Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NBD, 16 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NBD

NBD Lid

11 jan 2021
    9
    2
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik heb 31-12-2020 inseminatie gehad 14-01-2021 moest ik van het zkh testen helaas een negatieve test. Ik had 13-01 moeten menstrueren tot heden nog niet geworden is het nog te vroeg om te testen of is het dan alsnog niet gelukt. Wie o wie kan me vragen beantwoorden of heeft ervaring met iui behandeling die wel een positieve test had 14 dagen na de inseminatie???

Groetjes Ni

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Heb je pregnyl oid gespoten en zo ja wanneer? Inprincipe zou ei 14 dagen na iui wel positief testen indien zwanger.

3. NBD

NBD Lid

11 jan 2021
    9
    2
    3
    Vrouw
    Ik heb 29-12 ovirtelle gespoten maar 7/8 dagen tot de 29ste moest ik gonal spuiten 50 ml per dag. Hiervoor 3 maanden clomid gebruikt cyclus 3 tm 7 en na 14 dagen altijd wel gaan menstrueren maar nu al 4 dagen niet geworden heeft het met de gonal te maken?

4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Dan zit je vandaag op 14dpo en zou hij wel een 2e streep geven indien zwanger. Waarschijnlijk is je cyclus wat van slag door de hormonen.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je zwanger was geweest, dan had je inmiddels wel een positieve test moeten hebben. Je kunt twee weken na de IUI een test doen.

Je lichaam kan inderdaad van slag zijn door de nieuwe hormoonmedicatie. Je eisprong kan ondanks de Ovitrelle later of niet zijn geweest. Je luteale fase kan deze keer langer zijn. Ik zou het nog even aankijken. Als je niet ongesteld wordt, dan contact opnemen met het ziekenhuis. Dan kunnen ze eventueel een bloedonderzoek doen en een echo maken om te kijken of er een cyste zit. Deze kan alles ook flink in de war schoppen, hormonaal gezien.

Deel Deze Pagina