Laatst ongesteld rond 9nov wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bo88, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo88

bo88 Lid

18 nov 2009
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo lieve mensen,

Het wachten is begonnen, zijn er nog meer meiden die hun rond de 9ste hun laatste ongesteldheid hadden?
    Dat was mijn eerste dag van me laatste ongesteldheid..

Liefs BO

2. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    hoi hoi

Mijn eerste cyclus dag was 8 november.
    6 december kan ik testen

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Mijn cyclus is ook 8 november begonnen!!!
    op het wachtbankje dus!!
    heb een gemiddelde cyclus van 34 dagen, dus officieel volgens internet berekeningen pas de 12de testen!duurt nog lang!!
    maar ben via ovulatietesten erachter gekomen dat ik mijn eisprong al rond 21 npovember heb gehad, en mn innesteling zelfs gevoeld dit keer, dat waren 3 dagen heftige rug en beetje buikpijn!!
    Dus twijfel of ik al eerder zal testen, maar dan kan er nog vanalles misgaan!!
    Zijn jullie ook zo ongeduldig!!!???
    Groetjes

4. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hi meiden,

Eerste dag van mijn laatste cyclus was 11-11-2009...

Hier eerste ronde, vind het nog steeds erg moeilijk om te bepalen wanneer mijn eisprong is. Deze ronde niet echt veel geklust, maar ach wie weet ;) Ik verwacht er niet veel van....

Ik ben ook begonnen met "etos zwanger worden" even kijken wat dat met mijn cyclus gaat doen.

Mijn NOD is 10 december....

Iedereen veel sterkte!

doeg doeg
    oogappel

5. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hey!!

Mijn laatste ongi was 08-11. Ik heb een korte cyclus tussen de 22-24 dagen.. Ik had gisteren ongi moeten worden. Is niet gebeurt, vanmo getest, negatief.. Maar nog steeds geen ongi te bekennen, nu maar rustig afwachten of er wat komt.. Anders ga ik van ´t weekend nog ´ns testen..

Iedereen succes met wachten..!!

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    #6 Knuffel, 3 dec 2009
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
    Hallo daar,
    mijn laatste ongi was op 18 november. Dit was de eerste na het stoppen met de pil (is dit dan een onttrekingsbloeding?:(). Dinsdag en gisteren had ik het gevoel of ik ongesteld moest worden. Ik denk dat dit de eisprong is geweest. Ik heb nog geen idee van mijn cyclus, ik heb de pil meer dan 15 jaar geslikt dus het zal wel even duren voordat alles een ritme heeft gevonden:(.

Sylvia

7. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    die van mij was 7 nov.
    alleen vorige week te horen gekregen dat mijn vriend zijn zaad van slechte kwaliteit is. Dus de kans dat ik zwanger ben is heel klein. Heb ook helemaal geen symptonen. dus verwacht het niet.

maar heel diep van binnen hoop ik het natuurlijk wel.
    heb al een paar dagen last van lichte afscheiding , soms rood soms bruin. maar dat heb ik altijd een week voor dat ik ongi moet worden.

zaterdag is mijn nod ,dus afwachten..............

8. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    hoi allemaal,

Ik ben ook heel benieuwd of het deze maand gelukt is. Wij lopen ook in het zkh van manlief is alles goed, tot nu toe bij mij alles ook.
    Morgen weer naar het zkh dan krijg ik de uitslag van de samenlevingstest en bloedwaarden progesteron.
    Zondag kan ik testen maar misschien ga ik wel eerder testen.
    Vandaag ovutest gedaan die was erg positief.
    Had gelezen dat soms ovutesten ook positief zijn als je zwanger bent.Nou ja we zien het wel

groetjes

9. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 11-11-2009. Ik heb een cyclus van gemiddeld 27 á 28 dagen. Mijn NOD is dinsdag 08-12-2009 of woensdag 09-12-2009. Heel erg spannend dus!

10. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Bij mij was het ook 8 november, NOD is zondag, maar ik moet voor het eerst zelf ongesteld worden, ik hoop dat het goed zit, ik moet zeggen dat ik altijd precies om de 4 weken was zonder de pil, dus ik hoop dat dat nu ook zo blijft, ik heb 7 jaar de pil geslikt,

11. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik sluit me hier ook aan.
    Mijn menstruatie is begonnen op 12-11, mijn cyclus is meestal rond de 30 dagen.
    Mijn Nod is 12 december.
    Succes allemaal, dat er maar een hoop mooie testen zijn volgende week!

12. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Dag Dames,

Mag ik me ook aansluiten. Ik heb mijn laatste eerste ongesteldheidsdag op 7,8 of 9 november gehad. Dus dat is voor mij niet helemaal zeker, omdat ik op dat moment nog niet bezig was om zwanger te worden.
    Nu sta ik echt helemaal te springen en ben super benieuwd of het meteen de eerste ronde raak zal zijn.
    Aan de ene kant denk ik het niet, want ik voel me nu niet echt anders dan anders. Ik ben wel begonnen met heeeeel gezond eten en ben nu al 2 kilo kwijt in de afgelopen twee weken. Maar ik heb nog geen gevoelige borsten en echt misselijk ben ik ook niet. Dus toch maar even afwachten tot na het weekend.
    Ik ga maandagochtend denk ik testen. Ik hoop dat ik het kan volhouden!

13. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    ik sluit me ook aan.... ongesteld op 13-11 en NOD normaal 11-12...
    en ik voel vanalles deze maand... ik hoop niet te fel, maar stiekem zit je er toch mee in je hoofd he...

aftellen meiden en hou ons hier op de hoogte he!!!!

14. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    helaas, niet gelukt deze ronde. gisteren mijn ongi gekregen.
    Maar ik wist het ook eigenlijk wel, na het nieuws van vorige week over het slechte zaad van mijn vriend
    Maar je blijft altijd hopen.
    Hoop dat de rest meer succes heeft....

voor mij volgende ronde hopelijk meer geluk en anders 13 afspraak bij de gyn.

iedereen fijn weekend

15. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb me toch niet kunnen inhouden.
    Voor mij was dit mijn eerste ronde en ik ben natuurlijk hardstikke benieuwd of het meteen raak zou zijn. Vandaar dat ik niet kon wachten tot mijn NOD. Dit had (natuurlijk) tot gevolg dat ik negatief testte vanochtend. Nu dus maar keurig wachten tot mijn NOD of mijn ongesteldheid.

16. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Ik had ook 9 november de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid
    Nu heb ik jeukendeborsten en veel witverlies.
    Ik drurf niet te testen omdat mijn opa vanmiddag begraven is en ik ben bang door mijn verdriet dat ik niet blij kan zijn met een positieve test..... hoewel ik er erg gelukkig mee zal zijn hoor!!!!
    Succes iedereen
    Liefs J.

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey hier ook 9 november!

Dit is mijn eerste cyclus met kans...voor de eerste keer een eisprong! Met behulp van Clomid...ik mag op 12 december testen want heb mijn eisprong gehad op de 27e november...dit weet ik door echo's.

Heel veeel succes allemaal!

Lijstje maken? Hhahaha

Mgwc : 09/11 ongi 12/12 NOD!

18. Pinguïns

Mgwc, ik test ook op de 12e :D

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou ik test denk ik niet...heb nu krampen en puisten....rugpijn...zegt meestal wel genoeg...dat is als mijn ongi eraan komt! Dus ik wacht lekker af...ben ik zondag of maandag nog niet ongesteld...dan zou ik wel een testje wagen vermoed ik... Heb van vrijdags op zaterdags avond/nacht mijn eisprong gehad... maandags was die namelijk weg op echo...

Wel spannend hoor!

Wat denk jij? Heb je al klachtjes?

20. Pinguïns

Ja ik heb al klachtjes hoor hihi.
    Vooral onder in mijn buik heb ik een apart gevoel met plassen en als ik nies of hoest dan trekt het onderin behoorlijk.
    Maar of dat ook een goed teken is? Ik hoop het natuurlijk wel!

Voel je nu al dat je ongi er aan komt?
    Jeetje, dat is vroeg.
    Hou je ook je temperatuur bij?

Deel Deze Pagina