt. Wij hebben afgesproken om als er over 2 maanden nog geen zwangerschap in zit om ook maar even een bezoekje te wagen aan de huisarts.

Kop op meid ooit worden wij ook trotse moeders, en ook al is dat niet meteen en nu, ooit is ons moment daar :)

5. peaceful

peaceful Lid

3 nov 2007
    63
    0
    0
    Hoi Lara!
    Ik herken veel in je verhaal. Ik ben dan nog niet zo lang als jullie bezig, maar af en toe word ik ook gek van mijn lichaam! En...als je nog een keer je ei kwijt wil dan laat je het wel horen he!?
    Daar is zo'n forum wel erg handig voor. Met vriendinnen wil ik hier gewoon nog niet te veel over praten.
    Veel succes!

Groetjes,
    Peaceful

6. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Wij zijn pas bezig met ronde 4. Toch zijn wij al een half jaar bezig. Wij zijn de vorige cyclus naar de HA geweest. Ik vond het toch wel erg lang duren allemaal. Mocht het deze keer weer zo lang duren, dan ga ik weer terug. Hij weet dan in ieder geval dat we er mee bezig zijn.

Ik weet hoe vervelend het is en wens iedereen sterkte!

7. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Thx Kelly je hebt gelijk!
    Maar heb ook altijd zo'n gevoel gehad dat het bij ons niet gaat lukken ofzo herken je dat?

8. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Hier nog iemand die even in een flinke dip zit.
    Zoals mijn banner laat zien ben ik al een paar dagen over tijd...
    Maar volgens fert. friend ga ik dit keer een superlange cyclus hebben... dus waar mijn lichaam mee bezig is weet ik ook niet.

Het enige dat ik wel weet is dat ik nog steeds niets van m'n lichaam snap.
    Afgelopen weekend de oproep van het ziekenhuis gekregen.

6 mei mag ik naar de gynacoloog toe en dan zullen ze gaan onderzoeken waar mijn buikpijn vandaan komt die gewoon continu aanwezig is, ene keer meer, andere keer minder, maar dat al wel 3 maanden lang...

Ik mag van mezelf niet eerder testen dan aankomend weekend... ben zondag jarig dus een posi test zou een leuk verjaardagscadeautje wezen, maar ik heb er zelf een hard hoofd in.

Ben nu al zo vaak voor de gek gehouden door m'n eigen lichaam, dat ik gewoon niet meer weet wat ik denken moet...

In ieder geval heel veel suc6 en sterkte voor iedereen, en dat we maar snel met z'n allen een posi test in onze handen mogen hebben!

Liefs,
    Con

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi,
    Sterkte allemaal!
    Mijn vriendin is pas ook zwanger geraakt na 1 jaar!
    Ze was er helemaal niet meer mee bezig en daar was het dan toch.

Nu zijn wij ook bezig sinds 1 maand. Had vandaag toevallig een topic geopend over de angst dat het bij ons niet gaat lukken. Wat overigens nergens op gestoelt is. Ik ben nu een jaar gestopt met de pil.

Ik denk dat het moeilijkste is dat je dit niet in de hand hebt. Je kunt het niet plannen..alleen maar afwachten.

Hoe lang zijn jullie gestopt met de pil?

zazaziezo, ik zie dat jij 4 dagen over tijd bent! Laat wel even weten hoe de test heeft uitgepakt. Succes!

10. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Hoi hoi,

Zoals jullie zien heb ik niet hoeven te testen... helaas zijn vandaag die rode duiveltjes weer gekomen.

Suc6 allemaal!

Liefs
    Con

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik herken het gevoel ook. Ik zit nu (na pauze) in ronde 4. Ik ben 2x zwanger geweest, maar dit is helaas niet goed gegaan. We zijn nu in totaal 7 cyclussen aan het proberen.
    Ik vind wel dat ik niet mag 'zeuren' van mezelf, omdat er meiden zijn die jaren bezig zijn. Maar deze maand merk ik voor het eerst de zware teleurstelling, en begin ik zelfs jaloers te worden op de zwangere vrouwen (ik gun het ze ook van harte hoor). Ik heb mezelf wel weer opgepept, we gaan er weer voor!

Liefs Dayenne

12. Knollie

Knollie Actief lid

17 okt 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Ik denk dat veel vrouwen de angst hebben dat ze niet zwanger zullen worden. Ik heb die angst in ieder geval ook wel. Nu weer iets minder, maar dat kan ook ineen keer omslaan.

Ik probeer dan vaak te denken dat de kans dat je zwanger wordt veeeel groter is dan de kans dat het helemaal niet lukt!

Wel heel moeilijk, maar zo voel ik me soms toch weer beter! Soms.........

Liefs

13. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    na 7 maanden is het bij mij ook nog niet gelukt.
    nu blijf ik maar in me gedachten houden dat ik niet zwanger ben
    voor een teleustelling.het is moeilijk je er boven te zetten :cry:

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @ Parel, het is inderdaad moeilijk. Ik merk bij mezelf dat het elke maand moeilijker is om je erover heen te zetten.
    Maar kop op meis! Blijf hoop houden, ooit gaan wij mama worden ;).

15. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Ik zit met hetzelfde probleem.. ben al eens eerder zwanger geweest.. dat ging door de pil heen.. en nu ben ik 8 maanden serieus zonder pil bezig en nu wil het niet lukken.. dan denk ik.. ben ik onvruchtbaar geworden door de prikpil of door de abortus die ik toen heb moeten doen.. (ivm met ziekte..) Word er ook echt onzeker van.. was vorige maand 6 dagen overtijd.. maar helaas.. :(

16. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    IK ZIT NU OP DAG 19
    HAD VANMORGEN WEL LAST VAN BUIKPIJN EN EEN KLEIN BEETJE
    IN ME ONDERRUG.
    ME BORSTEN ZIJN WEL GEVOELIG
    EN IK VIND ZELF DAT ME TEPELS WAT GROTER ZIJN GEWORDEN MAAR JA SOMS DENK IK IK ZIE ZE VLIEGEN :rolleyes:
    WAT IK WEL WEET IS DAT JE JE ER NIET ZOVEEL MEE BEZIG MOET EN PROBEERT TE ZIJN, WANT DAARDOOR KAN HET OOK UITBLIJVEN.
    IK WENS IEDEREEN VEEL SUCSES HOPEND DAT WE SNEL EEN GEZONDE BABY KRIJGEN

Deel Deze Pagina