Wauw wauw wauw.. Sprakeloos.. Gillen... Springen.. Lachen.. Huilen.. Wat er wel niet allemaal op je afkomt na zo'n KNALTEST!!! Eindelijk kan ik het ook zeggen.. Wij zijn zwanger!! 😍 Heeeel blij.. En dan weer een stapje terug naar de realiteit.. Want wat als het weer misgaat? Nu vooral genieten dat er iets in mij zit en hopelijk blijft plakken! Maar wat geeft dat wat nu nog een 'puntje' is, Al zo'n grote glimlach op me gezicht! Moe, misselijk, overal pijn en daar ben ik nog nooit zo Blij mee geweest.. Op naar de 1ste echo.. Hopen dat alles goed zit daar! 😍😍
Gefeliciteerd wij zijn ook net weer zwanger van de eerste eerste keer in maart was niet goed helaas. Maar ik kan het wel van de daken schreeuwen lastig hè dat. Maar ik kan nu ook wel meer genieten van het geheim. Me aller beste vriendin nog ik het vertellen van me man ahahah geniet er van xxx
Jij ook gefeliciteerd!! Spannend he allemaal! Vervelend, ik weet hoe het voel.. Gebeurde bij mij in april! Daarom nu al blij dat ik wss de 50% zone ben gepasseerd!