Een week voor NOD bruin bloedverlies. Wie nog meer en toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leeuwtje86, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje86

9 mrt 2012
    96
    0
    0
    Hoi,

Ik moet volgende week woensdag ongesteld worden en heb sinds gisteren lichtbruine afscheiding. Nou had ik dat bij mijn vorige menstruatie ook, zelfs 12 dagen lang, en ben (helaas) toch ongesteld geworden.
    Ik hoop ergens stiekem dat het deze keer misschien iets met de innesteling te maken heeft.
    Wie van jullie herkent dit en was uiteindelijk toch zwanger? Het maakt me namelijk erg onzeker... :(

2. Amelia

Amelia Lid

4 apr 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

ik heb ook een week voor mijn NOD een dag helderrood bloedverlies gehad en de dag erna een klein beetje bruinverlies. Daarna stopte het helemaal. Mijn NOD was afgelopen maandag 2 april.. helaas negatief getest..
    Vandaag nog maar keertje getest.. maar helaas ook negatief..

Ondertussen nog steeds niet ongesteld geworden.. En nooit last gehad van tussentijdse bloedingen en altijd regelmatige cyclus gehad..

Denk dat je niks anders kan doen dan afwachten tot je NOD..
    Maar zoals je ziet bij mij.. geeft dat ook niet altijd meteen uitsluitsel.. helaas......

toch succes!!

3. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    he Leeuwtje,

Ik heb wel ongeveer een week voor mijn NOD bruinverlies gehad maar was echt maar een klein beetje. Dus een keer inlegkruisje zeg maar....daarna niks meer en nu dus bijna 10 wk zwanger.

Weet wel van eerdere keren dat als ik langer bruinverlies had, het dus niet zwanger betekende.

groetjes

4. spes bona

spes bona Lid

19 mrt 2012
    16
    0
    0
    Hulpverlening aan kinderen
    Brabant
    Vorige maand had ik 9 dagen lang bruin bloedverlies vanaf de 1e menstruatiedag. Gebruikte inlegkruisjes, voor een tampon was het net te weinig. 11 april is mijn NOD dus ik ben ook wel erg benieuwd of ik ongesteld ga worden. Ik heb verder nog helemaal geen klachten, mn onderbuik rommelt een beetje, maar verder ook niets. Dus ik verwacht 11 april ongesteld te worden.
    Was wel erg vreemd, want dat heb ik in 7 maanden voor het eerst zo gehad. Dus voor mij is het ook 1 groot vraagteken wat mijn lichaam mij wilde zeggen ......
    Hoop natuurlijk voor jou en mij op goed nieuws in de vorm van een mooie zwangerschap!

5. Leeuwtje86

9 mrt 2012
    96
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb vandaag weer bruine afscheiding, maar nog wat donkerder dan afgelopen 2 dagen. Echt zo vervelend, want je weet niet goed wat je ervan moet denken. Ik heb anders altijd (toen ik nog aan de pil was, maar ook de 3 menstruaties na het stoppen met de pil) zo'n 2 dagen voordat ik ongesteld moet worden wat bruin bloedverlies. Nu is het de afgelopen twee keren ineens meer dan een week?? En je gaat je vanalles in je hoofd halen. Zou het de innesteling zijn of oud bloed...? Ik heb verder wel al een paar dagen wat zeurderige pijn in mijn onderbuik, maar goed dat kan ook een aankomende menstruatie zijn...:( Konden we af en toe maar eens in onze buik kijken!!
    @ Amelia: Wat gek dat je menstruatie zo lang op zich laat wachten? Misschien maak je wat later HCG aan en zou je over een paar dagen nog eens moeten testen? Ik zal voor je duimen ;)
    @ Spes Bona: Dan moeten we bijna op dezelfde dag ongesteld worden. We gaan samen gewoon heel erg hopen dat het deze keer raak mag zijn ;) Succes!

Deel Deze Pagina