6x mislukte terugplaatsing. Iemand tips?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door WensmamaLB, 3 mrt 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WensmamaLB

WensmamaLB Nieuw lid

15 jan 2025
    4
    0
    1
    Vrouw
    Mijn naam is Leonie en sinds 3 jaar zijn wij bezig met onze kinderwens. Vanaf eind 2023 zijn wij gestart bij de Fertiliteitskliniek Twente. Daar hebben wij diverse onderzoeken gedaan waar niets uit kwam.

* Zaadonderzoek
    * Check van progesteronniveau na een ovulatie
    * Schildklier
    * Diagnostische hysteroscopie, in zowel de kliniek als het ZGT

Wij hebben 6x een IUI poging gedaan zonder resultaat.
    Daarnaast hebben we nu 6x een IVF terugplaatsing gehad uit onze eerste poging.
    Bij deze punctie hadden ze 24 eicellen weggehaald waarvan er 23 zijn bevrucht uit eindelijk, hieruit zijn 10 cryo's ontstaan. Geen verse TP omdat ik tegen een overstimulatie aanzat qua klachten.
    Op dit moment hebben wij nog 4 cryo's over.

Heeft iemand nog bruikbare tips?

Al geprobeerd;
    - Accupunctuur
    - Chinese kruiden
    - Granaatappelsap
    - Continu warme voeten houden na een terugplaatsing
    - Probiotica
    - 1 terugplaatsing met Utrogestan
    - 1 terugplaatsing met Duphaston

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.796
    8.466
    113
    Vrouw
    Ik heb meerdere rondes omega 3, vitamine D en E en folaat geslikt, ben meerdere keren naar een energetisch therapeut geweest (Vivian Blaauw, maar zij zit wel in Heerlen dus dat is een stukje rijden), ook heb ik NEI therapie gedaan en ben meerdere keren naar acupunctuur geweest waarna ik 2x zwanger was (1x vroege miskraam en een goede zwangerschap)

Ook heb ik alle rondes een goede multivitamine geslikt en bijna alle rondes progesteron injecties gespoten.

3. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    504
    416
    63
    Vrouw
    Misschien osteopaat?

Hoop dat je snel een succesvolle terugplaatsing hebt.

4. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Hier ben ik zwanger geraakt na de 8e terugplaatsing zie onderschrift.. soms kan je nog zoveel doen maar is het nooit duidelijk waarom het niet lukt. Ik begrijp je wanhoop helemaal..

Ik heb de ronde dat ik wel zwanger raakte. Algenolie geslikt als omega 3 ondersteuner. Vitamine d in hogere dosering en folaat dus oftewel actief foliumzuur.. Een multivitamine en progesteron injecties. Daarnaast heb ik eens niet op mn eten gelet en gewoon een wijntje gedronken na terugplaatsing. Tot uiteraard een positieve test daarna geen druppel meer haha En verder alles gedaan wat mocht..

5. Rosa91

Rosa91 Lid

29 dec 2022
    40
    42
    18
    #5 Rosa91, 4 mrt 2025
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2025
    Hier zwanger na de 18e terugplaatsing. Ik gebruikte bij de laatste terugplaatsing extra progesteron (utro en prolutex), bloedverdunners (fraxi en kinderaspirine) en een reeks aan supplementen (multi, folaat, vitamine d en e en omega 3). Geen idee of dat gewerkt heeft of dat het uiteindelijk toch toeval was...sterkte, het is zwaar om steeds zo heen en weer te worden geslingerd tussen emoties.

Deel Deze Pagina