Ben ik weer. Ik heb laatst al berichtje geplaatst over bloedverlies. Toen dacht ik menstruatie té vroeg te hebben. Maar nu blijkt dat bloedverlies (paar druppels helderrood) alleen is als ik druk zet bijv. met ontlasting. Iemand idee wat dit kan zijn? Denk dat ik sowieso morgen maar de huisarts ga bellen, maar heb geen geduld!
Denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken hoor! Ik heb dat ook gehad, tijdens het pilgebruik ook. Heb/Had dat voornamelijk vlak voordat ik ongesteld moest worden. Wat het is, geen idee, maar ik denk dat het alvast voortekenen zijn dat het er aan zit te komen, of een gesprongen adertje oid. Is het bij jou ook rond die tijd?
Kan inderdaad een gesprongen adertje zijn of een inwendige aambei, is niet iets om je druk over te maken als het bij een paar druppeltjes helder bloed blijft, merk je dat het steeds meer wordt, en vermengd zit door je ontlasting of dat je ontlasting zwart begint te worden wel naar de dokter gaan! Dat is een teken van iets meer ernstigs.
Nee, het is niet bij de ontlasting (anaal) maar vaginaal! Zou volgens 'normale' cyclus volgende week ongi moeten worden. Maar eisprong was pas afgelopen week, dus denk eerder dat het de week erna is. Maar vind het zo raar dat het alleen bij druk zetten is. Als voorbode is van ongi dan zou het toch steeds moeten zijn? En blijf ook zo'n zeurderig gevoel houden in linkerkant.... :x
Bij mij is het idd ook vaginaal . Geen idee hoe het zit, heb het ook wel eens aangekaart bij de gyn maar die leek het ook niets verontrustends te zijn. Je zit wel rond innestelingstijd .
Dat stelt me beetje gerust, als een gyn dat vindt. Maar dat van die innesteling stelt me juist niet gerust, hoe kan een beebje innestelen tussen al dat gebloed? Moet ie wel net lekker stevig genesteld zijn voordat ik een 'grote boodschap' ga doen. iig fijn om te weten dat ik niet de enige ben....scheelt toch weer beetje
Innesteling gaat wel vaker gepaard met wat bloedverlies, o.a. Door springen bloedvaatjes las ik. Zelfs je eisprong kan met iets bloedverlies komen. Ik heb het echter wel later in mijn cyclus, echt als ik tegen mijn ongesteldheid aan zit. Als je je er zorgen om maakt kan een telefoontje naar de huisarts misschien zorgen voor wat geruststelling. Mocht die het dan niet vertrouwen, dan kan hij altijd nog kijken wat het precies is .
Ik heb het regelmatig als ik zwanger ben. Door de betere doorbloeding en de druk brn ik erg gevoelig voor haarvaatjes die springen.